Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری وپریود
سلام خانم دکتر من این ماه قرص کلوموفین واستومارین ودوفاستون مصرف کردم الانم ۵روز از موعدم گذشته زیر دلم وکمرم پاهام خیلی دردمیکنه دیروز آزمایش دادم منفی بوده ایاامکان داره بازم باردارباشم؟هنوزهم پرید نشدم میشه لطفا زود جوابموبدید؟؟؟
- بعد زایمان
سلام من دو قلو باردار بودم که یک قل در ۲۸ هفته مُرد و قل دوم در ۳۳ هفته با روش سزارین دنیا اومد... از اول بارداریم سوالاتم رو ازتون پرسیدم و شما جواب دادید ممنونم ازتون... من ۵۰ روزه که از سزارینم میگذره .... خونریزیم تا ۲۵روز خیلی کم شد ه بود ولی مجدد ۳ روز بعد شدت زیاد گرفت بعد از ۱۶ روز وقتی دیدم که همچنان ادامه داره ب پزشکم مراجعه کردم و قرص آزیترومایسین ..روزی یک عدد و مترونیدازول هر ۱۲ ساعت دو عدد و استروژن شبی یک عدد تجویز کرد که خونریزیم یکم کمتر شد اما ۴ روز از مصرف دارو هام میگذره و قرص آزیترو تعدادی که داد تموم شد و میترونیدازول هم یک روز دیگر تموم میشود فقط استروژن ۶ عدد باقی مانده .. اما همچنان من روزی یکی یا دوبار همچنان لخته خون رنگ جیگری که سفت و بزرگ نیست ولی روان هم نیست ازم خارج میشه.. حالا من باید چیکار کنم ؟ این طبیعیست ؟ چقد زمان میبره تموم شه... هنگام مصرف دارو ها میتونم ب بچه شیر بدم؟ ... هر چند شیرم خیلی کمه و بچه شیر خشک میخوره.
- هزینه سزارین
سلام من گواهی از دکتر مغز واعصاب وهمچنین گواهی از دکتر ارتوپد دارم که زایمان من سزارین باشد آیا دراین صورت من اورژانسی محسوب میشوم وهزینه بیمارستان چقدر خواهد بود
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- سرکلاژ
سلام من یک هفته پیش سرکلاژکردم دکترگفت سرکلاژدوگره ای فکرکنم انجام دادن الان بعدیک هفته دوروزه لک بینی گرفتم رحمم هم خیلی تیرمیکشه
- سلام درباره ابعادرحم
که ابعادرحم ۱۰۴cc*35 واکوی میومتریال کمی هتروژن است یعنی چی ممنون ازلطف شما
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام من یه هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و بدون استفاده از هر نوع قرص و وسیله پیشگیری و روز آخر پریودی هم بودم بعد اون سردرد خفیف و کمر درد دارم رنگم به کل پریده میترسم باردار باشم و این هم بگم هیچ مایع و اسپرمی داخل و اطراف واژن ریخته نشد و بلافاصله بعد از رابطه خودم رو شستم لطفا کمکم کنید میترسم حامله باشم
- پارگی کیسه اب
بعد از پاره شدن كيسه اب در هفته ٣٨به بعد چقدر زمان داريم تا به بيمارستان مراجعه كنيم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی میشه باردار بشی و آیا باید استراحت مطلق بکنیم در ایام بارداری وقتی که سرکلاژ شکمی باشیم یا میتونیم آشپزی یا جارو ظرف شستن انجام بدین
- پایین بودن جنین
سلام و خسته نباشید من حدود بیست هفته بار دار هستم و سرکلاژ هم شدم ولی حدودا یک هفته بعد از سرکلاژ همیشه احساس میکنم ک ضربات جنین رو تو لگن و البته بیشتر توی واژن حس میکنم بعد از سرکلاژ برای من استراحت تعیین نشده آیا خطرناکه؟آیا باید برای سونوگرافی به مطب مراجعه کنم؟البته حدودا ده روز دیگه وقت آنومالی هم دارم لطفا راهنماییم بفرمایین
- امکان بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی چقدر هست؟
سلام خانم دکتر عزیز من دختری ۱۰ماهه دارم کشیر خودمو میخوره،امروز بعد رابطه با همسرم ،ایشون شک کردن ک شاید اب منی داخل وهژنم ریخته شده،من تا ۳ساعت بعد دو عدد قرص تنسی ۷۵ با هم خوردم ،و بعد متوجه شدم ک باید با فاصله ۱۲ ساعتی میخوردم،سوالی ک از خدمتتون دارم اینه ک درست خوردم قرصو ،و احتمال بارداریم هست یا نه؟ممنون
- اندومتر هیتروژن
اندومترهیتروژن ۱۵mm وداشتن مایع mildدرادنکس راست کلداسک خلفی چیست؟
- انقباض
سلام بنده در هفته۲۴بارداری هستم و سرکلاژ شکمی در طول شبانه روز حدود دو الی سه بار شکمم سفت میشه و تنگی نفس میگیرم در حد چندثانیه بدون درد ایا این انقباض هست و ضرر دارد؟چه کنم؟
- بارداری
لکه بینی وترشح قهوه ای در پنج هفته
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- پله دربارداری
سلام من سرکلاژ ابدومینال شدم ببینم من مجبورم روزی ۲بار۶تاپله رابالا برم خطر داربرا م فعالیتم درحد کارای شخصی هفته۲۲ام
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- فتق نافی
با سلام و احترام بنده 2 و سال ونیم پیش عمل سزارین شدم و در بارداری اول دچار فتق نافی شدم ولی متاسفانه دنبال درمان نرفتم . الان مجددا با وجود داشتن فتق نافی باردار شدم. آیا این فتق روی بارداری تاثیر داره؟ آیا برای جنین خطری ایجاد می شود؟ فتق باعث سقط یا زایمان زودرس می گردد/ در ضمن بارداری دوم بنده 5 هفته و شش روز می باشد. با تشکر فراوان
- بارداری
سلام توی سنوی انتیم نوشته فلوی عروقی نرمال در تخمدان ها دیده نشد ؟؟ یعنی چی؟؟


