Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری خارج رحمی
سلام من خرداد حاملگی خارج از رحم داشتم پنج شنبه ۱۴ ام آزمایش بتا دادم عددش ۱۹۲ بود امروز شنبه ۱۶ مهر آزمایش دادم عددش ۴۸۳ بود اینقدر زیاد شده طبیعیه ؟من ۱۶ شهریور پرید شدم ،لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم دوباره خارج رحمی باشه
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- ناخن پا
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. ناخن شصت پای من ( هر دو پا ) توی گوشتم رفته ( از یک طرف ) و درد می کنه و بعضی وقت ها چرک خیلی کمی از گوشه ناخنم بیرون میاد ( توی این چند ماه دوبار اتفاق افتاد ) آیا باید قبل از زایمان درمان کنم یا می تونم بعدا این کار را انجام دهم؟ برای عمل سزارینم مشکلی ایجاد نمی کنه؟ من هیچوقت این مشکل را نداشتم و احساس می کنم مختص دوران بارداری من است . با تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه
- کرونیک گونادوتروپین
سلام ببخشید دکتر ب من امپول کرونیک گونادوتروپین داد پ گفت روز شنبه دوشنبه و سه شنبه نزدیکی داشته باشم و من یادم رفت بپرسم فقط اون هفته نزدیکی داشته باشم یا یک ماه در این روزا ...میشه کمکم کنید
- بارداری
سلام،خسته نباشید،هفته بیست وهفت بارداری هستم،در عرض سه ماه هفده کیلو افزایش وزن داشتم علت چی میتونه باشه وباید چیکار کنم،ممنون
- تهوع بارداری
سلام خانوم دکتر . من باردارم نه هفته و سه روز م هست. هفته های پیش حالت تهوع شدید داشتم روزی دو تا دیمترون میخوردم.اواخر هفته ی هشت رفتم سونو دکتر گفت ضربان داره. بعد از اومدن از دکتر یک روز بعدش حالت تهوع من حدود هشتاد درصدش رفته حدود بیست درصدش مونده. خیلی نگرانم و وتا دو هفته ی دیگه امکان دسترسی به دکتر ندارم که برم سونو. میخواستم بدونم ایا جای نگرانی هست و ممکنه خدای نکرده توقف رشد جنین باشه؟ و یا کم شدن حالت تهوع تو هفته ی نه امکان داره با توحه به اینکه حالت تهوع شدید داشتم و تو دو هفته دوکیلو کاهش وزن داشتم
- آی وی آف کنم دوباره
سلام .چند وقتیه با یه پیج اینستا آشنا شدم.من بارداری 9سال پیش از طریق آی وی آف داشتم. یه پسر دارم .توی این مدت هم بدون روش جلوگیری باردار نشدم.اما پریودیم خیلی مقدار و زمانش کم شده نسبت به قبل.دکتر رفتم میگن اشکالی ندارد اما بنظر خودم اینقدر طبیعی نیست.توی پیج میگن با دادن داروی گیاهی به شما و همسرتون مشکلاتتان حل میشه و باردار میشید خیلیا بودن میخواستم برن آی وی آف اما درمان شدن و بچه دار شدن.نظر شما چیه من چکار کنم.
- بارداری،طول سرویکس
سلام خسته نباشید،خانم دکتر من از اول بارداری توی سونو ان تی و انومالی طول سرویکسم ۳۰بود.اما تو هفته ۲۰گاهی ضربه های جنین رو از واژنم احساس کردم ک رفتم سونو گفت طول سرویکست شده ۲۷کمه، اما بازم برای دقت بیشتر سونو واژینال نوشتن برام که رفتم گفت ۳۲،دکتر منو خیلی نگران کرد گفت استراحت مطلق و تا یکماه هفته ای یدونه امپول پرولوتن.طول سرویکس من خیلی کمه؟ونگران کننده است؟الان هفته ۲۲هستم.
- بارداری
سلام ..۱۰ روز شبی دو عدد قرص پروژسترون استفاده کردم .دوروز بعدش پریود شدم .پریودیم خیلی سبک هست .زیر دلم دردمیکنه ....روز اول پریودی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ...علتش چیشد
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام من 33سالمه ام تازه دو ماهه عروسی کردم دوست دارم بچه ام دوقلو بشه یکی دختر و یکی پسر خیلی دوست دارم بچه ام دوقلو بشه..فقط از راه تغذیه چیکار کنم ممنون میشم جوابمو بدین
- اکوکاردیوگرافی
باسلام. ایامیشه اکوکاردیوگرافی جنین راهفته23انجام داد؟
- استفاده از مایع ظرفشویی و مایع دستشویی در بارداری
ایا در دوران بارداری میتوان از مایع دستشویی استفاده کرد؟میتوان از مایع ظرفشویی استفاده کرد؟ من ۲۱ هفته باردارم بیشتر اوقات مایع دستشویی میزنم بعد دستشویی و البته مایع ظرفشویی هم میزنم به دستم نگرانم نکنه به جنین آسیب برسه.
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- کیست در بارداری
سلام من باردارم و یک کیست بزرگ در رحم دارم پزشکا میگن باید جراحی بشه مگه ممکنه در بارداری جراحی صورت بگیره ایا نمیشه لیزر کرد
- بارداری
سلام دکتر. ۲۷ هفته و نیمم ۲۰ هفته با سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. استراحت مطلق کردم بعد از عمل یعنی فقط برای دستشویی پا میشم. امروز سونو دادم طول سرویکسم شده بود ۲۶ . میتونم استراحتمو کمتر کنم ؟ شیاف و آمپول پروژسترون هفتگی میزنم. ۲۷ و نیم هفته ام.
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- وزن گیری جنین
با سلام، در سونوگرافی 30 هفته به من گفته شد که وزن جنین کم هست می تونم برای افزایش وزن آن دلستر و بستنی استفاده کنم؟ یا خود شما چه پیشنهادی برای این چند هفته آخر دارید، باتشکر
- سونو nt
سلام .۱۱هفته و ۲ روز برای سونو ان تی خوبه؟
- زنان
سلام ببخشید خانم دکتر من بعد از استفاده از قرص اورژانسی حدود ۴۰روز پریود شدم وقتی رفتم دکتر قرص مدروکسی به مدت یک ماه برام تجویز کردن الانم خوب شدم دیگه لکه بینی و پریود ندارم ومدت هفت روز از قرصهام مونده میخام باردار شم این قرصها احتمال داره که از بارداریم جلوگیری کنه!!!


