Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام
- زنان وزایمان
سلام .من چند بار با یه آقایی وارد رابطه شدم واین دوبار آخری هم اب ریخته شد ولی من سریع بلند شدم وپریود هم نمیدونم دقیق دقیق کی بود باید چکار ؟ممنون میشم جواب منو بدید
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- زنان
سلام من برای تعیین جنسیت پسر دو ماه رژیم گرفتم این ماه دکتر گفتند اقدام داشته باشید وبه خاطر نازک بودن رحم به من قرص استرادیول والرات دادند روزی سه عدد ولی نمی دونم از شب چندم شروع کنم لطفا راهنمایی مکنید🙏
- استفاده از مایع ظرفشویی و مایع دستشویی در بارداری
ایا در دوران بارداری میتوان از مایع دستشویی استفاده کرد؟میتوان از مایع ظرفشویی استفاده کرد؟ من ۲۱ هفته باردارم بیشتر اوقات مایع دستشویی میزنم بعد دستشویی و البته مایع ظرفشویی هم میزنم به دستم نگرانم نکنه به جنین آسیب برسه.
- چه دارویی برای برطرف شدن خون در بارداری
سلام وقتتون بخیر، من هفته هفتم بارداریم و امروز واسه سونو رفتم، گفت جنین تشکیل شده و صدای قلبشم شنیدم، ولی جواب سونو گفت یک حلال خون کنار جنین دیده میشه، نگران شدم میخاستم راهنماییم کنین
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه ماه پیش سزارین شدم شنیده بودم در شیردهی بارداری صورت نمی گیرد لذا نزدیکی داشتم یه هفته بعدش یکروز خونریزی کمی داشتم چه کنم آیا باردارم؟ لطفا راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام من دو روز پیش ۱۰ عدد قرص سایتوتک مصرف کردم دو ساعت بعد درد تب لرز اسهال چند تا لخته دفع کردم همراه با خونریزی ولی خونریزی کلا چند ساعت طول کشید قطع شد و الان هر از گاهی کمی دل درد دارم ممکنه بچه سقط نشده باشه؟؟
- آزمایش b-hcg
با سلام و وقت بخیر. بعد از جراحی لاپاراسکوپی در مورد بارداری خارج، آزمایش b-hcg انجام دادم. مقدار آن 285 شده. ميخواستم نظر شما رو در مورد جواب بدونم، خیلی ممنون
- خطر برای جنین
سلام.اگه طبق سونوگرافی بارداری کسی تموم شده باشد.. ولی یک هفته زایمان به تأخیر بیفتد آیا برای جنین خطرناک است؟
- قرص دوفامد
سلام قرص دوفامد احتمال بارداری را بالا میبرد؟برای پیشگیری چیکار کنم؟
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- ناباروری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من رفتم سونوگرافی واژینال گفتن میوم دارم والان چند مدته بردار نمیشم باید چیکارکنم
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرص
سلام دکتربجای ایزوپرین نفیدیپین برام نوشته اندروی بروشورش نوشته منع دربارداری براجنین ضرردار یکم دردتیرکشیدن واژن داششتم ایزوپرین میخوردم دکترعوض کرد داروی قلبم هست ترسیدم جیکارکنم قوی ترایزوپزین
- مصرف قرص در بارداری؟
با سلام ببخشین من دو روزه فهمیدم باردارم و دیروز سونوگرافی رفتم گفتم جنین ۵ هفته و ۵ روز هست و تقریبا دو ماه پیش بخاطر بی حسی و گزگز بدن و صورت دکتر مغز و اعصاب برام قرص فلوکستین ۲۰ و گاباپنتین و قرص دابل بول و ویتامین دی و کلسیم تجویز کردن و من حدودا یک ماه مصرف کردم حالا خیلی نگرانم چیکار کنم؟یعنی اگه سونوگرافی درست باشه جنین تشکیل شده بوده و من حدودا 14 روز این قرصارو خوردم بعد قطع کردم.آیا تاثیری رو جنین گذاشته؟حتی سرما هم خورده بود آمپول دگزامتازون زدم.
- بی نظمی قاعدگی
سلام من بعد از دوره قاعدگیم رابطه داشتم از قرص اورژانسی مصرف کردم فرداش خونریزی داشتم به مدت چند روز الان حدود چهار هفته میگذره و پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم خطا زد و هیچی نشون نداد
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- بارداری
سلام من بعد از رابطه پریود شدم خالا برای بار دوم پریود نشدم از وقت پریودم بیست روز میکذره آیا امکان بارداری اس؟
- آیا آزمایش خون بارداری بعد ازسه روز تاخیری اگر منفی باشد قابل اعتماد است؟
باسلام .من بعد یک روز بعد از اتمام پریودی رابزه داشتم که کاندم موقع بیرون کشیدن کمی داخل واژن ماندومن بلافاصله ۴تا ال دی و۱۲ ساعت بعد ۴تا دیگه مصرف کردم و۴۸ ساعت بعد هم اوسیزه۷۵ خوردم و۸روز بعد خونریزی متوسط به مدت ۴روز داشتم .و۵ مهر موقع پریودیم بود که ۵روز گذشته ومن نشدم وروز سوم تاخیر آزمایش خون دادمدمنفی بود آیا باردارم خیلی نگرانم لطفا جواب دهید؟


