Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- سلام
سلام ببخشید من واسه آندومترویز و کیست پزشکم واسم دوفامد و وروژشت تجویز کردن،وروژشت هرشب و دوفامد از روز ۱۴ پریودی ۱۰ شب ،دوزه اول بعد از قطع دوفامد پریود شدم ولی خیلی کم و لکه بینی،دوزه دوم که شروع کردم و بعد از قطع پریود نشدم،طبیعیه؟ ممنون میشمراهنماییم کنید
- علائم بارداری
(سوال ویرایش شده)باسلام من دختری هستم ک دیروز با نامزدم رابطه داشتم،مایع منی را ب داخل معقد ریخت اما فک میکنم مقداری هم ب داخل واژنم ریخته شد، از چندیقه بعدش شکم دردم شروع شد ، زیره شکمم و اطرافش افتضاح درد میکنه انگار درده زایمانه ، ب روی شکمم نمیتونم بخابم اصلا ، حالت تهوع و سرگیجع دارم ,امروز صب هم داخل ادرارم خون دیده شد، خیلیم بی حوصله ام ، ۵ روز دیگه هم وقته عادتمه ،توروخدا بگین علت چیه
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- زنان
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه و مجردم تا ۱۸ سالگی پریودهای من ۵ یا ۶ روزه بود ولی بعد از کنکور تقریبا ۳ یا ۴ روزه شد و الان به یک و نیم روز رسیده و روز سوم خیلی کم لکه بینی دارم سونوگرافی و آزمایش های پرولاکتین،اهن،کمخونی،تیرویید و ویتامین دی انجام دادم که همش نرمال بود میشه راهنماییم کنین که چرا پریودام انقدر کم شده و اینکه چه آزمایش های دیگه ای لازمه که انجام بدم؟
- لک صورت
سلام وخدا قوت من دختر 37ساله مجرد هستم رفتم دکترمتخصص پوست برای لکه های صورتم نزولک انجام دادم وکبسول ترنسید نسخه کرده اگه مصرف کنم برا من ضرر ندارد من دوران پریودی منظم است
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- سلام من وقتی عادت ماهانه میشم کمرم خیلی درد میکنه به نظر شما چه دارویی مصرف کنم
- سلام خسته نباشید من هفت ماهه زایمان طبیعی کردم از اون وقت هم یه بار ارگاسم شدم به نظر شما از زایمانه
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- آمپول سنال اف ولکه بینی
من چندماه آمول سینال اف زدم وماه پیش پریودم عقب افتاد بادارویی گیاهی پریودشدم این ماه ۹ روزجلوانداختم وداخلی اصلا پدم خیس نمیشد و۳روزبعرتمام شد وبعدسه روزتست زدم منفی ازچیه
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.
- امپول سینال اف
سلام من روز ۶،۷و ۸ سیکلت سینال اف زدم و ۹و ۱۰ الان ۲۶ اچ ام جی الام ۲۶ سیکلم هستم آیا باردارم ؟
- میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده شده
سلام دکتر ممنون میشم جواب بدین خسته نباشیدمن سونو دادم برج/ 9 /1402 میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده میشه رحمم باابعادmm 53×60×71 الان که برج1402/2/هستیم شکمم درد میکنه دوروزه لکه بینی دارم چیکار کنم ایاممکنه درآینده برای بارداری مشکلی پیش بیاد بقیه چیزا در سونو طبیعی نوشته شده
- حاملگی در نیش سزارین
آیا حاملگی در نیش سزارین خطر داره؟
- جوش در ناحیه تناسلی
من ۱۴ سالمه و در ناحیه تناسلی جوش زدم و درد ندارم نشانه چیشت
- سلام من ۱۶ هفته باردارهستم از هفته ۹ که حاملگیم فهمیدم
که فهمیدم حامله هستم دکتر برام بخاطر سقط قبلی که داشتم بهم شیاف . آسپرین. وآنکوکساپارین ۴۰۰ داد گفت تا ۱۶ هفته استفاده کن بعد بیا بهت آمپول پروژسترون بدم هفته یکی بزن سوالم این که اگه آمپول انوکساپاین رو قطع کنم اشکالی نداره
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم


