Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میوم
سلام خانم دکتر من مجردم چند تا میوم دارم یه ماه پیش خونریزی شدی کردم با لخته های گوشتی دکتر رفتم بهم دوفامد 10داد و آمپول لوپرومر دوعدد زدم به فاصله دو هفته یکی از میومها 8سانت است الان سه ماه گذشته و من پریود نشدم میشه بهم بگید کی پریود میشم و چیکار کنم
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟
- بارداری
سلام من ۳۱ ساله هستم هفته هفت به پزشک متخصص برای مراقبت بارداری مراجعه کردم که علی رغم نبودن مشکل برام آ اس آ و شیاف پروژسترون تجویز کردن و اول گفتن برای همه تجویز میکنیم.من قبول نکردم مصرف کنم که گفتن به خاطر سنتون باید استفاده کنید آیا شما هم با این نظرشون موافقید؟ یعنی باید استفاده کنم؟
- سنو گرافی واژینال
سلام آیا کیست کورپوس لوتئوم در سنوگرافی واژینال صد در صد دیده میشه یا باید اسکن کرد؟
- زایمان طبیعی بدون درد
سلام در هنگام زایمان طبیعی اگه دردمون خیلی زیاد بود میشه همونجا درخواست اپیدورال کنیم؟ یا حتما باید از قبل هماهنگ کنیم؟ بیمارستان گلسار میخوام زایمان کنم
- سلام روز بخیر من هفته پیش هیستروسکوپی کردم اوایل در حد یک یا دو بار لکه بینی داشتم قطع شد مجدد حالت لخته ولی کم دفع خون دارم باید به پزشک مراجعه کنم؟
- من دوماه باردارم نمیدانستم یم ماه پیش واکسن سینوفارم دز سوم زدم برای بچه خطر هست آیا
- عفونت زنانه
با سلام خانمی شکست وشش ساله هستم درد زیر دل دارم رفتم سونوگرافی ج نوشته ترشحات آکواریوم مختصر در کانال اندوسرویکال نگرانم لطفا بفرمایید چیست خطر تاکه تشکر رفیعی
- بارداری
سلام ببخشید من روز ۱۳ سیکل ماهانه ام وقت عصب کشی دندان دارم روز ۱۴ سیکل هم تخمک گزاری ،ایا میتوانم اقدام به بارداری کنم ؟
- Pcom
من در آزمایشم pcomو کولپوس لوتئوم دیده شده چه کار بکنم
- درمورد روده جنین
با سلام تراکنش بافت روده به چه معناست
- ایاصفتی رحیم جلوی بارداری میگیرد
- پرده بکارت
من دختر مجردم تا الان رابطه نداشتم فقط تحریک شدم حتی خود ارضایی هم نکردم هیچی واژنم وارد نکردم حتی بهش دستم نزدم ضربه هم وارد نشده بعد چند ساعت سالم بودم مطمئنم ولی شب که خواشتم بخوابم لباس زیرم خون تیره بود سیاه بود فردا قطع شد ولکه زرد دیدم تا یه هفته یه روز هم یه قطره خون دیدم بازدوباره تمام علائم پریودی داشتم ودر اخر دوتا قرص میترنیتازول برای عفونت خوردم و پریود شدم خانم دکتر این خون ممکن از پرده باشه نمیدونم میترسم بخاطر تحریک شدنم اسیب دیده باشه ولی همان طور گفتم حتی دستم به خودم نزدم و مطمعنم عفونت داشتم
- سلام میخواستم بدونم توجواب آزمایش اسپرم باید چند میلیون اسپرم گذارش شده باشه خوبه مال شوهرم ۲میلیون اسپرم نوشته یا میتونه جوابش اشتباه باشه و آزمایش بعدیش کیه انجام بده خوبه ممنون میشم جواب بدین لطفا و مشکلی برطرف میشه
- فطع نشدن پریود – قرص دیان ایرلنی
با سلام و خسته نباشد من یک زن ۳۹ ساله هستم مطلقه برای اولین بار که پریودم قطع نشده و همیشه مرتب بوده الان بیشتر از ۲ هفته است که من پریود هستم در صورتی که معمولا مدت پریود من ۵ روز است و خیلی هم کمه مقداره خونریزی. به خاطر اینکه بدن کیست سازی دارم دکتر گفته بودهمیشه ۶ ماه قرص بخورم و ۳ ماه نخورم من سالهاست که قرص دیان ایرلنی مصرف میکنم. میشه کمکم کنید؟ سپاس از لطفتون
- بارداری
سلام خانوم دکترتو۳۸هفته بارداری هستم چیکارکنم تاخوب دهانه رحم بازبشه توبچه اولم خیلی سختی کشیدم چون دهانه رحم بازنمیشدخیلی بهم بخیه زدن ممنون میشم راهنماییم کنیدبغیرپیاده روی راه دیگه ای هست
- زایمان
سلام در موقع زویمان طبیعی خودتون حضور دارید؟ و اینکه اکه تا هفته۳۶ جنین بریچ باشه سزارین میکنید یا باز فرصت میدید شاید برگرده ؟
- آندومتریوز
با عرض سلام و خسته نباشد آیا سزارین میتواند یکی از دلایل آندومتريوز باشد ؟ آیا مصرف دو فاستون یکی از روش های درمانی آندومتريوز محسوب می شود؟ فردی که به آندومتريوز دارد هر چند وقت یک بار باید به پزشک مراجعه کند ؟ با تشکر
- کیست کورپوس لوتئوم
سلام من این سیکل قاعدگی فقط خونریزی در حد لکه بینی دارم و سونو انجام دادم که کیست کورپوس لوتئوم در تخمدان راست به ابعاد ۱۹ میلی متر داشتم .
- سقط ناقص
سلام ۴هفته و پنج روز باردارم و قلب حنین هنوز تشکیل نشده من یک دو قلو هفت ماهه دارم بعدا تو دو روز هشت عدد قرص سایتوتک استفاده کردم دوتا زیر زبانی و دوتا شیاف دو روز بعد تکرار کردم در حد دو تا پد خونریزی داشتم بدون لخته اما الان واقعا پیشیمونم و مطمعنم سقط نشده چون خونریزی ندارم ایا بچه سالم میمونه نگهش دارم خیلی ناراحت و پشیمونم تیتر بتا بعد مصرف قرصها داذم ۱۴۰۰بود اما طبق تاریخ پریودم باید شش هفته باشم


