Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- فشارخون
باسلام ازدوسال پیش که فشارم 15 بود مصرف داروهای پروپرانولول 40 دوعدد و والوسپ 80/5 یک عدد را شروع کرده ام.الان فشارم 10 روی 7 است آیا ادامه دهم یا نیاز به کاهش دارو هست؟ با سپاس
- عفونت واژن
سلام. چند ماهه ب دلیل تشخیص pco قرص روکین مصرف میکنم. چند روزی هست خارش دارم همراه با ترشحات غلیظ سفید بی بو. ترشح زیاده ب طوری ک ورودی واژن پر ترشح سفید هست. یک ماه دیگه باید بیام مطب. الان مشکل با دارو رفع میشه یا صبر کنم تا معاینه شم
- توده هیپو اکو در رحم
سلام در سونوي واژينال براي من تشخيص توده هيپو اكو رو دادن و نظر دكتر بر داشتن توده هست به سايز ٢٠-٢٤-٢٥ ايا بايد حتما اين عمل رو انجام بدم و اكر عمل نكنم خطر داره و ايا با دارو درمان نميشود و اينكه براي امل بيهوشيه كامل هست و از داخل رحم وارد ميشوند من با خونريزي كم مراجعه كردم اگر تمايل به عمل نداظتت باشم خطر داره و فيبروم بزرگتر ميشود ممنونم
- مهم
سلام بخاطر چی یکی از سینه هام از اونیکی یکم بزرگتره میترسم مشکل باشه هست؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- با سلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
باسلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
- سلام خانوم دکتر من الان ۴۵ روز خونریزی دارم رفتم سونوگرافی گفتن کیست داری الان خونریزیم کم شده لک بینی دارم کیستم هم سونگرافی گفتن از بین رفته الان میوم دادم به ابعاد ۱۰ میلی متر میتونه از ان باشد
- زنان
سلام خانم دکتر، میخواستم بدونم علت سقط با درد و خونربزی در ماه پنجم بارداری چیه؟
- پریودی
با عرض سلام ببخشید میخواستم بدونم که وقتی کسی سقط کرده باشه با قرص بعد و موقع پریودی باید خونریزی زیاد باشد طولانی باشه یا نه من قبل سقط پریودیم 3روز بود الانم بعد سقطم 3روز شد پریودیم مثل قبل بود میخواستم بدونم طبیعی هس مشکلی نیست ممنون
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من قراره ازدواج کنه برای معاینه پرده به یک ماما مراجعه کرد و ماما واژن اش را چند بار حدود ۵ بار باز کرده و حین باز کردن خواهرم خیلی درد داشته که بلاخره بار پنجم که واژنش رو باز میکنه پردش رو میبینه خواهرم که اومد خونه زیر شکمش واقعا درد میکرد اون قسمتش هم درد میکرد بعد فرداش خواهرم پریود شد خانم دکتر ۷ روز پریود اش جلو افتاد بعد از پریود که خودش خواست خودش رو معاینه کنه اصلا اون قسمت ینی واژن اش باز نمیشه و حسابی منقبض شده خانم دکتر قضیه چیه آیا معاینه به پردهش آسیب زده ؟ چرا پریود جلو افتاد خواهش مکنم جواب بدین سپاس
- سوال
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من گاهی اوقات داخل واژنم از درون سمت چپم حس درد سوزنی دارم انگار یه سوزن اون تو هست دردش غیر قابل تحمل تا نیم ساعتی میمونهاین درد فقط یه طرفه است . تو ظاهر واژنم هیچ ضایعه ای نیس این دردم از داخله.من باکره ام برم دکتر معاینه بشم متوجه میشه مشکلم چیه بنظرتون مشکل من چیه ؟خیلی خیلی ترسیدم نمیتونم با کسی هم در میون بذارم دکتر رفتن هم فعلا برام مشکله ممنون میشم راهنماییم کنید
- دفع تکه گوشت در زمان پریود
سلام من هر دوماه یکبار موقع پریود دفع یه چیز گوشتی از بدنم دارم میخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- جواب آزمایش
سلام و وقت بخیر. من قرار بود جراحی پولیپ انجام بدم خانوم دکتر میخواستم بدونم آزمایش Anti tpo igG برای چی تجویز میشه؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم
- دردجای بخبه
سلام من ده ساله پیش تصادف کردم رودم ازدوجاپاره شد۳۰تابخیه روی شکمم زدن حالابعدازده سال جای بخیه وداخل شکم دردمیکنه موقع خواب دلیلش چیه
- عفونت ادرارى
باسلام خدمت دکترعزيز: بنده 3ساله که ازعفونت ادرار رنج ميبرم و الان چندروزى ميشه که دردوسوزش شديددرناحيه واژن رااحساس ميکنم جورى که ديگر تحملش برايم دردناک شده. قبلا ازپماد کلوتريمازول وتريپل سولفابراى تسکين درداستفاده ميکردم ولى درحال حاضربخاطرشرايطى که دارم درترکيه به سرميبرم. مى خواستم خدمتتون عرض کنم که آيا ميتونم کوتريموکسازول 400 راازداروخانه تهيه وآنرا براى درمان عفونتم استفاده کنم؟ اين دردوسوزش خواب راهم ازم گرفته لطفاراهنماييم کنيد
- لابیاپلاستی
- سلام خسته نباشید . در رابطه با عمل لابیا سوالی داشتم . خواستم بدونم کدوم بیمازستان این عمل انجام میدین؟ من بیمه سلامت دارم . تعلق میگیره؟ من همراه ندارم . میتونم عمل و انجام بدم؟
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- لکه بینی
من 10 روز از ماهیانم گذشته اما از پری روزه که لکه بینی قهوه ای دارم از دیشب هم خون شده اما زیاد نیست اطراف شکمم هم درد میکنه فکر می کنم بخاطر اینکه رفتم باشگاه درد میکنه شکمم قرص اسپیرونولاکتون و آزیترومایسین هم برای آکنه خوردم الان چند روزی. میشه که قطع کردم


