Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لوپرومر
سلام.وقت بخیر.من برای کوچک کردن فیبروم ،طبق تجویز پزشک،دیروز تزریق کردم(روز دوم پریود)حالا همین ماه پریودم تشدید میشه یا ماه بعد؟و اینکه احتمالا عوارضش از کی شروع میشه؟ ممنون میشم جواب بدین.
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- طول سرویکیس
سلام خانم دکتر. ببخشید من هفته 22 بارداری هستم طول سرویکس شکمی 25 هست و واژینال 33 هست . مشکلی نیست؟ نیاز ب سرکلاز دارم ؟
- فیبروم
سلام خسته نباشید،روز چهارم پریود یک لحظه بعد غذا دلپیچه گرفتم بعد موقع دفع درد خیلی بدی تو زیرشکمم داشتم که الان بعد چند روز باز هم درد خیلی خفیفی دارم ،احساس سوزش معده دارم ،همش نیستش گاهی اوقات،فیبروم خارج از رحم دارم ،علت اون درد چی میتونه باشه؟ممکنه از فیبروم باشه؟
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!
- خونریزی طولانی مدت
سلام من ۳۷ساله مجرد هستم ...این سری عادت من ۱۴روز بعد از عادت قبلی با لخته بینی بزرگ و شدید شروع شد و تا امروز ۱۴روزهست ...به دکتر مراجعه کردم با سونوگرافی و آزمایش به من گفتن تنبلی تخمدان دارم قرص وروژست و روکین تجویزکردن ..با وروژست خونریزیم شدیدتر شد گفتن قطع کنم و فقط روکین را مصرف میکنم با ترانزامیک و مفنامیک ولی هنوز قطع نشده ولی خیلی کم شده تا چقدر برای تمام شدن ادامه بدم ...
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- درموردقرص اورژانسی
سلام ببخشید من قرص اورژانسی خوردم روز ۲۳ سیکلم هستش بعد فهمیدم قرص دوماه ونیم تاریخش گذشته یعنی تاثیری نداره ودوباره باید قرص بخورم؟
- استفاده از مناد کلوتریمازول در اقدام به بارداری
سلام دکتر، وقت بخیر ، آیا استفاده از پماد کلوتریمازول ۲٪ واژینال در حین اقدام به بارداری از روز ۲۰ سیکل به بعد مشکلی برای بارداری ایجاد نمی کند؟
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- مایع اکوژن
با درود من به علت درد شدید بعد از سونوگرافی مایع اکوژن در سونو مشاهده شد. میخواستم بدونم خطرناکه و احتیاج به درمان داره؟
- دزوسپتیو
با سلام من برای پیشگیری از بارداری قرص دزوسپتیو استفاده میکنم ۹روز از پریودی من میگذره و این قرص رو پیدا نکردم امروز زدستم رسید آیا میتونم از روز نهم شروع کنم؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدببخشیدخانوم دکترمن چندتاکیست تخمدان دارم شماچه دارویی تجویزمی کنین ؟
- Nt بالا
- سلام کیستیک همراه با interanal septation به ابعاد 58.×37 دارم ایا خطرناکه واینکه بادارو حل میشع
سلام کیستیک همراه با internal septation به ابعاد 58×37 دارم آیا خطرناکه واینکه با دارو حل میشه
- پولیپ رحم
آیا قرص دوفاستون برای حذف و از بین بردن پولیپ داخل رحم موثر است
- راهنمایی
باسلام خدمت خانم دکتر.بنده خانم ۳۴ سال دارم تمام ازمایشهام خوب هست یه فرزند ۵ ساله دارم .سه سال هست که هر تابستون یه حالت سرگیجه کم دارم و حالت منگی سر. دکتر رفتم قرص اعصاب و داروی گوش میانی دادن کمی مصرف کردم خوب شدم یعنی تقریبا خود به خود بر طرف شد. الان باز هم همانطور شدم.صبح که بیدار میشم همون لحظه تو جام خوب هستم و بعد بیشتر میشه و حین غذا خوردن احساس میکنم همونطوری شدم .از شما راهنمایی میخوام که پیش چه متخصصی بروم؟ متخصص حلق و گوش یا مغزو اعصاب یا متخصص دیگه. خیلی نگرانم. ممنون از شما
- سلام کیست پیچیده حاوی واکو داخلی و سپتوم نازک چیه
سلام و سمت راست یککیست پیچیده حاوی اکو داخلی و سپتوم نازک دارم ممکنه توضیح بدید چیه
- سلام خانم دکترمن پنچ شنبه سه تاجنین ۵روزه انتقال دادن جمعه ترشح زیادی داشتم یعنی سقط شده
سلام خانوم دکترمن پنچ شنبه انتقال جنین ۵روزه سه داشتم جمعه صبح ترشح بیشترشدسفیدرنگ بودسه روزبیشتربودبعدسه روزکم شداسترس دارم یعنی سقط شده


