Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- با سلام خانم سی سالمه نزدیک به چند ماه که موقع قاعدگی از درد پشتم نمیتونم پاشم
- زایمان
سلام دکتر ممنونم که جواب میدید ۲۸ روزه سزارین کردم .. خونریزیم در ۵ روز اول شدید ولی بعد کم کم شد در حد لکه بینی نارنجی یا قرمز روشن و قهوه ای روشن ولی امروز خونریزیم یکم شدید تر و قرمز شد .. این نشونه پریود شدن هست ؟ مگه قبل ۴۰ روز میشه پریود شد؟
- Chronic servisitچیست
توجواب آخرین نمونه برداریم که دکترگفتن همه چی خوبه جوابم chronic servisit بود گفت دارونیازنیست ولی بعدازرابطه لکه بینی قهوه ای دارم احساس سوزش کمی هم دارم.چکاربایدبکنم
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- دندانپزشکی پیش ازاقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکارمحترم خانم دکتر بنده قراربود ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و دندان درد داشتم ورفتم دندانپزشک برام عصب کشی و مراحلشو انجام داد حالا سوالم اینه که آیا این موادی که استفاده میکنن وقرصای سفالکسین و نوافن و مترونیدازول و استامینفن ضرری برای جنینم دارن خواهش میکنم جواب کامل بفرمایین سپاس ازمحبتتون
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید...ببخشید میخواستم ببینم با علائمی که دارم هنگام عادت ماهانه ممکنه کیست داشته باشم؟ مثل تیر کشیدن مقعد سوزش ادرار تیرکشیدن شدید پایین شکم سمت چپ و اینکه روز اول نمیتونم کاری کنم و همیشه دراز میکشم حتی راه رفتنم برام سخت میشه و سخت بودم دفع احساس تورم شکم و نبض زدن پایین شکم و...
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- تبریک🌹
سلام خانم دکتر مهربان ،روزتون مبارک شمابا مهربونی و دلسوزی و وجدان کاریتون بسیاری از خانمها رو به آرزوی مادرشدنشون رسوندین تنتون سلامت دلتون شاد💚
- خود ارضایی و بکارت
سلام من خودارضایی انجام دادم به صورت مارسی میخوام بدونم امکان داره بخاطر تکرار این عادت پردم پاره شده باشه یا آسیب ببینه
- بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر خانم دکتر من حدود 51 روز زایمان داشتم الان مشکل بواسیر دارم پولم ندارم برم دکتر پمادی چیزی هست بگیرم لطفا کمکم کنید ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی می کنید
- سلام یک هفته از پریودم گذشته وهیچ علایمی ندارم ایا باردارم
درحال اقدام
- فیبرو کیستیک سینه
آیا فیبرو کیستیک سینه درمان دارد،که کاملا از بین برود
- سزارین
سلام من بعداز ۵ماه از سزارین اولم باردارشدم آیا دکتری هست شرایطمو بپذیره اینکه زیر نظرش باشم یا اینکه چیکارکنم کمکم کنیین
- ضایعه هیپواکو ۲۰mmبه نفع میوم یعنی چی؟؟در سونو ان اتی هفته ۱۲ بارداری
- سلام مناهل بودم.افزایش حجم واکوژنیسته استرومای تخمدان هاهمراه با تصویرفولیکول های پریفرال نابالغ به نشانه pcoدر سونوگرافی داشتم بمن اسپیرنولاتون 100 دادن بعد از 50 روز اسنفاده لکه بینی دارم طبیعیه؟ایا خوردن متفورمین هم خوبه ؟
متفورمین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر ببخشید من سرکلاژ شکمی قبل از بارداری انجام دادم میتونم تزریق واژینال عسل و روغن زیتون رو داشته باشم؟
- قرص فلوکنازول
سلام وقت بخیر میخوام این ماه برای بارداری اقدام کنم قرص فلوکنازول ۱۵۰ روزاقدام برای بارداری در جنسیت پسر تاثیر داره؟
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟
- سلام خسته نباشین من الان حدودا 12سال است ک از زایمان میگذره ولی احساس درد در سمت چپ بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنماییم کنین.


