Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با قرص دوفامد ولتروزول ودگزا
باسلام دکترهم برای تنبلی تخمدان هم برای بارداری لتروزول بهم دادن وروز ۱۳سونوشدم وگفتن فولیکول های خوب دارم و دوفامدودگزا واسترادیول بهم دادن اما باردار نشدم چندماه طول مکشه؟امکانش هست باردار نشم؟ممنون
- سلام خستهنباشین جنین کامپکت درصدموفق بودنش چقده؟؟! درصد موفق ب
- حاملگی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.من تقریبا 27ماه پیش اقدام ب بارداری کردیم ولی 12همین ماه پریود شدم ولی الان بعضی از علائم بارداری رو دارم امکانش هس حامله شده باشم.خواهشن اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم.
- طریقه مصرف پودر اینوفولیک
با سلام. دکتر زنان جهت اقدام به بارداری، برای من پودر اینوفولیک تجویز کردن که صبح ها مصرف کنم و از قبل هم تیرویید داشتم و لیووتیروکسین ناشتا مصرف میکنم. خواستم بدونم این دو دارو با فاصله کم از هم خورده میشه، تداخلی روی هم نداره؟ اگه داره به چه صورت مصرف کنم. ممنونم
- سقط جنین
سلام وقت بخیر من دراستانه جدایی هستم دوسال قبل من چون پربودی نامنظمی داشتم ومدام عقب مینداختم توجه نمیکردم ..بخاطر مشکلات روحی حدودا سه ماه بود عقب انداخته بودم ومدام حالت تهوع شدید وبه بوی غذها حساس شده بودم درد اینکه میخام پریود بشم نداشتم ازمایش خون دادم برای بارداری مشکوک بود بار دوم نتیجه رو نگرفتم وچون همسرم بیکار ومعتاد بود مجبورم کرد دارو بخورم که اگه بچه ای باشه ازبین بره وچون پزشکم گفت اگه بچه مرده باشه ازمایش خون منفی نشون میده حدودا یک هفته بعد یک درد خیلی وحشتناکی داشتم طوری که جیغ میکشیدم درد به همراه خونریزی شدید احساس کردم چیزی از من دفع شد ودردم ساکت شد مثل اب روی اتیش ..یکدتکه جگر قرمز صورتی رگ داشت نه زیاد وبزرگ بود دفع شد بیشتر رنگه جگر مرغ بود پیشذپزشک بردم گفت این بچه نیست ولی لختهای بزرگی دفع میکردم وواسم یک سونو نوشت گفتن سه روز استراحت کنم بعد از سه روز برم سونو ببین چیزی دررحمم مونده یانه اخرین بار مثل یک کرم جمع شده دور خود وسفید رنگ دیدم درلباسم وپزشکم گفت این بچه هست وسونورفتم چیزی باقی نمانده بود میخاهم بپرسم بعد از اون قضیه بخاطر افسردگی شدید پریودیم کاملا بهم ریخت هر دوماه میشدم با خونریزیهای کم بعد استروژن وپروژسترون قرصذمیخوردم ووقتی پریود نمیشدم امپول میزدم تنظیم شد اما خونریزیم به سه روز رسیده نه زیاد مثلا دریک روز یک نوارعوض میکردم پزشکم میگفت اشکال ندارد لطفا بگید چیکارکنم وخیلی بارها وبارها روی اعورتم جوش میزنم فقط جوش بزرگ موقع ژیلت زدن اذیت میشم علت جوش رو نمیدانم چیه مدت طولانیه رابطه ندارم وحالا کشاله رانم جوش زده وموی زاعددزیر چونه ام زیاد زده وبعد از اون سقط سونو نرفتم ببینم کیست یا چیزی دارم لطفا راهنماییم کنید
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام فرق رابطه جنسی محافظ شده و رابطه جنسی غیر محافظت شده چیست ؟؟
- بقایای سقط جنین
سلام 3اسفندسقط داشتم با قرص زیر زبونی میزوپروپستول سقط کردم وبعد 5روز سونو دادم تشخیص دادن که به اندازه11.13mm بقایا دارم.بهم گفتن دوباره از همون قرص زیر زبونی برای بقیه بقایا استفاده کنم .دوباره دیشب زیر زبونی گذاشتم و لخته های خونی ازم خارج میشه میخواستم بدونم با همین روش کلا بقایام دفع میشه .ممنون میشم راهنمایی کنید .متشکرم
- سقط مکرر
با سلام و خسته نباشید
من دوتا سقط داشتم یکی چهارماه پیش یکی سه روز پیش اولی قلبش تشکیل شد اما هفته هفتم سقط شد و دومی پوچ بود و هفته هفتم سقط شد میخواستم ببینم حالا باید چکارکنم
ازمایشهای سقط مکرر و هزینه هاش چطوریه مشکلم چطوری برطرف میشه چون میخوام واسه باردار شدن از الان پیگیری کنم تا دیگه اتفاق نیفته تا دیر نشده چون الان پیشتر از این که بعد از دوبار سقط از نظر جسمی حالم بد باشی از لحاظ روحی واقعا حالم خوب نیست - فیستول
سلام فیستول واژن که منجربه خروج باد از واژن هست در دوران بارداری مشکل آفرین میباشد؟ ممنونم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من پریودام ۳۰ تا ۳۵ روزه هست ..روز ۱۴ام دوره ام سونو انجام دادم فولیکول ۱۶ داشتم ... و هر ۳۶ ساعت یکبار نزدیکی دارم. و چون سه ماه پیش سقط داشتم دکتر برام قرص اسیدفولیک ۵ نوشته بود و یک ماه میشه که مصرف میکنم و این هفته که واسه سونو سایز فولیکول رفتم برام قرص مولتی ویتامین اکتی وُمن نوشتن.خواستم بدونم من الان باید هر دوتا رو مصرف کنم ؟ ببخشید طولانی شد
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- کیست در بارداری
سلام من باردارم و یک کیست بزرگ در رحم دارم پزشکا میگن باید جراحی بشه مگه ممکنه در بارداری جراحی صورت بگیره ایا نمیشه لیزر کرد
- تاثیر قرص استرادیول
سلام ،من دو تا سه ماه پریودی عقب میزنه تازه دو ماه میشه دکتر رفتم بهم دوتا آمپول پروژسترون داد و دوتاآمپول استرادیول بعد از پریود شدنم آمپول دور ناف و 5تا آمپول سینال اف بهم دادن روز 14پریودی سونو گرفتم فولوکول خیلی خوب بود هم سمت راست وهم سمت چپ ,21،20,22,23,26,,22 قبلاً تحت نظر دکتردیگه بودم عکس گرفتم لوله ها نرمال بوده بازم این ماه پریود شدم این دفعه دکتر قرص استرادیول واسم نوشته به نظرتون تاثیری واسه اینکه باردار بشم داره
- بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره بچه از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- نزدیکی در بارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1.ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد یا خیر؟ 2.اگر به اندازه یک انگشت دخول انجام شود و پس از ان لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را دربارداری ادامه داد؟
- انقال جنین ivf
سلام من روز ۱۴انتقال ام ۲روزه لکه قهوه ای رنگ دیدام ایا علامت بدی هست امکان داره جوابم منفی در بیاد ممنون میشم اگه جواب بدید
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- استفاده از لویتود
حدود دو روز از رابطع میگذره احتمال بارداری میدم و مبخوام جلوش بگیرم قرصمم لویتود هست چطور مصرفش کنم؟؟


