Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر قرص زینک هلث برآی بار دار شدن حوبه
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دكتر
من در هفته ١١ بارداری هستم. ماما در هفته ٦ ام بودم فرمودن نزديكي فعلا انجام نده، ولی تا كي؟ الان هفته ١١ ميتونم نزديكي كنم ديگه؟
با تشکر
- توده هایپواکو
توده هاپواکوبه ابعاد۳*۵درسینه سمت چپ خطرناک است؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۵روزپیش سقط باقرص داشتم که به علت تشکیل نشدن قلب جنین بودوبعدازیه هفته از سقط به علت بقایا کورتاژ شدم وبعدازکورتاژ دکتربه من یه بسته قرص روکین دادوگفت باید استفاده کنم بعدازتموم شدن قرص دوروزبه صورت لکه ای پریود شدم واسمون شدبعدازپاکی نزدیکی داشتم بدون جلوگیری که میخواستم بارداربشم ولی این ماه دوباره پریود شدم حالا به نظرتون چراباردارنشدم طبیعیه یانه ؟؟لطفا راهنماییم کنید
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من تا 20روز دیگه میخوام برای بارداری اقدام کنم ولی چون عفونت داشتم شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کردم حالا میخوام بدونم این شیاف اثرش تا 20روز دیگه از بین میره یعنی مشکلی نداره که باردار شم؟
- ضایعه اکوژن
در قسمت فوقانی کاویته رحم یک ضایعه اوژن به ابعاد 5/5*15که به نفع پولیپ اندومتر
- سونو سزارین
سلام سونو خط سزارین انجام دادم ضایعه هایپواکو۱۸*۸م م در لترال راست بافت تشخیص انومتریوز جلدی و با احتمام کمتر گرانولاسیون است .اصلا درد ندارم پریودی هام منظم دوبار سزارین شدم
- تیر کشیدن زیر شکم دربارداری خواب
تیر کشیدن زیر شکم در بارداری ماه ششم در جابه جایی در خواب علتش چیست
- درباره رحم
سلام خسته نباشید من هفده سالمه من یه ده یازده ماه ازدواج کرد من الان یه سه ماهی میشه باشگاه کاراته کار میکنم خواستم بدانم اسیب به تخمدان میزنه باعث پایین امدن تخم دان میشه یا باعث نازایی میشه
- کیست تخمدان
سلام..ببخشید من دوماه پریود نشدم رفتم سونو .تو سونو نوشته تخمدان راست کیست ب ابعاد ۴۰*۳۵*۳۷ میلی متر اینترنال اکو و سپتوم دار (کیست کمپلیته تخمدان) دیده شد.....یعنی چی کمکم کنید دارم سکته میکنم؟!!!!!
- سلام من ۱۹سالم حامله نمیشم تنلی تخمدان دارم.
- حزینه عمل واژن
- پریود بعد از مصرف استرادیول والرات
سلام من 6 روز روزی 2 تا والرات استرادیول خوردم الان 18 روزه پریود نشدم آیا با این حال ممکنه تست بتا بدم و منفی دربیاد؟
- سقط جنین
سلام میخواستم بدونم مصرف قرص سقط باعث ایجاد کیست در رحم میشه یا امکانش هست که قبل از ازدواج کیست داخل رحم وجود داشته باشه. با تشکر
- عفونت
سلام خدمت خانم دکتر عزیز عفونت رحم دارم چه پمادی یا قرصی مصرف کنم تشکر
- آمنیوسنتز
سلام خوب هستین؟ ببخشید خانم دکتر میخواستم بدونم به چه علت میگن که آمینیوسنتز باید از هفته ۱۵ به بعد بارداری باید انجام بشه؟ اگر آمینیوسنتز قبل هفته ۱۵ انجام بشه در نتیجه آزمایش تاثیر داره؟ یا نه؟ علت اینکه میگن باید ۱۵ هفته به بعد صورت بگیر چی هست؟ چون من دقیق نمیدونم چند هفته بودم دکترم ازم نمونه آمینیوسنتز گرفت.
- سزارین
سلام من بعداز ۵ماه از سزارین اولم باردارشدم آیا دکتری هست شرایطمو بپذیره اینکه زیر نظرش باشم یا اینکه چیکارکنم کمکم کنیین
- سلام من دو دوره قرص دوفاستون میخورم بار اول از شب ۱۵پریود خوردم تا ۱۰شب بعد از تمام شدن قرص دو روز بعد پریود شدم ولی الان این دوره به همون روال خوردم والان یک هفته هست قرص ندارم و پریود نشدم قبلا سابقه کیست تخمدان و بی نظمی پریود داشتم سنم ۲۴ساله هست
- عفونت
سلام خانوم دکتر سه ماه پیش مراجعه کرده بودم.بیمار pco هستم. یه مدت قبل از مراجعه علائم عفونت داشتم معاینه کردین پماد دالاواگ سی قرص آزیترومایسین و ژل شستشو نوشتین. بعدش دیدم علائم ندارم استفاده نکردم تا هفته ی پیش ک دوباره ترشح و خارش کم داشتم استفاده کردم. ۶روزه داروهارو استفاده میکنم ولی دو روزه درد زیر شکم دارم گهگاهی ک جدیده انگار دهانه رحمه چون اپلیکاتورو داخل میکنم یکم درد میگیره ب انتهای واژن ک میرسه. باید چیکار کنم؟!
- تخمکگذاری
سلام ۲۹ فروردین پریود شدم الان ۱۵روز گذشته امروز چندساعتی ترشح داشتم بعد یه چیز لجز مانندی ازم خارج شد که رو شرتم بود ایا نشانه تخمکگذاری هستش؟اگه هستش از روز دوشنبه تا کی میتونم اقدام داشته باشم؟درد خفیف زیر شکم هم داشتم


