Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی غیر طبیعی رحم دو ماه قطع نمیشه
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام ۹روز پیش آمپول hcg تزریق کردم و امروز بی بی چک منفی شد.یعنی تاثیر امپول از بین رفته؟یا اینکه لقاح تشکیل نشده؟
- اسکویرت
سلام و خسته نباشید چطوری می تونیم اسکویرت داشته باشیم هر کار کردیم نشده
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خسته نباشید من پریودم دوره اول ۱۰ روز عقب افتاد و دوره دوم ۳ هفته. سونو رحم و تخمدان و ازمایش،lh , fsh انجام دادم همه خوب بودن مشکلی نداشتم دکتر قرص دوفامد ۱۰ میلی ۱۰ شب تجویز کردن که من روز ۹ پریود شدم. خونریزی تا ۲ روز اول بسیار کم بود الان نزدیک ۶ روزه که خونریزی شدید دارم و دکتر قرص مفنامیک اسید رو تجویز کرد. ۴ تا ۸ ساعته خوردم کم شد ولی الان که اونواد دیشب قطع کردم دوباره شدید شده که مجبور شدم باز بخورم. الان باید همون مفنامیک اسید رو ادامه بدم یا داروی دیگزی پیشنهاد میکنین. ضمن اینکه من ریزش،موی شدید و خارش،وخشکی واژن احساس ضعف و خستگی زیاد بدخلقی دراشتم و احتمال میدم استروژنم پایین باشه ولی متاسفانه دکتر بدون اینکه ازمایش استروژن و پروژسترون از من بگیرن، داروی پروژسنرون برام تججویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید. سپاس
- عفونت واژن
خارش واژن و گاهی ترشحات زرد و گاهی ترشحات سفید همچین پنیری شکل دارم هی خوب میشم دوباره مبتلا میشم
- ادامه سوال ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر من ازتون پرسیدم بخاطر کم شدن حجم پریودم چه آزمایشاتی انجام بدم که گفتین تیرویید و پرولاکتین و ذخیره تخمدان و گفتین که تو روز های ۲تا۵پریود انجام بدم خانم دکتر من آزمایش های تیرویید و هورمون شیر رو تو روزهای غیر پریودی انجام دادم آیا نتیجه اش درسته یا حتما باید تو روزهای پریودی باشه؟
- افزایش سایز سینه
سلام روز بخیر ، دختر ۲۱ ساله هستم ، سینه های کوچکی دارم ، آیا استفاده از قرص موثر است ؟ چه قرصی ؟ عوارض قرص چیست ؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقت بخیر از روز ۱۴ پریود شبی ۲ عددپروژسترون مصرف میکنم و ششمین روز مصرف پریود شدم یعنی روز ۲۲ چرخه قاعدگی. آیا طبیعیه؟ آخه پزشک گفته بودن که از ۱۴ تا ۲۸ مصرف بشه..اما زودتر پریود اتفاق افتاده!
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- عوارض واریوپپتیل و ریزش موی شدید دختر بچه
سلام وقتتون بخیر دخترم یک ساله واریوپپتیل مصرف میکنه و یازده سالشه و ریزش موی خیلی خیلی شدید داره. در طول مصرف این دارو چربی و قند بالاس و ویتامین دی و فقر شدید آهن پیدا کرده باید دارو رو قطع کنم آیا از عوارض واریوپپتیل هست ؟
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- اختلال قاعدگی
سلام این ماه برخلاف همیشه که منظم بودم دوبار پریود شدم به فاصله ۱۱ روز از پریود اول که بار دوم حجم خون کمتر بود ولی بار دوم قطع نشد که رفتم دکتر سونو وآزمایش بتا وتیروئید و پاپ اسمیر دادم همه سالم بود کیست وفیبروم وپولیپ هم ندارم بهم قرص روکین دادن که فعلا دونا خوردم ولی خونریزی رو زیاد کرد وصبح ها تهوع دارم میخواستم بدونم طبیعیه بعد از مصرف قرص
- سلام من هفت ساله ک درگیر اندومتریوزم
- انتقال
سلام خسته نباشید من ده روز میشه lvf انجام دادم روز دهم بعدظهر تست گذاشتم منفی بود ولی تمام علائم رو دارم به نظرتون باردار هستم یا نه
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- سلام پماد تریامسیکورت 0/1درصد چه جوری مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا
- پولیپ آندومتر
- خونریزی
سلام ۲۱روزه خونریزیم قطع نمیشه دکتر کیست تخمدان تشخیص داده و قرص proverمصرف میکنم ولی هنوز خونریزیم ادامه داره میشه راهنمایی کنید تا پریودم قط شه
- قرص
سلام سوال کردم برای هر بار نزدیکی بک عدد قرص کافیه فرمودید خیر این روش درستی برای پیشگیری نیس منظورتون چیه پس چجوری؟


