Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- سلام همسر م پولیپ عمل کرده
جواب آزمایش اومده میخوام ببینم مشکل نداره ممنونم آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- کیست تخمدان
من شیش ماه قرص سیبل استفاده کردم برای کیست تخمدانم و زیاد بودن فواصل پریودم اگر الان قطع کنم هورمونام بهم میریزه ایا چون من لیزر میرم خیلی برام مهمه بدونم لیزرم بی نتیجه نباشه
- سرکلاژ
سلام سنو سه بعدی از رحم انجام دادم گردن رحم 6/9mmاست دوتا زایمان زودرس هم داشتم هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 22باسرکلاژمکدونالد.من میتونم دوباره باردار بشم وبچه دار بشم؟؟
- ضخامت اندومتر ۹وضایعه اکوژن۹ و میومای ۸
ضایعه اکوزنیک ۹الی ۸ خطرناک
- سرکلاژ
سلام با طول گردن رحم 6/9که بهم گفتین سرکلاژشکمی انجام بدم میتونم بچه رو تا ماه نهم نگه دارم ؟وخطرجانی برا خودم نداره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر سوال من یکم عجیبه، ببخشید، میشه در محیط حمام باردار شد؟اینک کسی(مردی)بره حمام بعد خانومی بره حمام میشه؟بااینک رعایت کرده و زمین نشسته؟اصلا احتمال همچین چیزی هست؟
- آسپرین
من دیابت وسابقه سقط بخاطرایست قلبی جنین دارم.حالا۱۰هفته کامل باردارم وهماتوم خلفی دارم،تادیروز باوجودهماتوم و بدون لکه بینی آسپرین ۸۰مصرف میکردم،امادیروز بابزرگ ترشدن هماتوم(۱۲*۲۴)دکترگفتن دیگه اسپرین مصرف نکنم.امامیترسم مجدد باعث ایست قلبی بشه...ممنون میشم راهنماییم کنید.
- نمونه اسپرم
سلام خسته نباشیدمن کاندیدivfهستم همسرم برای دادن دادن اسپرم تومحیط بیمارستان مشکل دارن میخواستم بدونم قبل دادن اسپرم میتونن قرص تادالافیل بخورن چون بدون قرص میگن استرس میگیرم نمیشه این قرص تواسپرم تاثیرمنفی نداره
- سلام من ۴۵ ساله هستم میخواستم زودتر یایسه بشم البته بارصایت شوهرم چکارکنم
- ای وی اف
سلام روز اول ای وی اف کردم لکه قهوای دیدم خیلی نگرانم
- لکه بینی یائسگی
سلام ۴۸ ساله هستم اخرین پریودم اردیبهشت سال ۹۹ بوده ۳ماه پیش سونوی کامل شکمی دادم رحم و نخمدان نرمال بود ماه پیش چندتا لک دیدم همراه با دل درد دیشب و امروزم ی مقدار کم خونریزی داشتم همراه دل درد ایا نیاز هست ب پزشک مراجعه کنم ؟
- قیمت فریز کردن رحم
دکتر گفته بخاطر اینکه است شما مثبت شده باید رحم رو فریز کنه
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- خونریزی بعداز لقاح
سلام خانم دکتر روز شانزده قاعدگیم صبح که بیدارشدم لکه بینی دیدم ترشح آغشته قهوه ای بعدش عصر در حد اینکه خودمو پاک کنم با دستمال ی ذره خون قرمز و کمردرد و گیجی و یخورده تهوع داشتم اما روز هفدهم چرخم که امروز هست صبح ساعت ۷ که بیدارشدم دیدم لباس زیرم خونی شده بلندشدم رفتم دسشویی دیدم ی لخته بزرگ اندازه ی سکه افتادزمین همراه با خونریزی ولخته های کوچک .. اخه من اقدام کرده بودم برای بارداری چند روز قبلش خواهش میکنم جواب بدیدن بفرمایین بگین این خون طبیعیه اگه لقاح انجام شده یا اینکه تا چندروز طبیعیه و با این وضعیت ممکنه جنین تشکیل شده یا تشکیل شده وازبین رفته خواهش میکنم منتظرپاسخم... توضیح کامل بدین
- سو نو ناهنجاری
سلام اکوژنیک فوکوس در بطن چپ دیده شد یعنی چه؟؟ اکوی قلب جنین هزینش بالا بود و نتونستم انجام بدم
- بارداری ممکنه؟
بارداری بدون دخول و باریختن منی روی باسن امکان داره؟یاشسته شدن منی زیر دوش و وارد شدن آن از باسن به داخل واژن به دلیل شستن همزمان باسن و واژن؟
- ضربه به کمر
سلام دکتر من از پله افتادم و به کمرم سمت چپ تا باسنم ضربه خورده و پریود بودم ک میخواستم تموم کنم ولی ۶ روزه هم درد میکنه هم پریود هستم آیا خطرناکه عکس گرفتم دکتر گفته فقط ضربه خورده خوب میشی لطفا پاسخ بدین ممنون
- سقط جنین
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو دوقلو باردار شدم شش ماهم بود که سقط شدن خیلی ناراحت شدم الان ده روز میشه که سقط شدن شکمم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم لطفاً بهم بگین باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین


