Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چهارمین سزارین
سلام خانم دکترخسته نباشین من لگنم کوچیکه سه با سزارین شدم الانم ۶ ساله میگزره میخام چهارمی روسزارین کنم ایاخطری داردیانه
- بارداری و واکسن
سلام ایا میشه در ماه پنجم بارداری واکسن سینوفارم بزنم مشکلی برای جنین بوجود نمیارع؟
- سیکل قاعدگی
سلام من میخواستم در این ماه اقدام کنم و امروز روز سوم چرخم هست آزمایش وسونو دادم هیچ مشکلی ندارم حتی همسرم هم آز اسپرم داد اوکی بود . میخوام این ماه حتما باردارشم خواهش میکنم راهنمایی کامل بفرمایین خواهش میکنم چون سنم سی هستوبچه ای ندارم راهنمایی بفرمایین
- غربالگری دوم
سلام میتونم ۴شنبه که ۱۵ هفته ۶روز هستم برم واسه آزمایش غربالگری یا حتما باید۱۶ هفته باشم؟
- سوال
سلام لبه ی سمت راستم پوستش التهاب داشت و یکی دونه ی متوسط زیر پوستش داشت که خارش داشت الان لبه ی سمت راستم قسمتی که به زیر پوست کلیتوریس متصله التهاب داره لبه پف پفی شده و ما بین دوتا پوست لبه ها که التهاب داره فرو رفته و یه رگ که خارش ه داره دیده میشه واین رگ یکم سفید ایا خطرناک است؟
حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم - بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من تحت نظر شما بودم برای بارداری. الان ۱۰ هفته است که باردارم. اما چون راهم دوره بخاطر ویروس کرونا مجبور شدم اینجا برم پیش یه دکتر برای تشکیل قلب بچه و معاینات ابتدایی. خواستم بگم بعد از تعطیلات بیام برای چکاپ یا بمونم با آزمایش و سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول بیام؟؟؟ در ضمن قرص اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ روزانه استفاده میکنم. شیاف هم بهم داده دکتر اینجا چون پلیپ ۸ میلی متر داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- دردبعدازسزارین
سلام من شش ماه ازسزارینم میگذره درددارم سمت چپ یکمی بالانرازبخیهاسونودادم خوب بوده ایااین دردازچیه
- برای قطع خونریزی
سلام و عرض ادب - چند سالی قرص روکین و سیپروترون استات ۵۰ با دستور پزشک برای مشکل هورمونی و جوش و موهای زاید استفاده کردم، با مراجعه به دکتر غدد دیگر و بررسی ازمایش قرص روکین رو قطع کردن وجاش داروی دیگه ای دادن - از وقتی قرص روکین رو قطع کردم ، یکماه پرید بودم و بعد دو ماه پرید نشدم و الانم نزدیک یکماه خرده ای خونریزی دارم ، روزای اول تا بیست تا بیست چند روز نا مرتب و کم ، الن نزدیک دو هفته خونریزی شدید دارم - میشه لطفا بفرماییدطبیعی هست یا مراجعه کنم به دکتر زنان یا غدد؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
با سلام در سونو انجام شده مشخص شد رحمم خیلی عقبه .پریودی های فوقوالعاده دردناکی دارم .کمردردهای زیاد.وکیست تخمدان .چه اقدامات درمانی میتونم انجام بدم
- آزمایش amh
سلام خان دكتر،من ذخيره تخمدانم تو از amh روز ٤ پريود٠.٤٧ هست،رنج نرمال ازمايشگاه هم٠.٤٧ تا٩ هست.براي من داخل محدوده هست ولي همونطور كه ميبينيدمينيمم هست،من ميتونم با تخمك خودم باردار شم راينكخ سنم هم ٣٣ هست،شوهرم هم مشكل كم تحركي و كمي شديد اسپرم داره،ميكرو رو ما جواب ميده
- بارداری
سلام شهناز امیری 39 ساله حدودا 6ماه پیش تصمیم بارداری داشتم طبق دستورشما ازمایش رفتم خوب بود ولی الان 6ماه میگذره الان دوبارره تصمیم گرفتم تصمیم جدی دارم ازمایش باید برم
- درد زیر شکم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر مامان من د در حال انجام پرتودرمانیه درد زیر شکم داره به سمت راست تمایل داره اما نمیدونم دلیلش چیه یبوست هم چند بار گرفت
- ممکنه یا غیرممکن؟
آیا ممکنه من ۱۸هفته پیش رابطه داشته باشم ولی انتی برام از ۲۰ هفته پیش سن بارداری راحساب کنه یا همیشه سنی که آنتی میگه بیشتر از سن لقاح و رابطس؟
- خوردن قرص ال دی بعد فردای سقط
سلام من یکشنبه رابطع داشتم و دوشنبع سقط بچم رو انجام دادم ۶هفتع و ۴ روزش بود امروز از ترس اینکه مبادا بخاطر وارد شدن مایع ب بدنم باز باردار شم ۴تاقرص ال دی خوردم الان خونریزی بعد سقطم قطع شده خطرناکه واسم ؟؟؟
- بارداری
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟
- اندازه سینه
با سلام من اصلا سینه ندارم ۲۲سالم هست وزنم هم۴۶ ایا راه یا دارویی برای بزرگ کردن ان وجود دارد
- بارداری و دیدن خون
سلام 7 ماه باردارم دیشب شب دوم استفاده از اپلیکاتور بود و امروز صبح بعداز دشویی هنگام خشک کردم خودم در حد سه قطره خون دیدم آیا مشکلی ندارد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر عزیز من سرکلاژ شکمی هستم و 35 هفته از هفته 18 آمپول هیدروکسی پروژسترون زدم تا الان جدیدا وقتی این آمپول رو میزنم تا دو روز بعد از تزریق ب شدت کمردرد و دل درد پریودی میاد سراغم. مشکل از چیه؟ قبلا از پاسخگویی تون کمال تشکر رو دارم
- سقط با متروژن
با سلام من سقط شش هفته ای دارم بخاطر کاهش بتا. دکتر قرص متروژن داده دو روز خوردم خونریزیم کم شده اما درد دارم. میخواستم ببینم عملکرد قرص چجوریه و چند روز طول میکشه جنین خارج بشه


