Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بهبود عمل
بعد از عمل جراحی برداشتن رحم چه مدت طول می کشد تا بهبود کامل حاصل بشه
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- بلرداری
سلام من ۱۰ هفته باردارم . نوبت سوم واکسن سینوفارمم هست . در چه هفته ای تزریق واکسن بلامانع است
- امروز چهارده روز از انتقالم میگذره رفتم آزمایش دادم عدد بتا 14.70هست گفتن دوباره باید تکرار بشه الان مثبت با منفی
- دیدن روده اکوژن
سلام من توی هفته ۱۶ بارداری سنو دادم گفتند که روده اکوژن آیا مشکل جدی هست
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام یکماه پیش سقط کردم مترژن میخوردم تااینکه خونریزیم کامل قطع شده الان سونو دادم 10*22 بقایا دارم.حالا منتظر پریودای بعدی بمونم دفع میشه یا ن باید بازم مترژن بخورم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
دوستم پیشنهاد داد برای بزرگ شدن سینه سه روز اول پریودی قرص مدروکسی پروژسترون بخورم چند دوره دارم استفاده میکنم بدون اینکه بدونم این قرص برای چی هست والان چند وقته که خیلی زود به زود پریود میشم ده روزی یبار چهار ده روزی یبار پریود میشم امکان داره بخاطر این قرصا اینجوری شده باشم؟؟
- پریود نشدن در چهار سال
من چهارساله پریود نمیشم با آمپول و دارو میشم چیکار. کنم
- باکرگی
باکرگی و پاره شدن بکارت یکی هست ؟ نامزدم به زور انگشتش رو داخل واژنم کرد و بکارتم رو پاره کرد ، می خواستم بدونم یعنی باکرگی از لحاظ قانون از بین رفته ؟ چون من رابطه جنسی که نداشتم . و این قابل تشخیصه یا نه ؟ واسه این کار امکان داره برم پزشکی قانونی ؟
- اندومتریوزیس
سلام حدود۸،۹ماهه ک این علائم رو دارم دردشدیدزیرشکم هنگام پریودی و دردمقعدوروده هنگام دفع آیااگردچار اندومتریوزیس شده باشم راه درمانی وجودداره؟
- عفونت واژینال
با سلام من عفونت واژينال داشتم به دكتر زنان مراجعه كردم و ايشون پماد تريامسينولون برام تجويز كردن الان با توجه به عوارضي كه ازش شنيدم نازكي پوست و تاول و...ميترسم كه به بكارتم اسيب زده باشه چون من مجردم،آيا امكان اين وجود داره اين پماد تسيبي به هايمن بزنه؟باتشكر
- انتقال جنین
امروز ۲۰ انتقال جنین امه جواب مثبت اومده ولی دو روزه لکه بینی دارم مشکلی نیست
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید ..من دوماه هست که درگیر تنبلی تخمدان شدم و از ۱ مهر پودر اینوفولیک روزی یه ساشه مصرف کردم و ماه پیش لتروزول رو از شب سوم سیکل تا هفتم مصرف کردم و روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۴ و ۱۵ داشتم و چند عدد زیر ده و روز ۱۴ سیکل دو عددhcg تزریق کردم ولی ۱۸ روز بعد پریود شدم و مجدد روز چهارم سیکلم به دکتر مراجعه کردم سونوگرافی شدم ولی یه عدد فولیکول زیر ده و یک عدد کیست ۲۴ میلی متری داشتم و دکتر۲۱ عدد قرص LD داد که از شب پنجم سیکلم شبی یه عدد بخورم ...اما هنوز ۶ عدد از قرص باقی مونده و من خیلی کم لک قهوه ای هم دیروزو هم امروزداشتم...حالا من باید چیکار کنم ؟ قرص رو ادامه بدم یا نه؟ بنظرتون کیست با قرص ال دی برطرف شده؟ (آزمایش هورمونی ام ماه پی که تنبلی گرفتم روز سوم پریودی انجام دادم و جواب رو برای شما فرستادم گفتید خوبه)
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من 27 سالمه این ي ساله ک برا بارداری تحت نظر پزشکم برام آمپول پی دی هوموگ نوشته ک از 7،8،9پریودی بزنمشون ک الان آخریش شکسته خواستم بدونم میشه فردا تزریقش کنم یعنی 10پریودی سونو سایز برا 12دارم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- آمپول واریوپپتیل و دوفاستون
با سلام ۴۰ ساله با سابقه صرع و سرطان تیروئید هستم . دکتر بهم بعلت اینکه قرص استروژن و دوفاستون بعد از دو دوره اثر نکرد آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ برآم پریود نشدن تجویز کردند. ماه پیش ۱۷ روز بعد از ترزیق پریود شدم . این ماه دوز دوم رو بلید ترزیق کنم و میترسم دوباره پریودشوم یا لکه بینی پیدا کنم . این دوره دکتر بهم گفته همراه آمپول قرص دوفاستون هن بخورم . میخواستم ببینم علت این تجویز چی هست ؟یا با وجود مصرف آمپول و قرص دوفاستون باز پریود میشوم ؟میخواهم پریود نشوم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- افزایش سایز سینه ها
سلام.با چه روش ماساژی میتوانم سایز سینه هایم را در چندماه افزایش دهم؟ آیا ماساژ در حمام تاثیری دارد؟اگر تاثیری داری آیا با آب گرم یا آب سرد؟
- سلام قاعدگی زوتر ازیک ماه صورت میگیرد افونت تمام نمیشه


