Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ای وی اف کردم
سلام می خواستم بدونم استرادیول پروژسترون وasaروتاکی باید ادامه بدم الان باردارهستم آزمایش مثبت شده.دسترسی به دکتر خودم روندارم
- ای وی اف
دوازده ابان دیفرلین زدم الان ۴ماهه باهیچی پریودنمیشم اگه پریودبشم میتونم انتقال بدم یا باید صبرکنم
- تخمک اهدایی
سلام.هزینه تخمک اهدایی چنده. من ۴۴ سالمه ۱بار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم ولی پوچ شد. بچه ام ندارم. دخیره تخمدانم ۱دهم
- هزینه انجام ivf
سلام وقت بخیر، هزینه انجام ivf چقدره؟ اگر بخوایم تعیین جنسیت هم انجام بشه چقدر به هزینه اضافه میشه؟
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- آی وی اف
سلام من انتقال جنین داشتم وروز ۷ بعد از انتقال لک بینی دارم که با شیافت پروژسترون کمتر شده نگرانم که آیا انتقالم موفق بوده یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- حاملگی با احتمال سندروم
باسلام من و خانمم هردو سالمیم ولی خانمم دچار سندروم واردنبرگه اگر ما بخوابم این بیماری به نسل بعدی منتقل نشه میشه از ivf استفاده کرد و تخمک هایی ک ژن معیوب رو دارند رو حدف و با سالمها لقاح انجام بگیره ممنون
- انتقال
بنده ۱۸ روز انتقال انجام دادم دو بارآزمایش خون گرفتم مثبت با بتای ۳۸ و ۴۳ سونگرافی واژینال امروز دادم هیچی معلوم نبود و الان هم خونریزی کردم چیکار کنم
- ای وی اف
ایادرمرحله اول باردارمیشه یاطول میکشه هزینه هربارچقدره؟
- لانه گزینی
چند روز بعد از ivf لانه گزینی می شود و نشانه آن چیست
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- ای وی اف
سلام خانوم دکتر من فردا ترانسفر دارم .۳۸ ساله امه اولین بار ای وی اف می کنم ذخیره تخمدانم پایین بودamh۱.۴.قبل شروع پروسه سونو نشدم و لی طی پروسه و سونوهای دوم ،سوم معلوم شد پولیپ13mmmدارم تو قسمت تحتانی رحم .روز پانکچر پزشکم تصمیم گرفت پولیپ رو برنداره چون تعداد تخمک ۴ تا بوده .الان گفتن ۳ تا جنین هست .من راستش نمیفهمم چرا پولیپ رو برنداشتن همینجوری شانس گرفتنش برا من پایینه بعد حالا پولیپ توی بارداری بزرگتر هم میشه ..شما نظرتون چیه
- سلامخدمت خانم دکتر من ۴۳ سال دارم وماه پیش تخمککشی انجام دادم و ۳ تا جنین گرید بی دارم ۲ سال پیش قبل ازدواج۴ تا تخمک فریز کردم الان به نظر شما با توجه به اینکه برنامه مهاجرت سریع دارمکدوم رو اول انتقال بدم؟؟؟
- آمپول دکاپپتیل
سلام من ماه پیش روز سوم پریودیم آمپول دکاپپتیل زدم قرار بود ۲۸ روز بعدش هم یکی دیگه بزنم اما دکترم گفت چون می خوای ivf انجام بدی دومی را نزن و زمانی که پریود شدم باید داروهای قبل از پانکچر را شروع کنم الان من ۶ روز از موعد پریودیم گذشته و پریود نشدم چقدر باید صبر کنم تا پریود بشم؟ و اگر پریود نشدم باید دارویی مصرف کنم تا پریود بشم؟آیا تو این دورانی که پریود نمیشم واسه بارداری اقدام کنم احتمال داره باردار بشم؟ من می خوام تا قبل از عید پانکچر بشم و این موضوع کارم را عقب انداخته ممنون میشم جواب بدید🙏🏻
- آی وی اف
سلام وقت بخیر.من ماه قبل پانکچر کردم،۸تاجنین که ۴تاشگریدBو۴تاش گریدb,cبودن فریز شد.ماه بعدانتقال دارم.این ماه روز سوم سیکل رفتم سونو مشکلی نداشتم،امادکتر واسه اماده سازی قبل انتقال قرص ال دی و قرصای تقویتی داد.سوالم اینه ک میتونم قرص ال دی رو مصرف نکنم؟؟؟؟
- انقباضات رحم بعد انتقال جنین
با سلام من روز نهم انتقال جنین هستم از امروز انقباضاتی در رحمم حس میکنم که اذیت کننده نیست اما مداوم هست، این برای جنین خطر نداره؟ در ضمن هر 12 ساعت هم شیاف پروژسترون را رکتال استفاده میکنم
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه


