Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۴زایمان سزارین داشتم می خواهم دوباره حامله بشم ایا سزارین ۵میشه اگه نه دلیلش چی
سلام من ۴زایمان سزارین داشتم الان میخوام باردار بشم ایا میشه اگه نه چرا
- دفع بقایای سقط
با سلام ۴۰ ساله هستم، سابقه دوبارسزارین دارم، ۷تیرماه با ۳قرص میزوپروستول بارادری ۶هفته را سقط کردم سونو ۲روز بعدازسقط،۱۹ میلیمتربقایا نشان داد ۲۰عددمترژن خوردم، سونو۱۴ میلی بقایا نشان داد برای دفع بقایای باقیمانده ۳قرص میزوپروستول استفاده کردم، دچارخونریزی شدید با دفع لخته های بسیار بزرگ شدم حدود ۱۲ ساعت طول کشید ۱۰ روز بعدش سونو ۱۲ میلیمتر بقایا نشان داد. الان که ۲۲ مرداده، از دو روز قبل لک بینی خفیف و درد شکم بسیار جزئی دارم، الان مترونیدازول و سفکسیم مصرف میکنم چه کارکنم بقایا دفع بشه؟
- عمل فتق
سلام من چهارسال پیش عمل فتق انجام دادم و اصطلاحا با توری درمان شدم الان باردارم میتونم طبیعی زایمان کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید.من بارداری دومم هست دفعه قبل زایمان زودرس۲۴هفته داشتم الان۲۶هفته هستم ۱۶هفته سرکلاژشدم وپساری گذاشتم والان قرص ایزکسوپرین هر۸ساعت وهفته ای یک آمپول میزنم چن روزه حس میکنم بچم پایین تکون میخوره وخیلی استرس دارم ازاول بارداری تاالان همش ترشحات شیری رنگ مثل آب دارم این ترشحات خطرناک؟؟؟
- ب کمپلکس در زمان شیردهی
با سلام و احترام. میخواستم بپرسم آیا تزریق آمپول ب کمپلکس در دوران شیردهی توسط مادر مهم هست یا خیر. البته بنده روزانه مکمل مولتی ویتامین دوران شیردهی مصرف میکنم.
- سقط جنین
ایا جنین ۶ ماهه با دارو و یا امپول سقط میشه
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- سلام مجدد،سن ۴۵،پریودیها کمی نامرتب شد ۲ماه عقب افتاد درحال حاضر تقریبا مرتب ،زودتر از موعد
- بارداری
سلام تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی من ۹بهمن بوده. فکر کنم الان هفته پنج یا شش هستم.سونو انجام دادم فقط ساک جنین دیده شد. نگرانم نباید الان جنین و قلب تشکیل شده باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- معنی septation درون ساک بارداری
سلام در سونو بارداری هفته ۷ نوشته درون ساک فقط septations دیده میشود معنیش چی میشه؟
- پریود نشدن درشیردهی
سلام درشیردهی احتمال بارداری است وتاچه موقع پریود نامنظم درشیردهی وجوددارد
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- پمپ درد زایمان طبیعی
سلام من یه خانم ۳۱ ساله هستم تو ۲۷ سالگی یه زایمان طبیعی داشتم الان برای بچه دومم میخوام بازم طبیعی زایمان کنم ولی چون برای اولی بین دوره های دردم حالت غش داشتم و بعدش بخاطر دردی که کشیدم تا یه مدت گریه میکردم میخوام اگه بشه از پمپ درد استفاده کنم.میشه؟باید به دکترم بگم یا به بیمارستان؟
- بارداری
سلام.خانم دکتر عزیز من پس از 8 روز تاخیر در قاعدگی آزمایش بتا دادم و بتا 1000 بود.اما از فردای اون روز خونریزی دارم مثل روز اول پریود و احساس گرفتی خفیف در زیر شکمم. 1 بار سابقه بارداری خارج رحم داشتم که در 5 هفتگی سزارین شدم.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- دل درد
من هفته ۱۱ بارداری هستم هفته پیش یبوست داشتم ولی از اغاز این هفته دل پیچه میگیرم و شکم کار میکنه درد پریودی دارم اینها طبیعی است
- خارش کلیتوریس در بارداری
در هفته 29 بارداری هستم . به مدت یک ماه از خارش کلیتوریس دارم. دکتر زنان داروی واژینال و پماد ضد قارچ تجویز کردن که بهتر نشد دوباره یک پودر تجویز کردن که باز هم نتیجه نداشت در آخر پماد کلوبتازول تجویز کردن که در ابتدا بهتر شدم ولی در حال حاضر با مصرفش سوزش و خارش شدید میگیرم.
- درباره سونوی آنومالی
در سونوی آنومالی نوشته دبری های معلق اکوژن در مایع آمنیوتیک مشاهده شد آیا نیاز به چه اقدامی هست نیاز به تکرار سونو هست ؟و چند روزه دچار ترشحات و لکه سفید شده ام؟
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- سقط جنین
سلام من هفته پنجم بارداری هستم از دیروز لکه بینی داشتم امروز درد شدید پایین شکم داشتمربعد هم خونریزی غلیظ بدون لخته آیا جنین سقط شده؟
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه


