Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- باید حتما لاپراسکوپی انجام بدم؟ یا باز تلاش کنم؟
سلام ۴سال ازدواج کردم ۳۳سال سن ،بعد از ۸ ماه تلاش رفتم عکس رنگی گرفتم و احتمال انسداد لوله رو داده بودن اما گفتن باید لاپراسکوپی بشی که لوله رو بازکنیم که من همون ماه بعد از عکس رنگی باردار شدم و خودم تو ۶ هفته فهمیدم باردارم که حتی در ۶ هفته رفتم سونو شکمی ضربان داشت و بعد از ۸ هفته ۵ روز بدون لک توقف رشد داشت و دیگه ضربان نداشت و با قرص سقط شد و دکتر گفت بعد از سه ما استراحت آقدام کن و من هنوز اقدام جدیدی نکردم میخواستم بدونم نیاز به لاپراسکوپی هست ؟ و یا دوباره برم عکس رنگی بکیرم ؟ هنوز سه ماه سقطم کامل نشده
- فیبروم اینترمورال
سلام من ۳۳ سالمه نامزد هستم هنوز واسه بارداری اقدام نکردم سونو دادمبه علت خونریزی بی نظم پریویدی جواب سونو بود فیبروم اینترمورال در جدار قدامی رحم به ابعاد ۲۵*۲۳م م رویت شد خیلی ترسیدم میشه بفرمایید چی هست و خطرناکه باید چکار کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر...من اخرین پریودم اولین روزش۱۱دی بود که دوهفته زودترشروع شد پلیپ داشتم که دکترپمادواژینال بهم داد...این ماه که پریودم دیرافتاد تست و ازمایش دادم مثبت بود که باردارم...خاستم بدونم اون پلیپ و زودشروع شدن پریودم به بارداری مربوطه؟بنظرتون مشکلی دارم؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- سلام من خیلی کیست داره تخمدان هام و درد شدید در حد پارگی دارم و تو سنو گفتن تخمدان ها خودشون تنبلی دارن کیست های ریز هم دارن. من درمان نکردم با این دردها ایا خطرناک؟ کلا سوالم اینه این مشکل خطرناکه؟ و درمان نکردنش چی؟
- درمورد ریم هایپواکو
سلام من دوسال است که توده زبان وگلوم عمل کردم وتحت درمانی ورایو لوزی انجام ندادم فقط تحت مراقبتم الان حامله هستم وقبل رحمم درد داشت رفتم سونوگرافی امشب فهمیدم که یک کیست کوچک کنارساک بچه است ویک تودهارم ها یپواکو درحدود سوم محیط ساک است میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم آیا بچه میمونه آیا ضرری ندارد برای بچه .
- درباره قرص ضدبارداری
سلام من بهترین قرص ضدبارداری رو میخوام
- سینال اف عزولانی تزریق بشه جواب نمیده یعنی باید دوباره تزریق کنم
- سلام من در د و متورم شدن ناحیه کلیتوریس را می خواهم بدان و راهنمایی بفرمایید چکار کنم
سلام خستع نباشید.ببخشید من یه مدت ناحیه کلیتوریسم به اندازه نخود بزرگ شده ووقتی دستم بهش میخوره درد میگیره تاحالا رابطه جنسی نداشتم ومجردوم چه پمادی استفاده کنم؟تو رو خدا راهنمااییم کنید
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- نازایی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من 20 سالم هست الان حدودا 7 ماه ازدواج کردم ولی تا الان بچه نصیبمون نشد رفتم دکتر گفت عفونت ندارم و سونو گرفتم فولیکول هام یکی 14و دیگری 19 و قرص لتروزول و کلومیفن در روزهای چهارم دوره قاعدگیم میخورم وبعد روز 8.9.10 قاعدگیم آمپول hmgمیزنم وروز چهاردهم آمپول hcgزدم این دستور برای دوماه استفاده کردم ولی باردار نشدم؟ چی توصیه میکنی؟ ؟خانم دکتر
- بارداری
با سلام و احترام ، خانم دکتردر سی و نه سالگی بعد از گذشت پنج سال از ازدواجم بعد از تاخیر در پریودم آزمایش خون دادم و در اوج ناباوری متوجه شدم باردارم . اما از ترس اینکه نه ماه بعد چگونه نوزاد را بدنیا بیاورم از زایمان میترسم چه طبیعی چه سزارین .شاید همین امر هم دلیلی بود که پیگیر بچه دار شدن نبودم. خانم دکتر عزیزم به نظر شما زایمان طبیعی کم خطر تره یا سزارین.
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- توده واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من قبلا هم این سوال واز شما پرسیدم وگفتید جای نگرانی نیست من الان 8ماه باردارم واز 3ماه متوجه شدم یک توده به اندازه نخود داخل واژن سمت راست است حدود یک بند انگشت داخل است و دردناک است بعضی وقتا.. به پزشک هم مراجعه کردم معاینه نکرد ولی گفت مهم نیست خانم دکتر استرسم زیاده چون زایمان طبیعی هستم واین توده دردناک است خیلی میترسم چکار کنم برای زیمانم مشکلی پیش نمیاد توروخدا کمکم کنیدباتشکر
- سلام. بارتولن ضربه ی محکم و شدیدی وارد شد و بعد سه سال هنوز گاهی درد و التهاب داره. عذر میخوام موقه ی ادرار و فشار دردی گرفت که تا وسط پام یعنی قسمت بین ران و واژنم درد گرفت. معاینه داخلی شدم گفتن هیچی نیست انگار مشخص نشد حال باید چه کرد یا خطرناک
- پریودی
سلام من آمپول استردیول زدم دوشب پشت سر هم کی خونریزیم قطع میشه ازبس خونریزی داشتم دکتر این آمپولو بهم داد همراه با استرومارین
- زایمان
میخوام خود دکتری که میرم زایمانم رو انجام بدن نه دکتر دیگه ای آیا شما زایمان رو خودتون انجام میدید؟
- سلام دختر من ۶ سالشه عفونت کلیهرفته باید چیکار کنم دکتر بردم میگه سفکسیم ۲۰۰ بدید چیکار کنم
دخترم ۶ ساله عفونت کلیه گرفته
- فیفول پلاس
سلام آیا قرص فیفول پلاس برای پیش از بارداری و ماه های اول بارداری ضرری برای جنین داره سپاس


