Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
باسلام بنده جمعه گذشته انتقال جنین داشتم و شنبه ۹ روز بعد از انتقال آزمایش خون دادم و عدد بتا زیر ۵ بوده . آیا مجدد آزمایش بدم شاید مثبت باشد
- گلاب در بارداری
سلام آیا خوردن گلاب در بارداری مفید است یا مضر ؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید شرمنده معذرت می خوام متنم طولانیه شقایق مظفری هستم هفته ی ۸ام بارداری ۳ قلو دیشب لخته بزرگ دفع کردم وبعدامپول زدن پروژسترون دیروزم لخته ی گوشتی دفع کردم امروز هم لخته داشتم فعلا با گذاشتن شیاف خون ریزی ام کم شده چه کار انجام بدم مطب تعطیل بود نتونستم بهتون اطلاع بدم خانم دکتر صادقی گفته بود خون ریزی داشتم اطلاع بدم خانواده گفتن بهتون بگم موافق حذف جنین هستن وبا شما درمیان بذارم خانم دکتر صادقی گفتن با خانم دکتر سودابه کاظمی وتهران کلینیک امین هر۲ جا برای تست تعیین جنسیت وسونو NT وحذف جنین مشورت کنم شنبه قراره دایی ام بیاد پیشتون موافقت کردید با خانم دکتر سودابه کاظمی وکلینیک امین تهران مشورت ونوبت بگیرم
- سقط
باسلام من سقط داشتم 27روز پیش که رفتم سونو دادم اربقایای بارداری و بررسی اولترا سونیک رحم به ابعاد 48*77دارم
- بارداری
سلام.دکترمن توهفته ۳۲ بارداری هستم سونو دادم.گرید جفتم ۳ بود چیکاربایدبکنم؟گرید۳ برااین هفته بالانیست؟
- سقط وبقایاجنین
سلام ۶روز پیش سقط داشتم، ۳روز بعد سونوگرافی رفتم و دکتر گفت ضایعه هایپرهترواکو به ابعاد ۱۳×۱۸×۱۵م م و حجم ۱.۹سی سی در ناحیه اندوسرویکال رحم رویت شد که با توجه به شرح بیمار میتواند مطرح کننده RPOC در حال دفع باشد، آیا باید قرص مصرف کنم یا کم کم دفع میشه؟ چون در طول روز خونریزی دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- بارداری
سلام وقت بخیر من دیروز سونو دادم نوشته به هماتوم ۱۵×۷ میلیمتر در حد فاصل جفت و پرده امنیون دیده میشه یعنی چی ؟؟ و طول سرویکس ۳۸ با این شرایط میشه مسافرت ۴ساعته رفت؟؟
- آزمایش بارداری
من ۲۰تا ۲۳ اردیبهشت آخرین پریودیم بوده ،امروز ۱۹ خرداده چند روزه حالت تهوع دارم سینه هام درد میکنه دیروز آزمایش تیتراژ انجام دادم عددش ۵ بود آیا باردارم؟
- سلام نزدیک ۴۰ روزه پریود نشده بودم تا..
با سلام واحترام نزدیک ۴۰ روزبود ک پریود نشده بودم و علایم بارداری داشتم که دچار لکه بینی شدم تقریبا ۱ روز ونصفی لک قهوه ای بود بعدشد خونریزی تو لکه بینی بی بی چک زدم هاله انداخت الان نمیدونم بارداربودم یا نه؟آزمایش خون ندادم من قبلا پریودی منظمی داشتم و سیکلم تقریبا۲۶روزه بود،الان مدتیه ک تو اقدام هستم ماه قبل ۵روز عقب افتاد واین ماه ۱۰ روز ممنون میشم بااین تفاسیر راهنماییم کنید که این ماه بارداربودم یا نه؟
- بارداری
سلام هفته ۳۰ بارداری هستم موهام درگیر شپش شده از شامپوی پرمترین ۱ درصد میتوانم استفاده کنم ؟ چند روز؟
- سقط ناقص
سلام ۴هفته و پنج روز باردارم و قلب حنین هنوز تشکیل نشده من یک دو قلو هفت ماهه دارم بعدا تو دو روز هشت عدد قرص سایتوتک استفاده کردم دوتا زیر زبانی و دوتا شیاف دو روز بعد تکرار کردم در حد دو تا پد خونریزی داشتم بدون لخته اما الان واقعا پیشیمونم و مطمعنم سقط نشده چون خونریزی ندارم ایا بچه سالم میمونه نگهش دارم خیلی ناراحت و پشیمونم تیتر بتا بعد مصرف قرصها داذم ۱۴۰۰بود اما طبق تاریخ پریودم باید شش هفته باشم
- سلام سزارین چهارم
من سه بار سزارین شدم و چسبندگی نداشتم آیا میتونم برای بار چهارم بار دار شوم ؟
- کم خونی
سلام میشه عکس ازمایشم رو بفرستم خانم دکتر طبق اون برام قرص آهن تحویز کنن بیمار خودشون هستم از راه دور میام
- قرص سیبل
من قرص سیبل را ۳ دوره مصرف کردم برای کیستم و در طول دوره ی سوم رابطه داشتم و بعد از ان ۲ قرص زرد از بسته مانده بود که در ۲ شب خوردم ایا امکان بارداری هست؟؟
- تست بارداری
سلام ازمایش خون بارداری دادم عدد بتا 2.0> هست منفی هست درسته؟ با عدد بتا مشخص میشه باردارم یا ن ؟ مثلا جلوش یا جای دیگ ننوشته ک از بتا مشخص نیشع فقط؟
- بارداریی
سلام بعداز تقریبا ۲ساعت ۲تا قرص اورژانسی۷۵ همزمان مصرف کردم نیازه بعداز ۱۲ ساعت دوباره مصرف کنم ؟
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- احتمال بارداری


