Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دیامتربطن
دیامتر بطن لترال در ناحبه اترا 12میلیمتر مشاهده شده مشکل چیست
- مسافرت
سلام من در۱۲هفته بارداری بسرمیبرم میتوانم از رشت به تهران سفر کنم؟هم آسپرین مصرف میکنم هم ۳۰تا آمپول آنوکساپارین ۴۰۰۰ گرفتم
- زایمان
سلام...بیمارستان حشمت بخش زایمان هم داره؟ به من گفتن بیمارستان حشمت زایمان کنم بخاطر مشکل قلبی که خودم دارم.(البته پیشنهاد متخصص قلب هست)
- نازایی
داکتر صاحب یک سال از ازدواج ما مگذرد و من یک سال است اقدام به بارداری نموده ام ولی موفق نشدم به داکتر مراجعه کردم سونوگرافی هیچ مشکلی دیده نشد ایا میتواند شوهرم مشکا داشته باشد؟؟
- پریود طولانی
سلام روزتون بخیر، من تخمدان پلی کیستیک هستم پریود هام نامنظم، دوماه پریود نشدم و شهریور پریود شدم الان پریودم طولانی شده و بیشتر از 20 روزه که خونریزی دارم و طی این مدت در بعضی روزها تکه های گوشتی مانند دفع کردم، 33 سالمه و متاهل هستم. چه کار کنم پریودم تمام شود؟ آیا این طولانی شدن طبیعی است؟
- قرص دوفامد
سلام و خسته نباشید. من دو دوره پریود نمیشدم بخاطر کیست تخمدانم. دو دوره قرص دوفامد 10 خوردم برای تنظیم قاعدگیم. دوروز قبل سونوگرافی دادم همه چیز عالی بود و کیست تخمدانم هم برطرف شده بود و پولیپ و فیبروم رحمی هم نداشتم .. اما نمیدونم چرا الان با اینکه قرص دوفامد نمیخورم، روز چهاردهم سیکلم پریود شدم؟ البته ناگفته نماند که دو شبه بخاطر عفونت مختصرم، از پماد واژینال هم استفاده میکنم. خیلی نگرانم که چرا دوهفته زودتر پریود شدم..ماه قبل هم روز یازدهم مصرف قرص دوفامد، یک هفته دچار لکه بینی شده بودم و بعدش پریود شدم..حالا سوالم اینه که الان دلیل دوهفته زودتر پریود شدنم میتونه از عوارض بجا مانده از همون قرص دوفامدی باشه که ماه قبل خوردم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- مشکلات زنانه
سلام ۶ ماه عفونت قارچی دارم هفته ای ۱ عدد کپسول فلوکونازول مصرف کردم عفونت کمتر شده اما خیلی درد زیر شکم دارم ازمایش هم دادم دیابت ندارم فیبروم ۳ سانتی اینترامورال هم دارم مدتی هم هست دهانه رحم حین معاینه دیده نمیشه دکتر زنان فرمودن باید با بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان کولپوسکوپی بشم و نمونه برداری از دهانه رحم انجام شود ایا اینکار رو باید انجام بدم خیلی میترسم
- …
سلام آیا ممکنه پیش از پریودی لکه بینی نداشته باشم وباردار باشم
- جنسیت
سلام خدمت شمامیخواستم بپرسم من باداشتن دوتادخترگل دوست دارم بچه سومم پسرب دنیابیادمیخواستم شرایطش وهزینه های تعیین جنسیت وبدونم وآیامیشه رورژیک درمانی اکتفاکردوبدون استرس ب نتیجه رسیدخیلی استرس اینودارم ک پسرنشه..چون شوهرمم یه پسره ومن هم فقط یه حواهردارم..۳۱سالمه ممنون میشم پاسخگوباشید..
- قبل بارداری
سلام خانم دکتر من نه نازاهستم ونه سقطی داشتم دودختردارم برای پسردار شدن میخوام اقدام کنم میشه یانه
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- مشکل رحم
برای ضخامت آندومتر ۱۲۷ میلی متر چیکار باید کرد در ضمن مدت پریودم ۲ روز بوده به جای ۷ روز
- عمومی
سلام خسته نباشید من دختری ۱۶ساله هستم و درد شدید و خونریزی دارم لخته های خونی اندازه بند انگشت است و ماه به ماه پریود میشم و شاید بعضی مواقع پنج رو زود یا دیر پریود بشم سمت راست واژنم انگار یه رگ تیر میکشد تا واژنم و بعضی موقع زیر شکمم بعد از پریودی یا قبلش درد میکنه تو پریود بیحالم سرگیجه دارم و انگار نصف سرم به بالا درد میکنه گیج میشه تو دوره پریودی حتی قرص مسکن میخورم و شب تا صبح از درد پریود گریه میکنم تو رو خدا یه جواب بدین
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش مطب شما از کی بازه ؟ میخواستم نوبت بگیرم ضروری هست فیبروم خیلی بزرگ دارم درد شدید دارم
- زنان ونازایی
باسلام خسته نباشید.۷ساله ازدواج کردم۲سال قرص ال دی مصرف کردم.الان جلوگیری نمیکنم نتیجه نگرفتم.چند بار دکتر رفتم سنو نوشته گفت فولیکول ۹.۱۰ ۱۲.داری ضعیفند قرص لترازول وکلومیفن با آمپول دور ناف و رو بازو استفاده کردم باز نتیجه نگرفتم.همه اینا تویی دوره ۳ماهه.دکتر گف باید بری مرکز نازایی.تازه پریودمم منظم ودردناکه و چند دوره پریودم عقب میفته.حالا تشخیص شما چیه
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- پرده بکارت
سلام دختر۴,ماهه دارم بعدازشسنن واژنش رابابادگرم سشوارخشک کردم ایا برای پرده ی بکارت اومشکلی پیش می اید
- من کیست داشتم رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
سلام ببخشید در سونوگرافی اینو نوشته تجمع فلوئیدblood بمقدار اندک در رحم دیده میشود یعنی چی من نامزدم خیلی میترسم توروخدا کمکم کنین
- آندومتریوز
سلام خانم دکتر من اسفندماه دیفرلین۳.۷۵ تزریق کردم بخاطر آندومنریوزم.آمنورم تا کی طول میکشه؟؟واحتمال داره طبیعی باردار بشم؟؟
- خونریزی سقط جنین ۲ ماه ازسقط میگذره وهنوز قطع نشده بعد سقط کورتاژ شده


