Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- امپول روگام
سلام خسته نباشید. آمپول روگام را میتوانم در ۲۸ هفته و ۴ روز بزنم یا زوده ؟
- کیست تخمدان
کیست یونی لوکولار بدون سپتا و ندول خارجی به ابعاد ۳٫۵ که یکسال موندگاره و جریان خون طبیعی داره و در درجه ی اول به نفع سیست ادنوماست آیا خوش خیمه یا بدخیم ؟ آیا این کیست با دارو برطرف میشه یا خیر ؟
- سوال مهم لطفا پاسخ بدید
سلام. دو سال پیش در رابطه به دلیل فشار ضربه های محکم و جسم تیز و انقباض و فشار عضلات شکم و واژن خون زیادی ازم اومد همراه با اب در حین رابطه که نمیدونم زخم شد یا بخاطر فشار زیاد خونریزی کردم. تخمدان و زیر شکمم مثل صدای شکم صدا میداد و حرکت یه پیزی مثل اب رو حس میکردم همراه با صدا حتی اون ناحیه خارش و ورم زیاد داشتم، سنو بعد دو سال دادم گفتن تنبلی و کیست داری و چون دیگه پریود نشدم و چند ماهی یبار شدم سنو دادم و بعد فهمیدم ادنوم و پرولاکتین دارم، ایا تنبلی و اون حالت ها بخاطر خونریزی تخمدان بوده؟ چون بعد اون اتفاق درد تخمدان داشتم و هنوز هم دارم و بارتولن هم ضربه خورد و ورم کرد، ایا بارتولن به تخمدان مربوط است؟ لطفا به سوالاتم پاسخ بدید شرایط رفتن به دکتر ندارم خیلی نگرانم
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۴فروردین پریودشدم بعد ۱۰اردیبهشت هم پریود شدم بعد توماه خرداد پریود نشدم و دذذوز ۲۰و۲۱خرداد لکه بینی داشتم و کمرم بشدت درد میکرد بیبی چک زدم منفی بود آیا من باردارم؟
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
یک ناحیه کیستیک با محتویات مایع غلیظ ودبری های ظریف اکوژن داخلی به قطر ۳۱ در ادنکس راست رویت شد که میتواند در درجه اول به نفع یک کیست هموراژیک باشد
- هورمون بارداری
سلام.. شب بخیر.. خانم دکتر اگر میزان هورمون hcg در خون کمتر از 5 باشد میگویند شخص باردار نیست... آیا شخصی هم ک باردار نیست در خون او هورمون hcg وجود دارد؟. اگر این هورمون فقط زمان بارداری ترشح نمیشه؟
- امپول ضد بارداری
ایاامپولیکماههمیتواندباعثایجادکانوناکوژن شود
- سقدجنین
سلام من یه ماه ۸هفته باردارم بچم هنوز۵ماهشه چه جوری سقدکنم
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیزدرمان دارویی شروع نکردم من در اذر ماه تخمک کشی داشتم که هایپر شدم وشما دوماه ال دی تجویز کردید که قرار بود اسفند ماه بعد از اتمام قرص ال دی بیام سونو شم که به خطر شیوع ویروس کرونا نتونستم بیام وگفتین اگه وضعیت تخمک هام خوب نباشه باید تخمک اهدایی بگیرم و۳۲ سالمه حالا موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- علایم عفونت رحم چیه
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- غده
سلام علت دونه بزرک زیر بقل چیه خانوم دکتر برم دکتر ؟ چهار پنج تا طرف چپ زیر بقلم در اومدع یکهفته پیش یکی شبیه همین چرکی بود
- بارداری
آیاامکانش هست جواب آزمایش بعد۵ روز اززمان پریودی منفی باشداماباردارباشیم
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟
- رحم
سلام خسته نباشید چند وقت پیش پیش خودتون سونو شدم گفتید رحمم رو به عقبه برگشته الان برای درمانش که دوباره سرجای خودش قرار بگیره باید چیکار کنم؟
- نامنظم بودن پریود
سلام من کیست تخمدان داشتم و دکتر رام قرص سیبل رو به همراه اسپیرونولاکتون تجویز کردن تا یک سال مصرف کردم و سونوگرافی دادم کیست هام از بین رفته بود ولی بعد دوماه دوباره پریودم نامنظم شده علتیش چیه؟ دوباره باید قرص سیبل و اسپیرونولاکتون رو مصرف کنم؟
- قرص دزوسپتیو
سلام از روز پنجم قاعدگی تا الان ۴عدد قرص دزوسپتیو مصرف کردم و دارم ادامه میدم و اولین دوره ای است در طول ۶سال ازدواجم استفاده میکنم به خاطر پولیپ داخل رحم دکتر تجویز کرده که استفاده میکنم. آیا به تنهایی برای جلوگیری از بارداری کافی است ؟ تشکر از شما دکتر دلسوز و مهربان که سوالات ما را جواب میدهید.
- عمومی پزشک
سلام من اسم نیوشا موسوی ،۲۰سالمه از تهران مجرد من خیلی وقت پریود نشدم می خواستم بدونم علتش چی


