Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر من ۱۹ سالمه و پریود میشم زیاد خون نمیاد و خیلی درد دارم
- تاخیر پریود
سلام راستش دختر من ۱۹ ساله هست و یک هفته پریودش بخاطر استرس زیاد عقب افتاده میخاستم بپرسم چی باید بخوره یا چکار باید انجام بده تا پریود بشه ممنون
- بلوغ زودرس
سلام دخترم ۷سال۱۰ماهشه قد ۱۴۱ووزن۴۰کیلویه دکتر غدد براش امپول واریوپپتیل تجویز کردن الان یک ساله هر۲۸روز تزریق. میشه اگه آمپول رو قطع کنیم چه اتفاقی برای بدن میفته وپریودی کی شروع میشه؟؟؟؟؟ با توجه به اینکه قد خودم ۱۶۷وقد پدرش هم۱۷۴هست بعد از پریودی چه قدر افزایش قد خواهد داشت؟؟؟
- سلام علت دل درد وعدم مدفوع بعداز عکس رنگی رحم چیست
- تزریق دو آمپول پروژسترون در فواصلی کم
سلام وقت بخیر دوره ام عقب افتاده بود و دو تا آمپول زدم بعد از ۳ روز از تزریق پریود شده و پاک شدم .الان می خوام مجددا پریود شم و زود هم این اتفاق بیوفته چون می خوام عروسی کنم.نکته اینکه نمیتونم قرصهای جلوگیری مصرف کنم و حتما چون عده عقد موقت داشتم لازمه پریود شم از لحاظ شرعی تا بتونم عقد کنم .سوالم اینه با توجه به اینکه ۴۵ سالمه میتونم برای پریود شدن زودتر از موعد از دو تا آمپول استفاده کنم مجددا...؟؟؟ اگه بله ...کمترین فاصله زمانی که لازمه فیمابین دو تا تزریقم بزنم چقدره تا به مشکل برنخورم ...ممنون میشم پاسخ بدین.
- مصرف قرص پونیکا و لکه بینی
سلام وقت بخیر من سه دوره قرص دوفامد مصرف کردم تاریخ پریودم منظم شده بود ولی این ماه کنار دوفامد دکتر برام کپسول پونیکا هم تجویز کردن از تاریخ پریود 7 روز گذشته و پریود نشدم و فقط لکه بینی دارم مصرف قرص پونیکا رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
- قرص سیبل پریود رو قطع می کنه؟
من چندماهه برای نظم پریود و جلوگیری، ازروزسوم هر سیکل قرص سیبل استفاده می کنم. تقریبا همیشه در روز پنجمین قرص دارونما،پریودمیشم که معمولا با لکه بینی شروع میشه.این ماه هم همینطور بود و مثل قبل، کم کم حجمش کمی بیشتر شد اما از روز سوم که بسته جدید قرص رو شروع کردم، همون حوالی ساعت شروع قرص، پریود تبدیل به لکه بینی خیلی خیلی خفیف شد و چندساعت بعد هم قطع شد کامل.ممکنه بخاطر قرص باشه؟آخرین سونو و آزمایش های هورمونیم هم خوب بوده
- کیست
سلام خانم دکتر وقت بخیر یه سنوگرافی گرفتیم درتخمدان سمت چپ یه کیست با septationظریف به اندازه 74×98مم مشخص شده آیا نگران کننده س؟با دارو حل میشه؟
- توده هیپو اکو در رحم
سلام در سونوي واژينال براي من تشخيص توده هيپو اكو رو دادن و نظر دكتر بر داشتن توده هست به سايز ٢٠-٢٤-٢٥ ايا بايد حتما اين عمل رو انجام بدم و اكر عمل نكنم خطر داره و ايا با دارو درمان نميشود و اينكه براي امل بيهوشيه كامل هست و از داخل رحم وارد ميشوند من با خونريزي كم مراجعه كردم اگر تمايل به عمل نداظتت باشم خطر داره و فيبروم بزرگتر ميشود ممنونم
- درد مقعدی در پریودی
سلام خسته نباشید
موقعی که پریودم، درد مقعدی دارم و خون همراه لخته میاد پایین. درد کمر و پهلو و زیر شکم دارم کم خونی شدید مینورم. آیا دلیل خاصی داره که موقع پریودی اینجوری میشم؟
مرسی با تشکر از شما
- زگیل تناسلی
سلام من مدتی هست متوجه شدم زگیل تناسلی دارم الان بعد از گذشت چند ماه احساس میکنم خیلی بهتر شده وضعیتشان احتما دارع که خود به خود خوب بشن؟
- درد در جای سزارین
ببخشید مزاحم تان شدم داگتر صاحب جای سزارین ام خیلی درد دارد حدود یک سال از سزارین ام میشود حتی قبرغه هایم درد احساس میکنند
- ضربه به تخمدان
سلام به تخمدان چپم ضربه وارد شده همون لحظه کمروپاهام دردگرفت تاحدود یه ساعت ادامه داشت واروم شد.الان حدود هشت ساعت گذشته اما هنوز همون قسمت درد داره والبته دستگاه ای یودی گذاشتم.آیا احتمال جابجایی ای یودی ویا مشکل رحمو تخمدان وجود داره؟
- جلوانداختن پریودم….
سلام وقت بخیر ببخشید من ۱۲اردیبهشت عروسیمه و تاریخ پریود ۸ام یا نهمه ولی ماه پیش ۵ام شدم میخوام قرص بخورم تا ۱۲ام نشم دکتر این قرص بهم داد و گفت از اول اردیبهشت مصرف کن از اولش شروع کنم تا ۱۲ام یعنی نمیشم ؟
- آتروفی کلیتورال و عدم تمایل برای رابطه جنسی
سلام و وقت بخیر من حدودا یک سال هست و دقیقا بعد ازدواجم هیچ تمایلی برای رابطه جنسی نداشتم ازش فراری بودم الان این وضعیت بهتر شده کی ، اما هنوز از رابطه لذت نمیبرم و تحریک نمیشم کلیتوریسم قبلا تحریک میشد اما تو این مدت هیچ حسی نداره چن بار پیش دکتر زنان رفتم متاسفانه هیچ راه حلی نداشت و حتی برای مشکلم دلیل خاصی هم نیاورد و من با مطالب نت ب این مسئله رسیدم و اینم اضافه کنم مشکل تنبلی و کیست تخمدان دارم
- قرص جلوگیری
سلام وقتتون به خیر خانمی ۳۶ساله ۲ فرزند دارم ۷ساله ازدواج کردمه تا الان از کاندوم استفاده میکنم میخوام یه مدت از قرص جلوگیری مصرف کنم میشه یه قرصی تجویز کنید که عوارض کم داشته باشه هم برا پوست صورت هم تعادل هورمونها ممنون
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- درد دنبالچه
علت درد دنبالچه چی هستش؟گاهی اوقات زیاد نمیتونم بشینم استخوان وسط باسن نزدیک مقعد درد میکنه ممکنه از عفونت باشه؟گاهی اوقات ترشح از واژن دارم ولی بو یا سوزش ندارم
- خارش واژن
سلام وقت بخیر من دکتر برای جوش های صورتم قرص نورم اسکین تجویز کردن روزی یه دونه حدود ۲۰ تاشو خوردم و همینطور قرص آزیترومایسین هم میخوردم تقریبا ۳۰ تا اونم هر روز وقتی قرص آزیترو مایسینم دورش تکمیل شد کامل خوردم حدود چند روز بعد واژنم خارش گرفته و قرمز و ملتهب شده و داخل واژنم حالت سفیدی ایجاد شده الان قرص نورم اسکین و قطع کنم خوردنشو ؟ عوارض این قرص میتونه باشه؟


