Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر . من برا انجام پاپ اسمیر خدمت شما رسیدم چون اولین بارم بود یادم رفت بهتون بگم من شب قبلش نزدیکی داشتم و اینکه تازه از حموم در اومده بودم که تازه متوجه شدم 48 ساعت نزدیکی ممنوع هست ،میخواستم بدونم در صورت اینکه از وسایل جلوگیری استفاده نکرده باشم و جلوگیری هم صورت گرفته باشه برا جواب آزمایشم مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام من ۲۵دی پریود شدم رابطه محافظت نشده داشتم ارژانسی خوردم
دی ماه پیود شدم ۲۵دوهفته بعدشم بخاطر مصرف ارژانسی پریود شدم الان ۱۵اسفنده نشدم طبیعیه؟ بیبی زدم منفی بود دیروزم لک کمرنگ دیدم
- نزدیکی بعد از زایمان
سلام خانم دکتر، من 3 دی ماه سزارین کردم و شما فرمودید 20 روز بعد از زایمان می تونم نزدیکی داشته باشم اما من هنوز لکه بینی دارم. با وجود لکه بینی نزدیکی اشکالی نداره یا باید لکه بینی تموم بشه؟ با تشکر
- درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۴۸سالم هست نزدیک به یک سال هست که یائسه شدم چند روز هست که زیر شکم درست در قسمت مثانه وهمچنین تخمدانها درد میکنه و کمی ترشح بی رنگ و ژله مانند دارم وقتی که این نواحی رو گرم میکنم کمی بهتر میشه ،دائم احساس نفخ و مدفوع داشتن دارم در کمرم هم کمی احساس ضعف دارم
- نازایی
سلام دوباره راستی خانم دکتر تمام ازمایشای منو شوهرمم خوبه هیچ مشکلی نداریم ۷ماه پیش فهمیدم فقط لوله سمت چپم بسته لوله راست سالمه داروهای گیاهی زیادی استفاده کردم نمیدونم بازشده یانه من ۳سال نازایی دارم موفق به بارداری نشدم واقعا خسته شدم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانومه من ماه اخر بارداریه سنگ کلیه داره سمت چپ و راست الان زیر سینه سمت راست چند روز تیر کشید بعد الان دو روزه خیلی ورم میکنه درد میکه بعد ورمش میخوابه تو یه روز هم ورم میکنه هم خوب میشه
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر.پیرو سوال قبلیم در مورد انقباضات رحم در هفته س وسه بارداری: بعد از تزریق امپول پروتولون دوروزی انقباضاتم کم شده بود ولی رفع نشده بود و موقع راه رفتن و ایستادن حتی به مدت یک دقیقه هم انقباضات شروع میشد. تا اینکه امروز هم انقباضاتم دوباره منظم شد هر ده دقیقه یه بار، هم کل شکمم سفت شده و اصلا نرم نمیشه .دکتر قرص ایزوپروکسین داد بازم شکمم سفت هست . اصلا شل نمیشه.این سفت موندن شکم برا جنین خطرناک هست؟ خیلی نگرانم
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من ۳تا بچه دارم ۲تا بزرگی یکی عق هسه دخترم نامزدی کوچکی ۱۰ساله ناخواسته حامله شدم خودم ۳ماهه یک بار پریود میشدم الان رفتم آزمایش حامله ۲۰هفته شدم میخام سقط کنم نمیخواهم وضعیت نگه دای ندارم راهی برای سقط جلو من بزارین
- ازمایش بارداری
سلام.خسته نباشید.من سی ام مرداد تاریخ پریودمه.برای بارداری هم اقدام کردم میخواستم بدونم ازمایش خون روز سی ام انجام بدم نشون میده اگ حامله باشم؟
- سونوگرافی
با سلام منظور ازضخامت دولایه ۱۷میلیمتر وهتروژن است و میوممورال هتروژن ۲۹میلیمتر در اندام ادامه با فشار بر آندومتر چیست سن بیمار ۶۲سال می باشد لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- آمپول سینال اف
عضلانی خوبه یا زیر جلدی
- سرکلاژ
خانم دکتر من سرکلاژشکمی کردم 3ماهه ،میگن حامله شدن باسرکلاژشکمی سخته حالا من چیکارکنم زود باردارشم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من دو هفته از زایمانم گذشته سزارین داشتم و اولین شب نزدیکی دوتا قرص لانسترول شیردهی خوردم ایا امکان باردار بودن هست؟
- آمپول دیفرلین
سلام خدمت خانم دکتر مهربان.پنج روزی هست به علت خونریزی شدید آمپول دیفرلین تزریق کردم ولی هنوز خونریزی دارم.آیا طبیعی است یا نیاز به پیگیری دارد.
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما وقتی فهمیدم پرده بکارت چیه کنجکاو شدم و خودمو با عکس های اینترنتی مقایسه کردم ولی هیچ گونه شباهتی به این عکس ها ندارم پرده من شبیه بیضی بزرگه به صورت عمودی که بالاش شبیه ۸ شده و پایینش گرده و دوطرفش انگاره خط وجود داره خیلی نگرانم ۶ماه دیگه عروسیمه توروخداااااا جواب بدین چطور ثابت کنم من کاری نکردم خانوادم من و زنده نمیزارن کاش راهی برای اثبات باشه یا من اشتباه کنم سالم باشه😔😔
- راهنمایی
سلام خسته باشید ادنوم هیپوفیز_پرولاکتین ۲۸_کیست تیرویید(از استرس ایجاد شده و تیرویید نرمال است) و کیست های ریز تخمدان دارم اما با دو فولیکول۱۲ و پریودیم مشکل خاصی نداره آیا مصرف سیگار برای من ضرر داره؟ بخاطر ادنوم هیپوفیز، مصرف سیگار خطرناکه؟تاثیری داره آیا
- سرکلاژ شکمی
سلام من اوایل مهر امسال دومین زایمان زودرس با وجود سرکلاژ داشتم و جواب نداد حدود ۱۰ روز هست (سه ماه بعد از زایمان)که سرکلاژ شکمی شدم و تصمیم دارم اسفند مجدد اقدام به بارداری کنم به نظرتون زمان مناسبی هست یا برای اقدام زوده.؟
- اختلال پریود
سلام ۴۴ سالمه بغلت پریود نامنظم کورتاژ تشخیصی شدم و مشکلی نبود الان دوباره نامنظم لطف میکنید پاسخ بدید
- سقط جنین
سلاممن امروز رفتم تست بتا انجام دادم مثبت بودمن یه دختر۲ساله دارم من این بچه رو دیگه نمیخوام میتونم بیام سقط کنم و قیمتش چنده؟ ممنون


