Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشید دو سوال؟ ما سقط جنین با استفاده از قرص داشتیم مقداری خون بعد سقط دیده شد و تا یکی دو روز خونریزی داشت ولی کم .بنظر شما سقط انجام شده؟ وبعد تقریبا دو هفته ازسقط لکه بینی خون دیده شده بنظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟
- بقایای بارداری 33 میل
سلام وقت بخیر من ۳۳ میل بقایا داشتم که ۲ عدد قرص میزوپروستول زیر زبانی استفاده کردم .سه ساعتی از مصرف قرصم میگذره فقط کمر درد و دل درد خفیف دارم و اسهال شدید و خونریزی اتفاق نیوفتاده .ایا کم قرص مصرف کردم؟ممکنه اتفاقی نیوفته؟
- بارداری
سلام دوماهه آی یو آی کردم باردار نشدم این ماه ۸ تا فولی داشتم همسرم تعداد اسپرمش ۳۵ بود امکان بارداری هست
- بارداری
باسلام.من حدود یک ماه ونیم است که موقع نزدیکی جلوگیری ندارم.به دلیل تزریق آمپول ضدبارداری که یک بار تزریق داشتم اون هم ماه نهم سال قبل پریود نمی شدم.الانم حدود یک هفته میشه درد زیر شکم دارم ویکی دوبار هم لکه بینی خیلی کم به رنگ قهوه ای داشتم .الان میخام ببینم همون پریودی هست یا نه .ایا ممکن هست باردار باشم.ممنون از راهنمایتون .
- سقت جنین
من ۲۶سالمه.یک بچه ۶سالم دارم .و۴هفته که حاملم و این بچه نمیخوام چیکار باید کنم.سقت بشه
- پریود
سلام و خسته نباشيد
من ٢١ ساله هستم و ٢٥ روز پيش رابطه با دخول داشتم البته با محافظت !!
اين سري پريودم ٢ روز جلو افتاد و مقدار و درد پريودم خيلي كم شده نسبت به دوره هاي قبل ٣،٢ روز اول پريود نسبتا خونريزي معمولي و نسبت به سابق خيلي كم و روز ٥،٤ خونريزي بسيار كم و در حد لكه بيني ايا مشكلي هست و امكان اين وجود دارد كه خونريزي لانه گزيني باشد؟
البته اين ماه يه مقداري استرس داشتم ممكنه تاثير گذار باشه؟
ممنون از وقتي كه ميزاريد🌹 - احتمال بارداری با پیشاب
سلام خانم دکتر میخواستم درمورد بارداری پنهان یا کریپتینگ بدونم😞 من یک رابطه سطحی داشتم در حد پیشاب و دخول در حد چند ثانیه بعد از رابطه هم دوماه با تاخیر پریود شدم ماه اول ۵ روز تاخیر و ماه دوم ۲۰ روز تاخیر ماه اول بعد از اینکه پریود شدم دوبار بیبی چک زدم(روز ۳ و ۵ پریود) و دو روز بعدش آزمایش خون دادم بتا ۰/۵۶۸ بود ماه بعد تو روز ۱۱ تاخیر بیبی چک زدم منفی بود و تو روز ۱۷ تاخیر آزمایش خون دادم اونم جوابش زیر ۱ بود ولی الان چند وقتیه حالت تهوع دارم و همینطور موقع پریود شدنم که میشه سرما میخورم میخواستم بدونم میشه باردار باشم؟ اگه نیستم چرا تهوع دارم ؟ بخاطر قرص هایی هست که میخورم؟ یا بخاطر استرس شدیدیه که دارم؟
- آمپول فشار
روند زایمان طبیعی با آمپول فشار هست برای من بسیار طول میکشه که تا لحظه آخر باید این سرم فشار باشه تا زایمان کنم با توجه به اینکه زایمان چهارمم هست وخونریزی بعد زایمان هم دارم زایمان طبیعی توصیه میشود یا خیر؟ این رو هم بگم زایمان قبلی بعد از زایمان کمی قلب درد هم گرفتم هر زایمان از اولی تا سومی به ترتیب روند زایمان طولانی تر برام شد نه اینکه سومی کوتاه تر بشه با تشکر
- بارداری دوم
بچه اولم متاسفانه میکروسفال داشت از نوع شدید و هیچ کاری نمیکنه و تشنج داره با دارو هم به زور کنترل شده و هیچ کاری انجام نمیده، یکسال اش هست الان و میخوام اقدام کنم واسه فرزند دوم نمیدونم چیکار کنم؟ آزمایش ژنتیک هم نشون نداد که مشکل چیه و از کجاست. الان میخوام باردار بشم ریسک داره یا میتونم؟ از توابع اصفهان ام ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوال مهم بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم و دو یا شاید سه روز طول بکشه ک مدفوع نکردم ایا مشکلی پیش میاد خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید
- متخصص زنان و زایمان
روز ۲۶پریودی رابطه بدون دخول داشتم منی روی دهانه واژن ریخت نیم ساعت بعد قرص اورژانسی۱٫۵خوردم۱۲ساعت بعد مجدد خوردم امکان بارداری هست؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر .از اتمام آخرین پریود من 3 روز میگذره و من در روز سوم بعد از تمام شدن پریودم رابطه محافظت نشده داشتم. الان سوالم این هستش که اگر احتمال بارداری وجود داره قرص مصرف کنم .وبا توجه به سیکل قاعدگیم (28روزه) در زمان تخمک گذاری نبوده .ممنون راهنمایی کنین
- زولادکس بارداری
سلام ۳۴سالمه بچه دوم در ۱۹هفته مجبور به سقط با قرص شدم دوماه بعد از سقط جنین آمپول زولادکس۱۰/۸ تجویز شد برای قطع خونریزی و بعد انجام کورتاژ اما دفع شد و کورتاژ نشدم چند مدت بعد میتونم اقدام کنم برای بارداری؟ باید تو این مدت که پریود نمیشم جلوگیری داشته باشم احتمال بارداری هست؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردار هستم نتایج ازمایشگاه قند بارداریم در هفته ۲۴ بارداری: GTT 75gr :FBS :100 GTT BS 1Hr: 129 GTT BS 2Hr: 136 W.B.C: 10500 3.77 : R.B.C ممنون میشم راهنمایی کنید
- ریم مایع دربارداری
من ۶هفته و۵روزباردارم قلب جنین تشکیل شده بود فقط نوشته ریم مایع به ضخامت ۴میل دراطراف ساک دیده شد یعنی چی؟
- جوش زیرپوستی
سلام..۶ هفته و۶روزمه...دست وکمرم چندتا جوش زیرپوستی زده طبیعیه؟پاوکمرمم چندروره دردمیکنه خاستم بدونم این هم طبیعی هستش؟باتشکر
- احتمال بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم احتمال بارداری در صورتیکه نزدیکی در روز اول عادت ماهانه صورت گرفته باشد چقدره؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۵ دی ماه آ یو آ کردم الان ازمایش خون دادم beta titration 203 است الان من چند هفته بارداری ام یا منفی
- مصرف قرص ال دی بعد سقط
با سلام من در 5 هفتگی سقط با قرص انجام دادم .الان دو هفته هست خونریزی و لک دارم .دکترم قرص ال دی داده بهم اما به علت اینکه 38 سالمه و میخوام بعد از سه ماه مجدد اقدام به بارداری کنم ایا مصرف ال دی تخمکهام رو ممکنه ضعیف کنه و اینکه باید حتما مصرف کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من صب ساعت 4و5 صب رابطه با نامزدم داشته ام ولی منی روی واژن ریخته شد ولی با دستمال کاغذی پاک کردم یکم روی واژن نامزدم پخش شد الانم احساس خستگی حالت تهوع داره و پاهاش سرد هنوز قرصم استفاده نکرده میخواستم ببینم احتمال بارداری هست واگه قرص اورژانسی بخوره جلوی بارداری را میگیره


