Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تبلی تخمدان
سلام خدمت خانم دکتر خدا قوت سوالی داشتم میشه از قرص پژسترون در دوران قائدگی استفاده کرد یا نه . خیلی ممنون از شما پاسخی بدهید .
- تخمدانPcoدر سونو
سلام وقت بخیر من ۲۷سالمه ۳بار باردار شدم که به دلیل کوتاهی دهانه رحم دو فرزندمو از دست دادم و سومی با سرکلاژ شکمی خداروشکر نتیجه دار در هر بارداری با دومین اقدام باردار شدم الان۸ماه از زایمانم میگذره و سونو تخمدان دادم و در سونو نوشته شده pcoنمایان است از دکترم پرسیدم چیه گفتن مشکلی نیست اما با سرچ در اینترنت متوجه شدم تخمدان پلی کیستیک هست و منجربه ناباروری میشه من میخوام مجدد باردار بشم میخواستم راه درمان و این که اگر مشکلی هست من چطور باردار شدم؟ایا قبلا این مشکلو نداشتم که باردار شدم و الان که این مشکل بوجود اومده باردار نمیشم؟ لطفا راهنمایی کنید
- پولیپ سرویکس
Microscopic :
H&E stained sections show polypoid lesion lined by endocervical columnar cells beside acute and chronic inflammatory cells infiltration in the stroma .
Diagnosis:
Cervix , polyp , excision :
- Endocervical polyp - واکسن کزار
سلام خانم دکتر ، خانم صادقی به من گفته بودند واکسن کزاز رو در ماه چهارم بزنم اما من زودتر زدم ( در هفته 16 بارداری ) اشکالی نداره؟ با تشکر
- موقع استفاده از ژینوفیلوس نباید نزدیکی کرد
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- بارداری
بعد از تزريق واكسن كرونا چه زماني ميتوان اقدام به بارداري كرد
- آندومترضخیم وهتروژن
خانم.۲۵ساله.مجرد.بخاطر استفاده خودسرانه یک دارو دوران قاعدگی طولانی پیدا کردم.جواب سنوگرافیم آندومتر ۱۸ وهتروشن هست.پزشکم جستیران ۴۰ نوشتن یک ماه استفاده کنم. آیا خطرناک هست؟باید نمونه برداری از بافت آندومتر انجام بدم ؟
- باردار
سلام خسته نباشید من ۹ روزه پریودم عقب افتاده و اطرافیانمون میگن شاید باردار هستی نمیدونم و سوزش و خارش واژن دارم و الان رفتم قرص ویتانگوس گیاهی خریدم ۲بار خوردم حالت تهوع استفراغ داشتم چکارکنم باردارم؟
- Prp تخمدان
با سلام درپاسخ سوال قبلم گفتید prp تخمدان در کلینیک نازایی انجام میشه تا جایی که اطلاع دارم در رشت فقط کلینیک مهر هست اونجا انجام میشه یا باید برم تهران؟ شما میتونید در کلینیک برام انجام بدید؟
- سلام باعرض تبریک سال نو۲سال بعد از یاسگی چند روز که لک بینی دارم
دوسال که یائسه شدم الان چند روز که لک بینی دارم یک روز قطع میشه یک روز دوباره شروع میشه مریض خودتون هستم همکار بازنشسته بیمارستان گلسار
- امپول سه ماه زدم میترسم حامله بشم
- سلام ببخشیدعوارض دکاپپتیل ۱۱،۲۵کی ازبین میرودوتا چندماه چرید نمیشم من ۵۱سالم هستش وبعداز سهروز ازتزریق دچاربی قرعری وتپش قلب شدم وبعداز یک ماه ونیم دوباره دچار بیقراری بی اشتهایی وعلایم افسردگی شدم تورو خدا بگین چه کار کنم
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
با سلام ، به علت ریزش مو و موی زائد قرص سیپروترون کامپاند تجویز شده ، مرتب خوردم و ۳ تا مونده تموم بشه پریود شدم ، الان دارو رو باید قطع کنم ؟
- دیفکت 20میلی
سلام من دیفکت 20میلی دارم آیا اون چیه وخطرناکه
- آمپول واریوپپتیل
سلام من فیبروم رحم و کیست داشتم. دکترم برام 3 دو واریوپپتیل تجویز کرد که 15 مرداد سومین و آخرین واریوپپتیل رو تزریق کردم. من 49 سال دارم. مشکلم اینه که الان ریزش موی شدید گرفتم. با توجه به اینکه من کم کاری تیروئید هم دارم و لووکسین مصرف میکنم و تالاسمی مینور دارم برای ریزش مو چکار کنم؟ البته یک هفته قبل به متخصص پوست و مو مراجعه کردم و ایشان برام قرص اهن تجویز کردن هیچ تغییری تا حالا که در ریزش مو ایجاد نشده حالا سوالم اینه که چاره این ریزش مو اگه از عوارض واریوپپتیل باشه، چیه؟ و اینکه هورمون های زنانه در بدنم که بخاطر واریوپپتیل قطع شده، همیشگیه؟
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
در اقدام به بارداری هستم قرص مدروکسی پروژسترون استفاده کردم پریود نشدم احتمال داره باردار باشم
- ترنسید
سلام.من خانمی چهل و سه ساله هستم.الان نزدیک به دو ماهه که خونریزی شدید دارم و قط نمیشه..دکتر برام ترنسید ۲۵۰ و قرص اهن نوشت..با چند روز مصرفش خونریزی قطع میشه..ممنون
- کانون اکوژن
با سلام و وقت بخیر .کانون ریز اکوژن در دهانه رحم خطرناک است؟


