Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تست بارداری
سلام آیا ممکنه هورمون hcg دیر نشون بده خط تستو آخه تست گرفتم سه روز از موعد سیکلم گذشته.و منفی شد در روز ۳۱ حالا چه روزی دوباره تستو بگیرم یا چسکارکنم اصلا اخه پریود نشدم نکنه مشکلیه نگرانم
- هایپلازی اندومتر
سلام من خونریزی طولانی داشتم رفتم دکتر گفتن ضخامت رحمم زیاده باید هیستروسکوپی بشی بعد هیسترو انجام دادن جواب پاتولوژی اومد نوشته بود هایپلازی بدون اتیپی و ساده اس بعد دکتر قرص جستیران داد سه ماه خوردم بعد سه ماه که قطع کردم دوباره خونریزی طولانی دارم که قطع نمیشه ده روزه یعنی خوب نشدم یا طبیعیه؟ بعد من بچه میخوام یعنی دیگه بچه دار نمیشم از طرفی سنمم بالا رفته میترسم وقتم بره۳۸ سالمه اندومتریوزم دارم یعنی خوب میشم بچه دار میشم چیکار باید کنم
- سقط
با سلام وخسته نباشید من درهفته ۱۲ سقط داشتم والان یک تیکه خیلی کوچیک ازاون باقی مونده که دکتر گفت بعد مصرف دارو برطرف میشه علت سقط هم قند خون و تیروئید کم کار بود .الان که ۶روز از سقط گذشته پاهام ورم کرده می خواستم بدونم خطر ناکه
- بیماری زنانه
سلام خسته نباشید ببخشد من یک سال پیش یک بار رابطه بدون دوخول داشتم اگاهی نداشتم از زگیل تازه فهمیدم.. میشه راهنماییم کنین فعلا هیچ برامدگی یا چیز غیرعادی ندارم.. چه ازمایشی بدم استرسم برطرف شه مطمین شم سالمم
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه هومون مردانه امبالاس قرص اسپرولاکتون و ال دی میخوردم یه ماهی هست ال دی قعط کردم العان چند روری از پریودم گزشته اما نشدم باید چه کار کنم صبر کنم ؟ یا دکتر برم؟
- فراموش کردن قرص ال دی
سلام من آخرین دونه قرص ال دی رو فراموش کردم بخورم روز قبل هم رابطه داشتم صبح که یادم افتاد قرص رو مصرف کردم احتمال بارداری وجود داره؟۴ساله که قرص ال دی مصرف میکنم
- کمردرد در بارداری
سلام ۲۹ هفته باردارم .طول سرویکس۲۳ است و استراحتم .امروز کمر درد پریودی گرفتم که به پای چپم میزنه .دلیلش چی میتونه باشه؟
- نتیجه سونوگرافی من چیست
یک جنین زنده با نمایش متغیر داخل رحم،دارای ضربان طبیعی قلب(۱۵۱در دقیقه)و با حرکات فعال اندام ها رویت میشود.BPD=37میلیمتر HC=136میلیمتر AC=113میلیمتر FL=25میلیمتر HL=24میلیمتر. سن حاملگی ۱۷ هفته و ۱ روز است.جفت در ناحیه ی خلفی و با ضخامت ۱۷ میلیمتر و گرید یک(۱) رویت میشود(فاصله قسمت تحتانی جفت تا INTERNAL OSدر حدود ۳۵ میلیمتر میباشد که مناسب است).مایع آمنیوتیک دارای حجم طبیعی میباشد.وزن جنین ۱۹۲ گرم است.طول سرویکس ۴۰ میلیمتر میباشد.کانال اندوسرویکس بسته است و FUNNELING آن رویت نمیشود.
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من ۳تا بچه دارم ۲تا بزرگی یکی عق هسه دخترم نامزدی کوچکی ۱۰ساله ناخواسته حامله شدم خودم ۳ماهه یک بار پریود میشدم الان رفتم آزمایش حامله ۲۰هفته شدم میخام سقط کنم نمیخواهم وضعیت نگه دای ندارم راهی برای سقط جلو من بزارین
- انتقال آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم امروز تست دادم عدد 2/5 بود امکان دارد بعد از چهار روز مثبت بشه
- تاخیر پریودی
سلام ضخامت اندومت۸م.م.است و اکوی آن کمترازنرمال.تخمدان راست با اکوی طبیعی مختصر بزرگتر از نرمال۱۳سی سی
- Fsh
سلام در جواب آزمایشم fsh =6هستش که مرحله ی فولیکولی ۳تا ۱۲ هستش وlh=5هستش که مرحله ی فولیکولی5/.تا10.5هستش آیا مشکلی دارم؟قابل درمان هستش؟
- قاعدگی
من در تاریخ پریودی مدروکسی مصرف کردم برای عقب انداختن قاعدگیم آیا امکان داره با مصرفش بازهم پریود بشم چون دیر اقدام به خوردن مدروکسی کردم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر من ب خاطر جوش و پرمویی و نامنظم بودن پریودم دکترزنان رفتم بهم ۳بسته قرص سیبل داد و۳ ورق قرص سیپروترو استات که ۱۰تا دونه ست ، الان فراموش کردم ک نحوه مصرفشو ، بسته اول سیبل رو خوردم و به قرص های سفید رسیدم و پریود شدم باید چیکارکنم ازاین بع بعدشو؟؟؟؟
- ژل لوبریکانت
با سلام و احترام، خانم دکتر گرامی آیا ژل لوبریکانت برپایه آب روی باروری تاثیر دارد.
- سلام سزارین چهارم
من سه بار سزارین شدم و چسبندگی نداشتم آیا میتونم برای بار چهارم بار دار شوم ؟
- سقط
سلام. من ۱۹ ماه پیش دی ماه سقط داشتم ، خونریزی شدید همراه با چند بار دفع ، ولی متاسفانه این ماه پریود نشدم، خیلی استرس دارم امکان داره با ۳ هفته خونریزی و دفع بازم حامله باسم
- آی یوآی
سلام خدمت خانوم دکترعزیز.من۵بارآی یوآی کردم که متاسفانه باردارنشدم دراین۵ بارآمپولhmgوhcgولتروزول ایرانی مصرف کردم آیا ایندفعه داروها روخارجی بگیرم شانس موفقیت بیشترمیشه؟اگه آره چه مارکی بگیرم درضمن هردفعه۳الی۴فولیکول غالب دارم باتشکرازشما
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه سرکلاژ شکمی شدم همش استرس دارم که نخ سرکلاژ شل بشه امکانش هست اخه یه مدت ورزش سنگین هم داشتم و فشار رو ناحیه شکمم زیاد بوده؟
- قطع پریود
سلام یک سال ودوماهه زایمان طبیعی کردمه شیر خودم را به کودک میدم مدام سینه ام را میمکه اما هنوز پریودهام بر نگشتنه در صورتی که قبل بارداری سر موقع اتفاق میافتاد وبعضی وقتها درد پریودی دارم اگر میشه راهنماییم بفرمایید


