Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- افتادن گوشت از رحم
سلام وقت بخیر من تا پریود بعدی ۱۵ روز مونده ۲۱ سالمه و یک سال که ازدواج کردم برای رابطه جنسی به طوری طبیعی جلوگیری میکنیم و از چیری استفاده نمیکنم چند روز پیش درد سمت پهلو راستم داشتم و امروز هم درد زیر شکمی و پهلو چب از ابزن قابض استفاده کردم یه تکه گوشت کرم رنگ شبیه به پی از واژن خارج شده آیا علتش عفونت بوده یا چیز دیگه ای
- صخامتاندومتر
سلامخانمدکترخستهنباشیدمنسیسالدارمکهبخاطرطولانیبودنخونریزیقاعدگیبهدکترمراجعهکردموسنوگرفتمکهصخامتاندومترچهاردهوششاکوژنمیباشدکهدکتربهمگفتبایدکوتاجکنیمنمترسیدمکهدیگهنتونمبارداربشمبرامدارونوشتایاخطرناکاستلطفاراهنمایمکنیدممنونم
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- سلام قرص الپرازولام روی جواب بتاتاثیردارد؟
آیا قرص الپرازولام روی جواب بتا تاثیردارد؟
- سقط جنین
سلام ببخشید من باردار بودم جنین ۵ هفته رشد کرده والان خون ریزی دارم سونو دادام گفتن سقط میشه ب نظر شما چند وقت طول میکشه ک سقط بشه الان دو روز خونریزو کمی شکم درد دارم و بعد از چند وقت دیگه دوباره اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- ترشحات کشدار قرمز رنگ موقع پریود
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- بقایای بارداری
تصویرناحیه میکس اکو به ابعاد حدودی ۳۳،۳۴ م تقریبی ۱۴سی سی دارای وسکوریته درکاویته رحممطرح کننده بقایای بارداری مشاهده شد نگران کننده است
- ترشح در بارداری
سلام هفته ۱۹بارداری هستم امروز ترشح نارنجی و زرد رنگ دارم دلیلش چیه ممنون
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون
- سوال زنان
سلام ببخشید در سونوگرافی رحم که انجام دادم نوشته درون کاویته آندومتر رحم تصویر یک ناحیه اکوفری دیده شد این یعنی چی من خیلی نگرانم ممنونم جواب بدین .
- آمپول واریوپپتیل
سلام من فیبروم رحم و کیست داشتم. دکترم برام 3 دو واریوپپتیل تجویز کرد که 15 مرداد سومین و آخرین واریوپپتیل رو تزریق کردم. من 49 سال دارم. مشکلم اینه که الان ریزش موی شدید گرفتم. با توجه به اینکه من کم کاری تیروئید هم دارم و لووکسین مصرف میکنم و تالاسمی مینور دارم برای ریزش مو چکار کنم؟ البته یک هفته قبل به متخصص پوست و مو مراجعه کردم و ایشان برام قرص اهن تجویز کردن هیچ تغییری تا حالا که در ریزش مو ایجاد نشده حالا سوالم اینه که چاره این ریزش مو اگه از عوارض واریوپپتیل باشه، چیه؟ و اینکه هورمون های زنانه در بدنم که بخاطر واریوپپتیل قطع شده، همیشگیه؟
- جنسی
سلام وقت بخیر ببخشید خواستم بپرسم اگ دو نفر باهم ارتباط برقرار بکنن ،بعد از رابطشون اگ طرف مقابل قرص بخوره اتفاقی میوفته
- قرص وروژست
سلام دو ماه کامل بخاطر اندومتریوزم قرص وروژست مصرف کردم که علائم افسردگی شدید پیدا کردم تصمیم گرفتم قطعش کنم الان ۶ روز که دیگه نمیخورم ولی طی سه روز اخیر درد بسیار شدیدی توی رحمم و کمردرد شدید دارم دلیلش چیه
- هیستروکتومی
۳۸ ساله هستم ۲ ماه پیش هیستروکتومی کردم تخمدانها دست نخورده دو روزه لک بینی دارم مشکل از کجاست و باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید خدا خیرتون بده
- خونریزی در روز تخمک گذاری
سلام خانم دکتر من دقیقا شب روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم ولی فردا صبحش خونریزی خیلی شدید مثل روز اول پریود به مدت دو روز داشتم میخواستم بدونم این ماه امکان بارداری هست ؟
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- درد جای بخیه ای سزارین بعد چند یال
سلام وقت بخیر من 6سال پیش عمل سزارین داشتم چند ماه میشه جای بخیه سزارین خیلی درد میکنه از داخل شکم دکتر رفتم سنوگرافی کردم گفت فیبروم داری قرص دارو زیادی داد ولی هنوز هم درد دارم و این که پریودی نامنظم دارم اصلا پریود نمیشم تا نرم امپول نزنم لطفا بگین من چیکلر کنم
- بارداری
سلام چجوری بفهمم در بارداری مشکلی ندارم یا حامله میشم؟ مشکلات نازایی
- علت لکه بینی ده روزقبل ازپریودی
سلام.من تقریبایکسال و نیمه هرماه قبل از قاعدگی چندروزلکه بینی دارم.بعدازمصرف دارد دکتر گفت پولیپه .پولیپ راهم برداشتم الان دکترمیگه جای بخیه ای سزارین ۴سال پیش نازک شده از داخل وعلت آینه.باید دوباره عمل کنی.بنظرتون چکار کنم.


