Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی واژن
سلام میخواستم حدود قیمت هزینه سفید سازی واژن رو بدونم و سپس بیام برای معاینه
- حزینه عمل واژن
- سوزش
سلام هفته ۲۳ام جنین تکون میخور زیرشکمم میسوز حس میکنم توواژنم سرکلاژابدومینالم انگارشکمم زخم ایاطبیعی
- در باره ضربه به کمرم در زمان پریودم
من سه روز پریود بودم و تقریبا قطع شده بود اما در نزدیک های شب یک ضربه به کمرم وراد شد وباز دوباره خون ریزی مه شروع شده کدام اشکال که ندارد
- زنان زایمان
بعد از۱۵سال زایمان سزارین جای بخیه هام درد میکنه
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر چند روز بعد قطع قرص لاینسترنول شیردهی پریود میشوم؟خانم دکتر عزیز مصرف قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک به چه صورت هست؟بعد شش ماهگی فرزندم مصرفش مشکلی نیس بخورم
- سلام خانم دکتر من در دوتا تخمدانهام کیست دارم من باردار میسم
- ادنوم، راهنمایی
خسته نباشید من ادنوم کوچک بدون ترشح دارم پرولاکتین ۲۸ و یکسال بیشتر آزمایش مجدد ندادم که ببینم پرولاکتین چند چون تو ام ار ای گفتن هیپوفیز بزرگ خیلی، بعد از هیپوفیز ام ار ای دادن و متوجه ادنوم شدن میخواستم بدونم بزرگی هیپوفیز میتونه خطرناک باشه؟ مخصوصا برای مغز همش میترسم بخاطر بزرگ شدن بترکه چون گاهی فشار زیادی تو سرم توروخدا راهنمایی کنید واقعا این احتمال هست یا خیر
- عادت ماهانه
سلام ،خانم دکتر درسته کلاس پنجم پریود شدم. ولی الان من خیلی خیلی نگران قدمم میتونم پک قد استفاده کنم یا نمیتونم؟ اگر میشه شما راه کارهایی به من بدید که قدمم رشد کنه با تشکر.
- ببخشید نمیدونم سوالم ربط داره به تخصصی شما یا نه
من در دوران عقد یکبار لیزر جای جوش انجام دادم ده رو بعد ازدواج کردم و بعد از ازدواج حامله شدم میخواستم بپرسم آیا لیزر عامل ایجاد سرطان در من میشود؟ آیا فرزندم هم از تشعشعات این لیزر مبتلا به بیماری میشود؟ میکروندلینگ خانگی دکتر پن خریداری کردم و در منزل با حضور فرزندم در زمان شیر دهی استفاده کردم میخواستم بپرسم این چی آیا این هم ضرر و عامل بیماری میشود خیلی لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- اندومتریوز
سلام روز بخیر خانم دکتر میخواستم بدونم آیا کیست اندومتریوزیس با ام آر آی قابل تشخیص است؟
- سلام شوهرم ناتوانی جنسی داره باید چی کار کنم هفته ی یکبار هم نمی تونه رابطه داشته باشه من قصد بارداری دارم این طوری من باردار میشم
سلام میخواستم بدونم من سه ماه زایمان انجام دادم هیچ نزدیکی نداشتم بعدسه ماه اولین نزدیکی که داشتم احتمال بارداریم هستش شیرمادرمیدم بعدزایمانم تا الان پریودم نشدم
- لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما پزشک محترم , من بعد از اینکه از وجود یک برآمدگی در روی اندام تناسلی ام آگاه شدم پیش شما ویزیت شدم وشما گفتید که مشکل خاصی نیست , اما الان بعد از چند ماه آن برآمدگی بزرگتر شده , آیا جای نگرانی دارد؟ آیا نیاز به ویزیت دوباره هست?
- تبریک و تشکر
سلام خانم دکتر عزیز و گرامی، تبریک به مناسبت روز پزشک و امیدوارم سالیان سال سلامت و پاینده باشید، من از بیمارهای شما هستم که دو هفته پیش عمل میومکتومی انجام دادم و الان دوران نقاهتم رو میگذرونم در اوج ناامیدی که در استان خودم پیش هر پزشکی رفتم که فقط با برداشتن رحمم موافق بودن و به دلیل تجرد نمیخواستم این اتفاق بیفته نزد شما اومدم و شما با جراحی و حفظ رحمم به من زندگی دوباره دادین فقط دو بار وارد مطب شما شدم انسانیت ، با وجدان بودن برخورد خوب شما با بیماران که در کمتر پزشکی یافت میشود از دور دست شمارو میبوسم و اگر لایق باشم دعای خیر من همیشه بدرقه راهتان خواهد بود.
- پریود نامنظم
سلام من ۲۳ سال دارم مجردم و باکره ، تایم پریودم ۷روزه به فاصله ی ۲۱ روز از اخرین روز پریود چند وقت پیش دچار زگیل تناسلی شدم و درمان کردم،بعد از درمان زمان اولین پریودم فقط روز اول خونریزی داشتم و تا ۷ روز خونریزی نداشتم و روز هشتم دوباره خونریزی شروع شد و ۱۶ روز به صورت شدید ادامه داشت. پریود بعدی سرتایم خودش اتفاق افتاد و منظم ، پریود بعدیش هم همینطور. الان ۸ روز از آخرین روز پریودم گذشته و من بازهم پریود شدم ایا میتونه مرتبط به درمان زگیلم باشه ؟ زگیلم با پماد برطرف شد و کاملا خوب شد
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
: RIF Received in two bottles. A/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 1 cc in aggregate. B/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 4x1.5x1 cm in aggregate. Microscopic: A/ Sections show a tumor composed of villeglandular structures lined by malignant epithelial cells. The cells show low of polarity and have cytologic atypia and large round nuclei with high N/C ratio, hyperchromatic. B/ Fragments of endometrial tissue with irregular glands surrounded in stroma with abundant extra cellular connective tissue and thick wall artieis. Diagnosis: A/ Endometrial curettage: - Compatible with endometrial carcinoma, with villoglandular structures. B/ Designated as endometrial polyp: - Endometrial polyp confirmed.
- بی اختیاری ادرار
مادرم 80 سالشه و دکتر براش پماد استرومارین تجویز کرده، ولی پیدا نمیشه،به جاش میشه از واژینال باریج استفاده کرد یا نه؟
- بارداری
سلام. من 2 تا سقط داشتم. دکتر بهم گفته 3 ماه بعد باید برم برا آزمایش. گفت به خاطر اینکه رحم آماده بشه 3 ماه بعد برو. خواستم بپرسم میشه زودتر اقدام کنم برا آزمایشاتی که هست ولی اقدام نکنم به بارداری تا 3 ماه بعد؟
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن
- عفونت بالای واژن 1
ببخشید فراموش کردم که بگم این ترشحات بویی مثل بوی پرتقال میده و حتی کلیتوریس و لبه ها هم خارش میگیره و وقتی حس میکنم از بارتولنم چیز سردی میاد بیرون و سمت دهانه واژن یا پوست روش میریزه زیر شکمم همین حسو دارم و یکم سر گیجه هم دارم و میترسم لوله یا بارتولن پارگی یا زخم باشه و عفونت به بدنم برسه


