Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- آسپرین قبل آمینیوسنتز
سلام ببخشید میخواستم بدونم مصرف آسپرین قبل آمینیوسنتز در جواب آزمایش آمینیوسنتز تاثیر دارد؟ چون من آسپرین مصرف کرده بودم رفتم دکتر ازم نمونه برداشت برای آمینیوسنتز و دکترم نگفت آسپرین خوردی یا نه منم اطلاعی نداشتم و اصلا یادم نبود که بپرسم،بعد واسم سوال شد میخواستم بدونم مصرف آسپرین قبل آمینیوسنتز ممکنه تو جواب آمینیوسنتز اختلالی ایجاد کنه؟ ممنون میشم سوالمو جواب بدین باتشکر.
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- سونو گرافی
سلام وقتتون بخير در سونوگرافي من اومده تصوير ناحيه اكوژن به ديامتر9mm در قسمت مياني كاويته اندومتر رويت شد من مجرد هستم ايا مشكلي جدي هست منظورشون رو ميشه شرح بدين؟!
- کلومیفن ولتروزول باهم
سلام خانم دکتر من از 3وم پریود شبی دوتا قرص کلومیفن ودوتا لتروزول مصرف میکنم میخام تا 8م پریودم ادامه بدم ..میخاستم بدونم این تعداد قرص زیاد نیس ک باهم مصرف میکنم لطفا اگه امکانش هس سریعتر جواب بدین ک اگه خطرناکه مصرف نکنم
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- جنین
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر من امروزیازدهمین روزازانتقال جنین سه روزه فریزخوب متوسط هستم امروزدردپریدی دارم وگاهی حالت تهوع وخستگی وکاهش قندوفشاردارد بنظرشما احتمال بارداری هست؟
- بیماری
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه ..مادربزرگ من(مادرپدرم)سرطان سینه دارن من وخواهرم همش این استرسو داریم که خدایی نکرده ماهم به این مریضی مبتلا بشیم میخواستم ازتون بپرسم این مریضی ارثیه؟یا فقط ازطرف خانواده مادری یه ارث میرسه؟
- مشکل پریودی
سلام من 7 دی پریود شدم به مدت 6 روز خوتریزی داشتم باز 14 روز بعد یعنی 20 دی بازم پریود شدم 6 روز خونریزی داشتم الان میخوام بدونم تاریخ بعدی پریودیم چه روزی میشه
- لطفاً پاسخ فوری
من ۱خرداد رابطه داشتم و عصر۲تاال دی مصرف کردم ۲۸ساعت بعدش ۲تاقزص اورژانسی و ۷روز بعدش ۳روز پریودشدم و هرماه ۲۴ام پریودمیشدم ۲۴خردادشدم و ۱۳ام تیر دیروز باز پریودشدم ۱۱روز زودترامکان بارداری هس یان
- عفونت/قارچ
سلام لبه ی سمت راستم قسمتی که به زیر پوست کلیتوریس متصله التهاب داره لبه پف پفی شده و ما بین دوتا پوست لبه ها که التهاب داره فرو رفته و یه رگ که خارش ه داره دیده میشه واین رگ یکم سفید ایا خطرناک است؟ حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- بارداری
- باراداری
کلدوساک خلفی مایع 8ونیم سی سی مشهود چیه؟؟
- شپش در بارداری
سلام من از ۲۷هفته باردارم از خواهر کوچیکم شپش گرفتم کارم شده گریه چیکارکنم که از بین بره خیلی میترسم توروخدا یه راه حل بگید میترسم از شامپو استفاده کنم بدباشه
- کیست
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه پریودام چند ماهی بود قط شده بود و با دمنوش و... برگشت اما نامنظم . رفتم سنو و گفتن که یه کیست خیلی بزرگ دارم هنوز نبردم جواب ازمایش خون و سنو رو به متخصص نشون بدم. تو ازمایش خونم هم هورمون پروژسترون بالا تر از حد نرمال بوده و داخل سنو چون کیست جلو تخمدان و رحم رو گرفته بود معلوم نشد وضعیت تخمدان هام چطورن.الان حتما باید لاپاراسکوپی کنم؟ یا با قرص رفع میشه؟
- پریود
سلام من چند ماهه پریودم نا منظم شده. یعنی اگه اول ماه پریود بشم ماه بعد ده روز میاد جلوتر یعنی بیستم میشم. کلا درماه من دوبار پریود میشم ایا راهی برای منظم شدن پریود وجود داره؟
- مولتی ویتامین
سلام .میخواستم بپرسم که من قرص فیفول شبی یه دونه میخورم میتونم روزی یه دونه قرص مولتی ویتامین برای قبل بارداری بخورم؟
- حاملگی
سلام دکتر،من 6هفته دو روز بودم دکتر تو.مطبش سونو کرد گفت قلب نمیزنه حالاجیکار کنم امیدی هست برای زدن قلبش خیلی نگرانم


