Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص کلومیفن
سلام وقتتون بخیر خانم من ۲۹سالمه تازه قرص روشروع کردم از رو پنجم قاعدگی خوردم والان روز هفتمه ولی پریودیم قطع شده حتی لکه بینی ام ندارم این طبیعیه تا روز نهم ادامه بدم؟؟
- Pco
سلام من ۱۷ سالمه و سونوگرافی دادم و مشخص شد که پی سی او دارم ، وقتی که پریود میشم خونریزیای خیلی شدید دارم و از کنار دستشویی نمیتونم تکون بخورم ، و هر دفعه که میشم هم طولانی تره هم بدتره ، مثلا ۲ ماه میشم و قط نمیشه ، قرص ریپاون ترنسید مفنامیک و.. اصلا فایده نداره بهم ، این دفعه دکتر برام مدروکسی پرژسترون نوشت و در طی خوردنش من باز پریود بودم و قطع نمیشد ، واقعا برای این خونریزی شدید چکار کنم ؟
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- سلام من دوسال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم میترسم
سلا
- لکه بینی دوران یاعسگی
یک ناحیه اکونیوز well defined مطرح کننده پولیپ به ابعاد14mmx28 در آندومتر ناجپحیه فونداسیون دیده شد ویک پولیپ mm9x5 دراندوسریکس دیده شد ضخامت آندومتر با توجه به پولیپ موجود18mm است تخمدان ها سالم میباشد
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم
- اریترومایسین
سلام اریترومایسین برای عفونت ادراری دربارداری مناسب یاسفیکسیم بهتر
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- کیست نوبتین چیست آیا میتواند خطرناک باشد
دکتر جان سلام من سونوگرافی واژینال دادم گفتن که کیست نوبتین دیده شده بر اثر چی بوجود اومده و چه عوارضی داره متشکرم
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و دوبار درماه پریودمیشم آیا تخمک گذاری اتفاق میافتد؟ اگر تخمک گذاری اتفاق نمی افته چطور پریود میشم
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر
- بارداری
باسلام وعرض ادب،در2بارداری قبلی دچار دکلمان جفت شدم آیاسرکلاژشکمی برای مشکل من کمک کنندست؟
- حاملگی سن بالا
سلام خانم دکتر ۴۳ سالمه آزمایش انجام دادم سطح اف اس اچ من پایین ۰۶۵ هست .تست حاملگی هم مثبت هست و بتا ۱۰۰۰ هست میخواستم ببینم وضعیتم چطوریه
- سلام من تازه ازدواج کردم نمیزارم شوهرم پرده امو بزنه من باید چیکار کنم
- پولیپ یا بقایا
سلام خانم دکتر من مهر ماه بچم و بخاطر سوراخ های قلبش سقط کردم و بعدش گفتن بقایا داری و کورتاژ کردن و دو ماه بعد گفتن باز بقایا داری هیستروسکوپی کردم و الان رفتم سونو میگن یا بقایا هست یا پولیپ اندازهم پنج ونیم در یازده میلیمتر لطفا جواب بدید چیکار کنم خسته شدم از این همه اتاق عمل و دکتر و جواب ناقص ...میخواستم اقدام کنم برای بارداری لطفا راهنماییم کنید
- طول سرویکس
سلام خسته نباشه من هفته ۲۰بارداری هستم طول سرویکسم ۲۵الی ۲۶گفتن حالاسوالم اینه که من حتمن بایدعمل سرکلاژروانجام بدم؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید ببخشید من یک ماه پیش DNCشدم پولیپ رحم و زخامت آندومتر داشتم به از اینکه عمل شدم باز هم خونریزی داشتم جواب پاتولوژی رو به دکتر نشون دادم گفت اختلال هورمونی هست بهم قرص مدروکسی پروژسترون ۲۰عدد داد من ده تاشو خوردم ده تای دیگه یادم رفت بخورم بعد پریود شدید شدم و خوب شدم الان میخوام بدونم لازمه که اون ده تارو هم بخورم یا نه ممنون میشم جوابمو بدید
- پربودی
سلام خانم دکتر من از وقتی سرکلاژ شکمی کردم و همراهش عیسترو تشخیصی انجام دادن برام بعد از این عمل پریودیم شد ده روز قبلاً ۷روز پاک بودم ولی الان ۹روز پاکم و ده رو دیگه حموم میکنم سونو واژینال چند بار دادم گفتن هیچ مشکلی نداری میخاستم ببینم طبیعی هست یا باز برم دکتر
- رحم ابعاد 45*100 استواکوی میمتر هموژن است
سلام خانم دکتر
رحم ابعاد 45*100 استواکوی میمتر هموژن است واندومتر صاف ومتقارنومیدلاین 9mmاست وتخمدان ها فیلکولرطبیعی وبدون فضا ضعایعه سالید وکیستسیک است یه فولیکول 20mm در راست و فولیکول درچپ21mm است ادنکس فاقد سالید سیستیک است وکلدوساک خلفی فاقد مایع می باشد
- سلام من ۲۲سالمه تویی سونو متوجه شدم کیست شکلاتی دارم دکترم آمپول دیفرلین رو تجویز کردن الان زدم میخام ببینم باعث میشه کیست آب بشه و خونریزی داشته باشم یا در بدن جذب میشه درواقعهتاثیر این آمپول چی میتونه باشه؟


