Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- رابطه
سلام خانم دکتر من رابطه با شلوار داشتم ک فقد پیشاب اومده بعد ازونم پریود شدم ولی ماه بعدنشدم ک رفدم دکتر و گفت کیست داری قرص مصرف کردم و قطع کردم بازم پریود شدم هنو احتمال بارداری هست؟
- حاملگی
سلام من 18سالمه 3ساله ازدواج کردم و یه بچه هم دارم الان 5روز از پریودیم میگزره ولی نشدم درد هم دارم تست هم منفی بود چیکار کنم پریود بشم
- نیش زنبور
سلام ماه هفتم بارداری هستم امروز زنبور نیشم زده ..علائمی ندارم ...آیا برای جنین خطرناکه ؟؟
- احتمال بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز و مهربان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات .امیدوارم به برکت این روزهای عزیز هر چی از خدا میخواین خدا بهتون عنایت کنه.یه سوال دارم که امیدوارم مثل گذشته جواب بدید همونطور کا قبلا خدمتتون عرض کردم من در روز پنج سیکل خانومم با ایشون رابطه بدون دخول داشتم که فقط هنگام ارضا شدن مقداری منی روی واژن ریخت و مقداری هم وارد واژن شد و بعداز رابطه قرص لونوروژسترول مصرف کرد و 12 ساعت بعد هم یکی دیگه. و بعد از 5 روز از مصرف قرص دوچار لکه بینی مختصری شدند به طوری که در دو روز متوالی سه مرتبه و در هر مرتبه دو سه قطره خونریزی داشتند با این حال ما در حدود 23 روز بعد از رابطه یعنی روزی که قرار بودپریود بشن و نشدن آز بتا دادیم که مقدارش صفر بود.با این حال بعد از 6 روز تاخیر از موعد پریود بالاخره پریود شدند ولی نسبت به دوره های قبل تقریبا مقدار خونریزی کمتر بود و در روز پنجم پریودشون دیگه تقریبا پاک شدند (البته این نکته رو بگم که در سیکل قبل هم در روز پنجم که رابطه داشتیم دیگه تقریبا پاک بودن و خونریزی نداشتند و این نکته رو بگم که ایشون یه کم اضافه وزن دارن )سوالم اینه دیگه با این وصف احتمال بارداری وجود داره یا دیگه احتمال بارداری حتی یک درصد هم نیست؟ و یک سوال دیگه آیا امکان حاملگی خارج رحمی وجود نداره ؟ و آیا اون آز بتا بعد 23 روز از رابطه قابل اعتماد بوده؟ میدونم که وقتتون کمه و ارزشمند ولی لطفا جواب هر سه سوالمو بدید.متشکرم
- جلوگیری بارداری
سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و مایع منی ریخت داخلم بعد از چند دیقه رفتم شستمش ولی کامل خالی نشده بود و مقداریش موند و دیر تر خالی شد به فاصله دو ساعت میخواستم بدونم ممکنه باردار بشم ؟ من هنوز دخترم و هیچگونه رابطه ای از جلو نداشتم
- درموردبارداری
سلام من دوساله ازدواج کردم و باردار نشدم کیست داشتم الان دوکتور میگه خوبشده وتنبلی تخمدان دارم برام قرص سیبل نوشت مصرف میکنم آیا باید دانه های سفید رنگ راهم بخورم یا نه بسته بعدی رو شروع کنم و آیا قرص سیبل برای تنبلی تخمدان خوبه یانه؟
- بارداری
سلام خدمت شما ،سوالی داشتم فلوکسامین مصرف میکنم روزی یک چهارم قرص تا سه ماه دارو دارم مصرف اون در سه ماهه اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم
- غدد زیرپوستی روی واژن
سلام روز خوش بنده درهفته۱۶بارداری هستم از دیروز لبه ی واژنم چند غده زیرپوستی که با دست زدن متوجه شدم وبه اندازه نخود هست با فشار دادن و نشستن درد میگیره و چون من استراحت مطلق و سرکلاژ شکمی هستم زیاد متوجه دردش نمیشم اما مانند جوش زیر پوستی است که با لمس کردن متوجه میشم و احساس میکنم واژنم کمی متورم شده این چی هست و ایا با توجه به شرایط من خطرناک هست؟
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- بارداری
سلام هفته ۳۰ بارداری هستم موهام درگیر شپش شده از شامپوی پرمترین ۱ درصد میتوانم استفاده کنم ؟ چند روز؟
- سن بارداری در غربالگری مرحله دوم
سلام خانم دکتر خوب هستین؟ ببخشید یک سوال داشتم، میخواستم بدونم برای آزمایش غربالگری مرحله دوم بارداری باید سن بارداری موقع آزمایش دقیق گفته بشه؟ من رفتم مرحله دوم غربالگری تو آزمایشگاه سن بارداری رو طبق سونوگرافی که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام داده بودم حساب کردن و نوشتن و دقیق نمیدونستم که چند هفته بودم، میخواستم بدونم ممکنه این سن تقریبی که نوشتن تو جواب آزمایش غربالگری مرحله دوم تاثیر بزاره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- قرص جلوگیری بعد زایمان
سلام ببخشید قرص سیبل رو میشه در دوران شیردهی ب عنوان قرص جلوگیری استفاده کرد؟؟
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم دارم
- بارداری
سلام من نزدیکی داشتم و قرص خوردم سه تا بعد دو روز باز وقتی نزدیکی داشتم ۲ تا خوردم قرصارو صبح خوردم بعد چن روز خونابه قهوهای شروع شد و تا ۷ روز همنجور جوری ک لباس زیر کثیف میشد و گاهی بیشتر بعد تو ۸ روز مثل پریود خونریزی داشتم ولی کم چون همبن موقع هم باید مریود میشدم ولی چون اولش خونریزی داشتم نمبدونم چجوری شده پریود هس یا ن دکتر زنان رفتم سونو واژینال کردم دکتر کپسول مفنامیک اسید ۲۵۰ و ترسند ۲۵۰ داد گف اگع خونریزی قط نشد برو ازمایش بارداری حلا اگه ازمایش بارداری بدم اگه حامله باشم نشون میده یا ن میگم زود اگه باشه شاید نشون نده
- شک بارداری
با سلام و خسته نباشین من یه دختر مجردم که ۲۷ دی به احبار دوست پسرم برای اولین بار رابطه مقعدی داشتیم. دو روز بعد سه روز پریود شدم و ماه بعدش باز دو روز فقط پریود شدم. بی بی چک دوبار گرفتم منفی بود. اما الان کلا شکمم بزرگ شده و پریود نمیشم با وجودیکه کلی زعفران و ... خوردم. و تو شرایطی نیستم برم دکتر. چون باکره هستم. آیا بی بی چک صد در صد درسته؟
- آی یو آی
با سلام و ادب، خانم دکتر شما برای تنگی دهانه رحم پیشنهاد آی یو آی را دادید با توجه به سن اینجانب 40 سال چند درصد احتمال مثبت شدن نتیجه آی یو آی وجود داره.با تشکر
- بارداری از مقعد
سلام وقتتون بخیر من یک روز از اتمام پریودیم رابطه از مقعد داشتم و3بار مایع ارضایی داخل مقعد ریخته شده-و اینکه پریودامم هیچوقت منظم نبوده . هیچ علایمی ندارم فقط پریودم4 روز عقب افتاده و باکره هم هستم ایا امکان بارداری هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده با سرکلاژ شکمی در هفته۱۲بارداری هستم در سونو ان تی نوشته شده یک کانون کمی اکوژن به ابعاد۳۰در۵۰ در خلفی تحتانی رحم مقابل جفت مشاهده شده(کانتراکشن بیشتر مطرح میباشد) میخواستم بدونم ضرر داره و چی هست؟


