Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اوژانسی
با سلام من قرص اوژانسی مصرف کردم هفته پیش الان نزدیک پریودیم نوک سینه هام انگار سفید شده ترشح نداره ولی بین سفیدی انگار خیلی خیلی کم مایع باشه میشه مال قرص باشه چندروز دیگه پریود میسم البته همیشه قبل پریودی درد و ورم سینه دارم الانم دارم
- PGD
هزینه ی PGD چقدر است؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید شرمنده معذرت می خوام متنم طولانیه شقایق مظفری هستم هفته ی ۸ام بارداری ۳ قلو دیشب لخته بزرگ دفع کردم وبعدامپول زدن پروژسترون دیروزم لخته ی گوشتی دفع کردم امروز هم لخته داشتم فعلا با گذاشتن شیاف خون ریزی ام کم شده چه کار انجام بدم مطب تعطیل بود نتونستم بهتون اطلاع بدم خانم دکتر صادقی گفته بود خون ریزی داشتم اطلاع بدم خانواده گفتن بهتون بگم موافق حذف جنین هستن وبا شما درمیان بذارم خانم دکتر صادقی گفتن با خانم دکتر سودابه کاظمی وتهران کلینیک امین هر۲ جا برای تست تعیین جنسیت وسونو NT وحذف جنین مشورت کنم شنبه قراره دایی ام بیاد پیشتون موافقت کردید با خانم دکتر سودابه کاظمی وکلینیک امین تهران مشورت ونوبت بگیرم
- مایع کلدوساک
سلام مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد یعنی چی حداقل 8فلیکول در تخمدان راست و10فولیکول در تخمدان چپ با سایز 6و5م.م درت راست و15و10م.م. در تخمدان چپ دیده شده یعنی چی
- بارداری
سلام خانمی ۳۰ ساله هستم که در حال اقدام به بارداری هستم ولی یک پولیپ ۷ میلی آندومتریال رحم دارم بدون علائم و بدون خونریزی و دوره هام هم منظمه. بارداری من با این پولیپ مشکلی داره یا نه .ممنون
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید 19 سالمه و یه کیست 37میلی متری در تخمدان راستم هست. مجرد هستم و الان نزدیک به یک ماهه خونریزی دارم (حالت پریودی) باید چیکار کنم؟
- سرکلاژ
سلام من هجده هفته و چهارروز سرکلاژ کردم و الان بیست هفته تمام هستم. میتونم کار های خونمو در حد سبک و آشپزی دونفره انجام بدم؟ اولین بارداریمه با طول سرویکس قبل سرکلاژ 20 و اینکه میتونم به خانه ام برگردم یکساعت و نیم راهش است
- بیماری زنان
چند ماهی هست موقع پریود بادی تمام بدنم رو میگیره زیر دل مسیر ادرار کردن دور مقعد مسیر خروج مدفوع به حدی که نه میتوانم بشینم و راه رفتن برام سخت میشه موقع ادرا و مدفوع خیلی درد دارم و بعضی وقتها که شدید میشه نمیتونم مدفوع کنم حتی جلوی خارج شدن باد رو هم میگیره خیلی درد دارم و تا پایان پریود همراه من هست این وضعیت لطفا راهنمایی کنین که علت این درد و درمانش چیه بسیار سپاسگذارم
- زمان زایمان
ببخشید من تاریخ اولین روز اخرین قاعدگی ام ۷تیرماه بوده .در ضمن دومین سزارینم هستش .میشه تاریخ زایمان من رو بگید
- ترشحات ابکی
سلام خسته نباشد هفته ۱۵ بارداری هستم. ترشحات ابکی دارم طبیعیه؟ بدون رنگ و بو .
- پرودی
سلام وقت بخیر من تقریبا ۲۰روز پودر چاقی grand fit میخورم الان دو سه روز پریودیم عقب افتاده …تستم زدم منفی بوده …ممکن بخاطر خوردن این پودر عقب افتاده باشه ؟؟؟
- سلام خانم دکتر
من 10ساله که ازدواج کردم باردار میشم .اما شش ماه سقط میکنم .آخرین بار در12هفتگی سرکلاژکردم .داکترگفت دهانه رحمت باز بود.بعداز ده روز درد وآب ریزی پیدا کردم بازم بچه ام سقط شد .این بار درچهار ماهگی .خیلی نگران استوم ،هربار داکتر میروم آزمایش و سونوگرافی ام نرمال است .اما بچه ام سقط میشه .تاهنوز علت سقط ام را مشخص نگفته .حالا زنده گی ام پراز درد وغصه شده
- سقط.
باسلام چند و قت بعد از سقط میشه نزدیکی داشته باشی درضمن کورتاژ شدم
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- ترشحات سبز رنگ
سلام.ترشحات سبز و در دهانه واژن درد داشتم.تشخیص این بود ک ترشحاتم قارچی هست.۴ عدد فیلوکونازول تجویز شد ک با وجود مصرفشون همچنان نرشحات سبز و دردناکه.مجدد باید ب پزشک مراجعه کنم؟؟
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- بقای سقط جنین
سلام من ۳۴سالم ۴اسفندسقط داشتم که خونریزی شروع شداما سقط نشدتا۱۶فروردین سقط شداماهنوزم خونریزی ایم قطع نشده از۴اسفندتاالان بکوب عادتم الانم بخاطراینکه خونریزیم قطع شه ۸روزه قرص ال دی میخورم اما همچنان عادتم ادامه داره چی کنم که قطع شه
- ترمیم پرده بکارت
سلام خانم دکتر اینکه بعداز رابطه خونی دیده نشه دلیلش چیه؟ آیا امکانش هست که هنوز بکارتم رو از دست نداده باشم؟ شما ترمیم بکارت رو انجام میدین؟


