Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام با لاپایی امکان بارداری هست که آب منی لای پا ریخته شده است ولی دختر هستم و روز بعدش هم قرص اورژانسی خوردم ۱ عدد امکانش هست که باردار بشم
- سفت شدن زیر بخیه بعد سزارین
سلام
من ده روزه سزارین کردم زیر بخیهدهام کاملا یه صورت خطی سفت شده آیا عادیه یه خیر علتش چیه
- لکه بینی بعد از اقدام
سلام وقتتون بخیر من برا بارداری اقدام کردم بعد از چهار روز روز اول لکه بینی داشتم بعد انگار پریودم شدم بنظرتون چرا اینطور شدم؟
- درد در جای سزارین
ببخشید مزاحم تان شدم داگتر صاحب جای سزارین ام خیلی درد دارد حدود یک سال از سزارین ام میشود حتی قبرغه هایم درد احساس میکنند
- زگیل تناسلی
سلام وخسته نباشید .ببخشید من نزدیک یکساله ک لب فرعی واژنم برجستگی های خیلی ریزی بوجوداومده ولی نه درد داره نه خارش فقط میترسم چیزبدی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- تشکیلنشدنقلب
سلاممنمیخواستمبپرسمحاملگیمنفردیعنیچیاینوتویسونوگرافینوشتهمیخواستمببینماییعنیاینکهقلبتشکیلشدهیانه
- سونوگرافی
سلام من هفته دوازده بارداري هستم در هفته هفت سونو كردم و هموراژي ساب كوريونيك به ابعاد ٢٠*٨ م م در اطراف ساك داشتم و دكتر بمن يكماه استراحت با روزي يكي شياف پروژسترون دادن در هفته دوازده سونوگرافي nt دادم Fhr=164bpm مايع آمونياك در حد طبيعي پلاسنتا موقعيت قدامي دارد جفت از دهانه رحم فاصله دارد Nt=1 mm استخوانهاي كرانيال و cns نماي طبيعي براي سن جنين دارد حباب معده رويت شد اندامها در حد قابل ارزيابي نرمال ميباشند طول كانال سرويكس ٣٤م م ميباشد ميخواستم بپرسم آيا با اين سونو باز هم احتياج به استراحت و مصرف شياف دارم؟؟؟؟ ممنونم
- پولیپ
سلام خانم دکتر ،ببخشید مزاحمتون میشم، به گفته دکتر روز سوم پریود رفتم برای سونو واژینال که بهم قرص لترزول و در حالت لزوم آمپول گونال اف تزریق کنند ،اما در سونو پولیپ مشاهده شد (پولیپ هم باعث ناباروری میشه درسته؟ تو سونو های قبلی و عکس رنگی اصلا مشاهده نشده بود )و اینکه دیواره رحم خیلی ضخیم بود ، بهم آزمایش بارداری دادند که منفی بود ، بعد گفتند قرض یاز استفاده کنم و ماه دیگه پریود شدم دوباره برم سونو انجام بدهم ،اگه خوب بود قرص بدند و آمپول ، یعنی این روششون خوبه؟ چرا این ماه نمیشه اقدام کنم برای بارداری و باید قرص ضد بارداری یاز بخورم؟ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر من 20سالمه و متاسفانه به پیشنهاد یکی از دوستام یه فیلم پورن دیدم و دچار تحریک وحشتناک واژنم شدم ولی با کنترل خودم به سختی تونستم جلوی خودارضایی رو بگیرم ولی الان شکمم و کمرم به طور بدی درد میکنه و وقتی رفتم دستشویی ترشحات چرکی زرد با رگه ی خون داشتم آیا امکان داره بکارتم آسیب دیده باشه خیلی واژنم تحریک شد ولی جلوگیری کردم از خودارضایی ؟؟؟
- آمپول واریو پپتیل0.1
سلام من تو روز ۱۵پریودیم دکتر دوتا آمپول0.1واریوپپتیل برام نوشت گفت جفتشو امشب بزن ۳تا فولی سایز۲۷_۲۲_۲۴ داشتم الان ۶روزه که پریودیم عقب افتاده بی بی چک استفاده کردم ولی خطی ننداخت ۲بارم استفاده کردم حالا اتفاقی خوندم تو اینترنت که این دارو باعث عقب افتادن پریودی میشه میخاستم بدونم یعنی من عقب انداختم بخاطر عوارض این آمپوله؟
- قاعدگی نامنظم و لکه بینی
سلام خانم دکتر مدت ۲سال قرص مارولین مصرف میکنم حالا دکتر میگه مدروکسی پروژسترون باید مصرف کنی از روز ۱۲پریود شروع ب مصرف کردم و روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه؟در ضمن تا ماه پیش مارولین مصرف میکردم
- نحوه مصرف قرص
سلام دكتر براي درمان تنبلي تخمدان قرص سيپروترون كامپاند رو تجويز كردند و گفتن از روز اول قاعدگي تا ٧ روز هر شب مصرف كنم ولي متاسفانه بقيه دستور رو فراموش كردم ممنون ميشم جواب سوالم رو بديد
- تزریق آمپول واریوپیتیل
سلام میخواستم بدونم در زمان پریود میشه این آمپول را تزریق کرد
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- رابطه ی جنسی
سلام خدمت شما ببخشید پسر خالم ی هفته پیش با من رابطه ی جنسی داشت و خودش به این کار می گفت لاپایی اندامش و روی اندامم می کشید و این که بیشتر اب خودم بود که ترشح شد و فک کنم بدون دخول بود چون که التش داخل بدنم نرفت تا زخمی بشم و این که این موضوع خیلی برام نگران کننده شده و الان من شب و روز کارم گریه و زاری است میشه بگید من باید چکار کنم؟ چون من الان نه پولی در دسرس دارم نه میتونم این موضوع رو با افراد خونوادم درمیون بزارم میشه به این سوال جواب بدید ؟ممنون🙏
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- گرفتگی
سلام مندهفته ۲۴ پاهام میگیرعضله هاش راه میرم شکمم پاهام منقبض میشن مثل حالت کش اومدن خطرتاک نیس براجنین
- جراحی کیست
- بارداری
با سلام طبق تاریخ آخرین دوره از پریودم با گذشت یک هفته از پریودم عدد بتا ۳۵۰۰ شد . اما گاهی اوقات درد در انتهای کتف چپ احساس میکنم که گاهی هست و گاهی نیست . البته دلدرد و کمردرد هم در حد چند ثانیه گاهی به سراغم میاد و رفع میشه . خواستم بپرسم این درد در انتهای کتف چپم جای نگرانی داره ؟؟


