Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد
سلام خانم دکتر من۲۱سالمه پای راستم خیلی درد میکنه دردش جوریه که از سمت راست کمرم شروع میشه تا انگشتام بعد وقتی کشش میدم دردش یکم بهترمیشه میخواستم ازتون بپرسم شمامیدونین مشکلم چیه؟
- راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند . خواستم بپرسم من الان جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- پرسش و پاسخ
سلام خسته نباشید نزدیکی داشتم اما دخول کامل نه و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک چیزی از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های قهوه ای بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد بعد از دخول کامل هیچ خونی مشاهده نشد! میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟ آیا با گذشت چندسال میشود این مورد را تشخیص داد؟
- تصویری به نفع فیبروم در نسج میومتر رحم مشهود نیست یعنی چی
- ساک حاملگب با واکنش دیسدوایی یعنی چه
د
- دردمقعد در هنگام ارضا شدن
با سلام.من در هنگام سکس واژن وقتی میخوام ارضا بشم درد شدید مقعد میگیرم و این باعث ارضا نشدن من میشه.لطفا راهنمایی کنید.دو تا سقط و دوتا زایمان طبیعی داشتم
- قاعدگی
سلام خسته نیاشید خانم 18ساله هستم این ماه 10روز پریودیم عقب افتاده درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم تست و ازمایش منفی لطفا پاسخ گو باشد و جواب کاملی بدید
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- احتمال بارداری
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم ابان چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته سی و پنج بارداری هستم جنین خیلی کم لگد میزنه همش خلت میزنه خودشو جمع میکنه و رها میکنه هر روز صبح ها بشتر فعالیت داره بعد نهار و شام کم بعد از ظهر ها همش خوابه از وقتی که شروع به تکون کردن کرده اینجوریه تا الانم مشکلی نداشتم یعنی طبعیه از هفته بیست و هشت تا الان استخوان شرمگاهیم خیلی درد داره علتش چیست
- قرص ال دی و کیست پنج سانت
سلام دکتر جان من ۱۹ سالمه و مجردم الان ۱۵ تا از خوردن قرص ال دی میگذره درست سر ۱۵ قرص ال دی ساعت ها یکساعت جلو رفتن و من هم فراموش کردم نمیدونم باید ساعت یازده شب قدیم بخورمش یا دوازده یازده جدید امشب ساعت یازده بیست دقیقه قدیم خوردمش مشکلی نیست ؟ چیکار کنم ؟
- سقط مکرر
سلام خسته نباشید. من چهار بار حامله شدم. هر بار فانلینیگ شدید بعد سقط.با وجود سرکلاژ شکمی هم دوباره کیسه اومد تو واژن. آیا راه دیگه هست
- خارش واژن
سلام ببخشید خارش واژن داشتم پمادکلوتریمازول و دالاواگ۲ درصد بهم دادن، میخواستم بپرسم باید ۲ تا رو با هم. استفاده کنم یا هر شب از ی پماد؟
- زخم دهانه رحم
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم ..زخم دهانه ی رحم دارم ولی زیاد نیست بایدفریز کنم؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من دو روز بعد از اتمام پریود با همسرم نزدیکی داشتیم ومنی کامل در بدنم خالی شد ومن بلافاصله همزمان دو قرص ۷۵ مصرف کردم آیا نیاز هست دوباره مصرف کنم؟چقدر از بابت باردار نشدن مطمعن باشم؟؟؟
- سلام ببخشید یه بار که ناخنم بلند بود در هنگام شستو شو ناخنم به داخل واژنم خورد و انگار چنگ زدم و کمی خون اومد به نظر شما اتفاقی نیافتاده اسیبی ندیده خونریزی خیلی کم بود
۰۰۰
- کیستتخمدان
- ترمیم
میخواستم بدونم شما ترمیم انجام میدید؟


