Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باداری بعد کورتاژ
سلام.هشت روز کوتاژ رحمی دادم بعد نزدیکی داشتیم کاندوم پاره شده بعد نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم ترس از بارداری دارم بچه نمیخوام آیا امکانش هست باردار بشم باز؟
- دیده نشدن ساک در هفته ۶ و ناحیه اکوژن
سلام من تخمدانم pco هست این ماه اچ سی جی زدم یه روز قبل پریود بتام ۶۰۶ بود آخرین پریودیم ۲۵ ,۵ بوده امروز لک داشتم رفتم سونو رو شکم انجام داد گفت ساک دیده نمیشه یه ناحیه اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۷ میلی دیده میشود رحم هتروژن تجمع مایع در قسمت فوقانی کاویته خیلی نگرانم یعنی باردار نیستم اکوژن یعنی چی
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟
- بارداری بعد از سقط
با سلام یک ماه از زمان سقطم میگذره و هنوز پریود نشدم . در این ماه رابطه محافظت نشده داشتم . چه زمانی میتونم تست بارداری انجام بدم که از جوابش مطمئن باشم و در صورت باردار نبودن برا پریود شدن دارو مصرف کنم ؟؟
- پریودی
سلام من ۱۵ سالمه و ۲ ماه هست ک پریود نشدم خواستم ببینم چیکار کنم ک زودتر پریود بشم
- بدون شستن آلت دوباره سکس داشتم
سلام من یکبار ارضا شدم و بدون شستشو آلت بعد چند دقیقه دوباره رابطه رو شروع کردم امکان بارداری چقدر هست؟
- مسمومیت بارداری
باسلام و احترام .درهفته 25بارداری هستم در آزمایش خون غربالگری دومم ریسک پری اکلامپسیا رو زده 1به 40 آیا درمحدوه خطر هستم سنم 33ساله بارداری اولمه سابقه سقط نداشتم خانوادگی هم نداشتیم وزنمم نرماله فشار خونمم صبحا تا غروب 10 روی 7 وغروبا گاهی اوقات 13روی 7 .نمک کم مصرف میکنم علایم خاصی ندارم فقط استرس دارم نگرانم
- انجام آی یو آی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من چند وقته در اقدام هستم اما نتیجه ای نداده می تونم از دکترم بخوام که آی یو آی انجام بدم که سریع تر بچه دا شم؟
- Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟
- زایمان طبیعی
سلام دکتر خسته نباشید . میخواستم بدونم شما به شخصه زایمان طبیعی هم قبول می کنید؟؟ البته منظور بیمار هایی که پیش شما کل زمان بارداری رو می گذرونند.
- گارداسیل برای جنین ضرر داره
من چندماه هست که اقدام بارداری داشتم و این ماه قرص کلومیفن مصرف کردم و دکتر گفته که روز ۱۳ آمپول hcg هم بزنم و دقیقا در همین ماه باید دوز دوم گارداسیل هم بزنم اینها باهم تداخل ندارند و اگر حامله شوم برای جنین مشکلی پیش نمیاد چون دوز سومم باید ۴ ماه بعد بزنم
- بارداری…..
سلام خسته نباشید خانوم دکتر برای اقدام بارداری خیلی وقته اقدام کردم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم مشگلی نداشتم لطفا بهم بگید برای باردار شدن چیکار کنم به کمکتون نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- من یک دختر۵ساله دارم دویاله اقدام به بارداری کردم باردار نمیشم ورفتم عکس رنگی میشه جوابشو برام بگید
باسلام Preliminary Film
لوله فالوپ در سمت چپ مشاهده نميشود . همچنين Spillage ماده حاجب در سمت چپ رويت نشد كه به نفع
انسداد لوله فالوپ چپ ميباشد .
موقعيت رحم به سمت راست لگن ميباشد .
Luminal
Filling Defect
Infundibullum & Ampullary Areas Isthmic Part
Spillage
. Freel - توده اکوژن در تخمدان
سلام من ۶ هفته باردارم به دلیل لکه بینی ودرد شکم دکتر سونوگرافی واژینال نوشت در جواب سونوگرافی آمده در مجاورت تخمدان راست توده سالید ونسبتا اکورژن کوچکی با ابعاد ۱۰*۸م.م مشاهده میشود لطفا راهنمایی کنید خیلی میترسم
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- تنبلی تخمدان و بارداری
با سلام خدمت شما من چند ساله تنبلی تخمدان دارم فقط با قرص پریود میشم حدود یک سال و سه ماهه ازدواج کردم و دوماهه برای بارداری اقدام کردم این ماه لتروزول و کلومیفن و علاوه بر اینها متفورمین و دگزامتازون هم مصرف کردم روز یازده پریود فولیکول سایز 24داشتم آمپول گونادوتراپین هم زدم اما متاسفانه تخمک باز نشد در ضمن کمی زخم رحم دارم میخواستم کمی راهنماییم کنین ممنونم


