Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن دوسال قبل عمل جراحی تخمدان سمت چپ داشتم،میخوام بارداربشم وزایمانم بصورت سزارین باشه،آیاامکانش هست؟نمیخوام بخاطرجراحی که داشتم بهم فشاربیاد
- سقط
سلام من 24سالمه تودوران نامزدی باردارشدم وباکره هستم مجبوربه سقط شدیم الان سه هفته میگذره ومن خونریزی دارم براقطع شروع به خوردن ال دی کردم دوروزگذشته اماامرودوباره خونریزی شروع شد
- سوزش
سلام من موقه ی نشستن روی صندلی و گاهی موقه ی دراز کشیدن به پهلو از داخل واژن قسمت بالاش سوزش دارم علت چیست؟
- لکه بینی بعد اززایمان
سلام من 5ماهه پریود سزارین دم که سزا ین چهارم بود ولوله هام بستماما هنوز لکه بینی دارم ویک بار پریود شدم. دکتر یه بار هورمون بهم داد چون ضامت رحمم کم بود. بهد دوباره رفتم گفتن زیاد ده وجستیران دادن اما نخوردم حال چی کارکنم؟
- خارش شدید دهانه واژن
سلام من چند ماهی است که دهانه رحمم به شدت خارش پیدا میکنه
- سزارین
سلام شش ماهه برای بار پنجم سزارین کردم الان سه روزه بعد شش ماه با برداشتن بار سنگین زیر بخیه سزارین سمت چپ کش اومده و متورم شده چه کار کنم
- علتخارش بخیه
سلام وقت بخیر دکتر من دوسال کامل هست و سزارین کردم دقیقا چندروزهستجایبخیمشدید میخاره
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر.من 24 سالمه از بچگی مشکل بزرگی لبه های واژن داشتم خیلی اذیتم میکنه...نمیدونم که هزینش چقدر میشه خیلی دوسدارم جراحی لابیاپلاستی انجام بدم..میشه بگید هزینش چقدر میشه ممنون میشم
متآهلم هستم و رشت زندگی میکنم..بیمه سلامت دارم و توانایی پرداخت هزینه زیاد رو ندارم ...تشکر - آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- لاپاروسکپی
باسلام لطفا این سونوگرافی رو تفسیر بفرمایید ،یک توده کیستیک حاوی ذرات و سپتومهای اکوژن به ابعاد ۷۰ در ۷۱ میلیمتر منطبق بر فضای کولدوساک خلفی دیده شد( بسیار سپاس گزار م لطفا در صورتیکه مقدوراست سریع جواب بدهید
- در مورد قرص دوفامد۱۰
با سلام ببخشید من خانم ۴۴ ساله هستم دکتر رفتم گفتن دیواره رحمت ضخیم شده برا من قرص دو فامد ۱۰ تجویز کردن گفتن بعد از اینکه پریودت تموم شد به مدت ۱۵ روز بخور بعد صبر کن پریود بشی باز بعد ۱۵ روز باز مصرف کن ...الان من بعد ۱۵ روز مصرف ۷ روزم پریودیم ..کلا لک بینی قهوه ای تیره اونم مقدارش زیاده دارم خواستم ببینم این عادیه یعنی من تا دوز بعدی رو شروع کنم این خون قهوهای تیره رو باید تحمل کنم با تشکر از دکتر
- خودارضایی
سلام من مجردم و۲۰ سالمه از بچگی خودارضایی داشتم الان نمیدونم چیکار کنم از خودم خبر ندارم نمیدونم پردم پارا شده یا نه متاسفانه خوارضایی با وارد کردن چیزی به داخل واژن بوده وهمچنین رنگ واژنم تیره تر شده و پشت سر هم ۲ ماه یه بار کیست پیدا میکنم بعد درمان دوماه بعد دوباره شکمم درد میکنه و با سونو گرافی میبینم کیسته خوارضایی نداشتم ها الان سه ماه دارو ۲۱ روزه استفاده میکنم قراره برم دکتر دوباره ویزیت شم آیا کیست ها یا شکم درد ها به خاطر خودارضاییه راستی هیچ خونی نیومده بیرون مایع سفید رنگ اومده بعد اتمام پریودم همین مایع میاد آیا مشکلی هست چطوری به دکترم بگم ضروریه معاینه شم ممنون میشم جواب بدین
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من 18سالم هست و مجرد هستم امروز در روز اول پریودیم تیکه های مثل گوشت دیدم ترسیدم خواستم بدونم که اینها چی هستند
- جراحی زنان
سلاموخانم دکتر عمل زیبایی واژن عوارض داره
- سلام ۴۹روز سزارینم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد مجبورم تالان پد میزارم
سلام ۴۹روز سزارينم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد دارم مجبورم تالان پد میزارم
- لابیاپلاستی
با سلام خانم دکتر میشه درباره لابیا پلاستی و دوره درمان و هزینه جراحی این عمل بنده رو در جریان بزارید با سپاس
- زایم
چهارهفته زایمان کردم بعد از زایمان سزارین سوزش واژن پیداکردم.تونزدیکی هم واژنم بدجورمیسوزه.ممکنه ازسوندادرارباشه یاعفونته.دردشکمم خوب نشده احساس کوفتگی دارم
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- کیست کلسیفیته
سلام وقت بخیر،درآخرین سونوواژن یک کیست کلسیفیته(دررموسیست)به اندازه 7میلی متردرتخمدان چپ دیده شده،بنظرشما احتمال تبدیل کنسربدخیم وجوددارد؟


