Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
هفته ۵ بارداری بودم،با لکه بینی و درد شکمی متوجه بارداری شدم،ولی خودبخود سقط شد،موقع سقط فقط یک روز خونریزی داشتم بدون لخته...آیا کامل سقط شده؟
- نحوه سقط
سلام دو ماه باردارم ناخواسته بوده میخوام سقط کنم راهنمایی کنید
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه ۶ ماهه که ازدواج کردم ولی از وسط ماه پیش تصمیم به بارداری گرفتم موقعی که پریود بودم با توپ به شکمم ضربه محکمی خورد این علت نازا شدنه من خیلی میترسم تجربه ای هم ندارم وبعد این که پاک شدم دقیقا بعد ۱۱ روز دوباره لکه دیدم تا تاریخ ۱۷ لک میدیدم مشکلی هس ؟
- دندان درد
سلام هفته ی ۳۰بارداری هستم دندونم دردمیکنه ازبیحسی لیدوکایین استفاده میکنم ایاخطرداره چه خطری ممکنه جنین وتهدیدکنه
- بارداری
سلام. ببخشید اگه یه زن باردار باشه و پرولاکتینش روی 44 نانو در میلی لیتر باشد و نمیداند که باردار هست آمپول استروژن تزریق کند. آمپول برای اینکه پریود بشه زده. آیا این آمپول باعث افزایش بیشتر پرولاکتین میشه؟ آیا باعث سقط میشه؟ و اینکه پرولاکتین برای بارداری چقد باید باشه؟
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من برای تعیین جنسیت میخواستم اقدام کنم شما برنامه غذایی میدین یا براساس روز تخمک گذاری میگین اقدام انجام بشه ؟
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر خسته نباشید، می خواستم بدونم بعد یک سال از سزارین می تونم برای بارداری دوم اقدام کنم یا هنوز زوده؟
- عدم بارداری
سلام ۲۵سالمه تمایل جنسی ام یکسال هست که خیلی کم شده خون قاعدگی ام کاهش پیدا کرده افدام به بارداری کردم نشد دو ماه اوابوست مصرف کردم باز هم باردار نشدم چه کار کنم خانم دکتر
- جوش زیرپوستی
سلام..۶ هفته و۶روزمه...دست وکمرم چندتا جوش زیرپوستی زده طبیعیه؟پاوکمرمم چندروره دردمیکنه خاستم بدونم این هم طبیعی هستش؟باتشکر
- نازایی
سلام من دوساله نازایی دارم قبلش یک دخترش ساله دارم الان هم زخم رحم هم عفونت وکیست دارم گفتن بایدلاپراسکوپی انجام بدی منم بخاطره هزینه اش نتوانستم برم پریودم همفقط باامپول وقرصه ممکنه شماداروتوی دارین تجویزکنین
- زایمان
با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر مهربان،سوال بنده این است که در صورت بریچ بودن جنین،تا هفته چند نوع زایمان مشخص میشه؟اگر جنین بریچ باشه تا هفته ۳۸ امکان سزارین هست؟
- بارداری
با سلام بنده با ivf دوقلو باردار هستم و ماه سوم را به پایان رساندنم،بدون هیچ خونریزی و لکه بینی و مشکل خاصی در بارداری علت نازایی هم بدون دلیل بود ،نزدیکی سطحی داریم میخواستم ببینم آیا به ارگاسم رسیدن خانم خطر ساز هست یا خیر؟
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام. میخواستم بدونم مشاوره تعیین جنسیت هم انجام میدید یا خیر. و اینکه چقدر احتمال موفقیت وجود داره. ممنون
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- سونو واژینال
سلام خانوم دکتر من هفته۶ بارواریم..دکترم برام سونو واژینال نوشته...ازبعضیا پرسیدم گفتن که انجام نده خطرناکه امکان سقط هست صبرکن ۸هفته به بعدبرو...بنظرتون چیکارکنم؟زوده هنوز؟
- بارداری
باسلام خانمی 36ساله هستم سوالی که داشتم ازتون این بود که راستش من الان توی 7هفته بارداری ام رفتم سونوفقط ساک بارداری دیده شددرحالی که داخلش خالی بودبهم گفت تکرارسونوگرافی درحالی که چن روزه لکه بینی دارم آیا میشه بگین الان من توچه وضعیتی هستم تو7هفته مگه جنین دیده نمیشه البته من تو6هفته واسه سونورفته بودم خواهش میکنم جواب بدین
- روز دقیق تخمک گذاری برای بارداری پسر
سلام و خسته نباشید ببخشید من یه دختر دارم و میخوام اگه خدا بخواد برا بارداری پسر اقدام کنم با توجه به اینکه برای جنین پسر باید روز تخمک گذاری اقدام بشه من اواسط سیکل قاعدگی اگه درد زیر شکم و ترشحات زیاد داشتم باید همونموقع اقدام کنم یعنی همون موقع داره تخمک ازاد میشه یا اینکه از تخمک گذاری گذشته یا دارم ب تخمک گذاری نزدیک میشم اگه این علائم رو دیدم چند ساعت قبل یا بعدش باید اقدام کنم یا همونموقع اقدام کنم تا چند ساعت وقت هست برای اقدام ؟ وتعداد دفعات اقدام چند بار و در چه فاصله زمانی باشه و طرز خوابیدن بعد اقدام ب چه صورت باشه ممنون میشم از راهنماییتون
- بارداری
سلام...چند روز پیش عکس رنگی رحمی انجام دادم همه چیز طبیعی نوشته شده فقط filling defect در سمت راست حفره رحمی مشهود می باشد نمیدونم چیه میشه برام بگید آیا مشکل خاصی
- پریود
سلام ببخشد من یکسال امپول 3 ماهه پیشگیری زدم بعداز تمام شدن وقت امپول 3 روز بعدش امپول یک ماهه زدم 20 روز گذشته پریود نشدم امکان بارداری هست تست زدم منفی بود قبل از 3 ماهه یکماهه ک دو بار زدم پریود میشدم حالت تهوع دل درد استرس بیخوابی دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما


