Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت واژن
سلام.من پنج ماهه ازدواج کردم و فقط یکبار رابطه جنسی کامل داشتم اما در حین رابطه متوجه ترشحات پنیری شکل شدم. این ترشحات قبل از رابطه و بعد از اون وجود نداشتن و ندارند و فقط در همون موقع دیده شدند و اینکه خارش و التهاب هم در قسمت واژن ندارم. آیا ممکن هست که به عفونت قارچی مبتلا شده باشم؟؟ ممنونتون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید.ببخشیدمن سوالمو پرسیده بودم ازتون و پاسخ دادید گفته بودم ک کیستای ریز داشتم وازسینموشیرمیومد سرخود حدود س ماه دوفاستون مصرف کردم ازروز۱۶تا ۲۵ ام پریود ولی بعدش ک قطع کردم ازسینه سمت چپم شیرمیادوماه بعدیشم پریودنشدم لک بینی داشتم چندروز و گفتید ک دوفاستون روادامه بدم و واسه کم کاری تیروئید و پرولاکتین ب دکتر مراجعه کنم راستش من سال پیشم این اتفاق واسم پیش اومدتقریباهرسال این ازمایشو انجام میدم و مشکلی نیست الان چیکارکنم؟ میشه ی دارویی مصرف کنم واسه قطع شیر سینم؟
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- دوفامد
سلام. من حدود یکسال پیش خونریزی پریودیهام.. زیاد شده بود ونامنظم بود به دکتر مراجعه کردم.. وایشون همون زمان آمپول پروژسترون زدن ویه قرص برا دوماه دادن. که الان اسمش یادم نیست.. وبعد از آن دوماه دوفامد دادن که مصرف کردم.. پریودیهام منظم شد ولی بعد از اون هم گفتن.. دیگه باید برا همیشه مصرف کنی.. ممکنه دوباره مشکل برات پیش بیاد.. واطمینلن دادن که این قرص هیچ ضرری نداره.. منم پذیرفتم و تا الان تقریبا ۹ماه هست که دارم میخورم.. ولی خسته شدم وخیلیا میگن خوب نیست مدام بخوری.. میخواستم نظرتون بدونم..؟
- خونریزی شدید
سلام. بعد از چند ماه پریود شدم یک هفته لک بینی بود بعدش خونریزی که رفته رفته شدید شد حدود ۴ هفته ادامه داشت به پزشک مراجعه کردم PROGESTERONE 50MG/ML AMP تجویز کردن که دو تا همزمان بزنم خونریزی قطع و در حد لکه بینی شد ولی بعد ۴ روز مجدد دچار خونریزی شدید شدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سونوگرافی دادم فیبروم و . نداشتم
- سوزش واژن بعد از فریز
سلام من حدود ۲هفته پیش فریز انجام دادم زخم دهانه رحم داشتم ۱۰ روز بعد دکتر دید گفت خوبه مشکلی نیست دارو هم نیاز نیست الان سوزش دارم خیلی اذیت میشم خارش ندارم خیلی نگرانم علت سوزش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام منوقرص الدی مصرف میکردم والان ۷ماهه قطع کردم که ماهی پریودنمیشم بایدامپول بزنم هفت روزپیشم زدم امپول پروژسترون بازپریودنشدم راهنماییم کنین
سلام من ۸ ماه پیش امپول ضد بارداری ضدم دکتر رفتم امپول ضدم که پریود بشم نشد دارو عطاری استفاده کردم باز نشدم صورتم پر از مو زاد شده و جوش ضدم شکمم بزرگ شده از دارو خانه شیافت گرفتم ضدم بازم پریود نشودم قرص اورژانسی خوردم بازم نشودم یکی گفت ۷شب قرص جلو گیری بخور خوردم باز پریود نشدم تورو خدا یه راهنمایی کنید ممنونم
- سوال بارداری مهم
سلام خانم دکتر 5ماه باردارم. یکی از اطرافیان بعد از 17 روز از ابله مرغان گرفته میخواد بیاد پیشم .ایا خطر دارد ؟ البته در بچگی هم خودم گرفتم
- درد پریودی
سلام من 15 سالمه و هرماه پریودیم یک هفته طول میکشه در طول یک هفته ام درد شدیدی تو ناحیه کمر و دلم هست به طوری که باید روزی 2یا 3تا قرص مسکن بخورم بنظرتون مشکل چیست؟
- دوفاستون
سلام وقت بخیر دختری۲۲ساله هستم برای تخمدان پلی کیستیک دکتر برام دوفاستون روزی ۲تا تجویز کردن میخواستم بدونم این دو قرص با چه فاصله ای از هم باید مصرف شه ؟یا اینکه همزمان؟ و قرص اتیسترون از روز ۶ام پریود مصرف شه مشکلی نداره؟
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر ۳ ماه پیش آبجی من رفت معاینه پرده بکارت بعد از این که اومد خونه اون قسمت از واژنش که دکتر باز میکنه تا پرده را ببینه به شدت منقبض شده و اصلا نمیشه دیگه باز کرد قضیه چیه دکتر این طبیعیه ؟؟ چرا اینطوری شده ؟؟ کلا الان ۳ ماه هست که اون قسمت واژنش برا دیدن پرده باز نمیشه از استرس هم ۳ ماهه پریود نمیشه ما چیکار کنیم حالا این طبیعیه ممنون دکتر تو وضع کنونی با بدبختی رفت معاینه لطفا پاسخ بدین ممنون ممنون
- پردنیزولون برای بارداری
سلام خانم دکتر پردنیزولون برای بارداری دکترم بهم داده میخواستم ببینم درمانش چیه من اقدام به بارداری هستم 4,عدد قرص خوردم و پریودم 5روز عقب افتاده آزمایش دادم منفی بود الان باید چیکار کنم
- مفهوم کیست نان هموژن
سلام وقت بخیر سونوی واژینالی با یک کیست نان هموژن به ابعاد ۳۲.۲۵ میلی متر دارم چه مفهومی دارد .
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- پریودشدن دریک ماه دوبار
سلام خانم دکترعزیز خسته نباشید من این ماه که به طورطبیعی به وقت خودم عادت شدم ومنظم درزمان خودش تموم شدم ولی بعد یک هفته دوسه روز اول دردهای شدیدمنوگرفت بعد سه روزلکه های سیاهی میدیدم بعدش عادت شدیدشدم الان ده روزه که تموم نشدم دردشدیدی دارم وشکمم انگاری درد مثل شکم زن زایمان کرده است هر کی دستش میخوره خیلی شدیددردمیگیره بعدش هم نوک سینه هام خیلی دردشدیددارن توروخداجواب بدین ممنون
- ivf
سلام روز هفتم انتقال جنین بلاست هستم و هیچ علامتی جز درد های کرامپی ناحیه هیدوگاستر و دردناک شدن سینه ها ندارم که اونم شاید به خاطر آمپول و شیاف پروژسترون باشه و حتی pms هم ممکن باشه چون دقیقا روز ۲۷ سیکل هم هستم خیلی نگرانم
- اورولوژی
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ما در شهرمون اورولوژی خانوم نداریم. من خانوم هستم و باید به اورولوژیست مراجعه کنم اشکالی ندارخه برای معاینه پیش اقا برم؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- پلی کیستیک
من این ماه پریود نشدم هنوز،کیست کوچیکی دارم و دکتر بهم قرص سیبل داده که باید از روز پنجم بخورم ولی من هنوز بخاطر این مشکل نتونستم شروع کنم به مصرف میتونم حتی اگه نشدم قرص رو مصرف کنم یا نه
- درد بعد رابطه
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و تازه ازدواج کردم بعد اولین رابطه درد و سنگینی شدیدی در ناحیه واژن احساس میکنم تنبلی تخمدانم ی مدت داشتم البته سونویی که به تازگی انجام دادم دکتر گفت دیگه تنبلی تخمدان مطرح نیس خوشبختانه


