Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من بیمار شما هستم پیش شما زایمان طبیعی انجام دادم. الا یمدته سینم ک سفت میشه دقت کردم لرز میکنم بعد خوب شد سینم منم فرداش خوب شدم الان اون یکی سینم اونطور شده و من دوباره حالم بدشده. من یمدته مریض هستم سرفه و کمی گلو درد داشتم چنبار دکتر رفتم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم. نمیدونم چیکار کنم این قضیه سینم خطرناک نیست؟
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من ۲۱ ساله و مجرد هستم ببخشید میخواستم بدونم آیا درد هنگام دفع مدفوع فقط در ضمن پریود همیشه نشانه اندومتریوز است؟ چون من چندین بار سونوگرافی انجام دادم به علاوه MRI لگن ولی چیز غیر طبیعی نبود بنظر شما باید چیکار کنم؟ چون من مبتلا به IBS هم هستم وای آیا IBS میتونه درد مقعدی در پریودی بده؟
- خود ارضایی
ایا میشه از اپلیدی برای خود ارضایی استفاده کنیم چون خاصیت ویبره داره ؟
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- درد تخمدان ها
سلام خسته نباشید حدود 4-5-روزه درد تخمدان دارم دوطرف و کامل زیر شکم، کمردرد و بی ادبی نباشه هم نفخ زیاد دارم، و شکمم زیادتر از حد معمول کار میکنه. چیکارکنم؟ ممنون
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- تاخیر در پریود با قرص دفاستون
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- دیفکت 20میلی
سلام من دیفکت 20میلی دارم آیا اون چیه وخطرناکه
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
سلام من پریودم منظم بود بعد مصرف قرص گیف اپ الان ۵ روز زودتر پریود شدم و الان توی پریودی هم گین اپ رو قطع نکردم! باید چکار کنم؟ قرص رو قطع کنم؟ و ایا بعد از قطع قرص پریودم مثل قبل منظم میشه؟
- سلام خانوم دکتر من مشکلی تنبلی تخمدان دارم دکتر برام ۱۰ شب دوفاستون و۳ورق ۲۸ عددی سیبل روتجویزکردن من پریودم منظمه فقط کم پشتی موی سر وموی زاعد بدن دارم میخاستم بدونم مشکلی ندارم استفاده کنم برای ۳ ماه واینکه من قرص سیبل روشروع کردم بعد اتمام ورق بسته بعدروشروع کنم یا منتظربمونم پریودبشم بعد ممنونم ازتون🙏
تنبلی تخمدان
- قرص میریفیکا
سلام آیا مصرف قرص میریفیکا را برای افزایش سایز سینه تایید میفرمایید؟
- پریود
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- نازایی
سلام خانم دکتر شش ماهه واسه بارداری اقدام کردم ،خودم تنبلی تخمدان دارم ولی با دارو فولیکول بالغ داشتم،ولی باردار نشدم،همسرم از ازدواج قبلیش یه پسر ۱۴ ساله داره، و چن سالی بعد ازدواج قبلیش تنها بوده،ممکنه همسرم الان مشکل اسپرم داشته داشه،خودم ۳۳ سالمه شوهرم۴۳ سالشه
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- درد پریود حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشيد من دو دونه مونده قرص سيپروترونم تموم شه پريود شدم با درد وحشتناك و خونريزي كم چه كنم؟
- بقایا سقط۳
با سلام ۲۴ روز پیش سقط داشتم ۱۰ روز بعد از سقط سونو انجام دادم که حدود ۲ سانت بقایا بدون واسکولاریته داشتم که دکتر ۳۰ عدد متیل روزی ۳ عدد تجویز کردند که گفتند بعد از اتمام قرص برم سونو.در طول مصرف قرص خونریزیم قطع شد و ترشح سفید داشتم الان یک روز از اتمام قرص گذشته من ترشح قهوه ای خیلی خیلی روشن به همراه رگه های خیلی کوچک قهوه ای روشن دارم.ممکنه باز هم بقایا مونده باشه؟باید بگم هنوز پرزود نشدم.ممنونم
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- نازایی
سلام خانم دکتر من پنج ماهه اقدام کردم و باردار نشدم ازمایشات قبل بارداری هم دادم همه چیز اکی بوه و پریودیم منظم هست دکترم برای این ماه مکمل اواهلث و قرص لتروزول بهم دادن اما از عوارض این قرض میترسم نمیدونم مصرف کنم یا نه ؟ و اینکه دکتر سونویی انجام ندادن برام که ببینن تنبلی تخمدان دارم یا نه تنها راه چکاپ قبل بارداری همون ازمایش ها و پاپ اسمیر بوده
- مشکل درد سینه
سلام خانم دکتر عزیز. وقتتون بخیر . امروز صبح بدون هیچ علائمی در روز های قبل، با درد سینه سمت راست از خواب بیدار شدم . از نظر ظاهر مشکلی نیست اما وقتی دست میزنم نزدیک های هاله قسمت زیر سینه، یه توده اندازه بند انگشت احساس میکنم که تیر میکشه و گاها حس سوزش داخلی دارم. استرس گرفتم. مطب تماس گرفتم جهت گرفتن نوبت اما متأسفانه نتونستم ارتباط برقرار کنم. خیلی ترسیدم از این درد ناگهانی😞


