Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه به رحم و زیر شکم
ضربه شدیدی به رحم همسرم وارد شده. آیا خطر جدی دارد ؟؟؟ برای کاهش درد چه باید کرد ؟؟؟
- بتا ۴۰۰۰ روز موعد
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد و پررنگ بود من حساب میکنم حداکثر ۲۱ روزه میتونه باشه خطرناکه؟نه درد خاصی دارم جز درد خیلی خفیف پریودی لکه بینیم ندارم چرا بتام بالاست؟خارج رحمی نیست؟من مادربزرگم دوقلو داشتن ممنونم🙏🏼🙏🏼
- جلو افتادن پریود
سلام. من ۳۹ سالم هست. دو دفعه هست که پریودم خیلی جلو میفته. دفعه قبل ۹روز جلو افتاد و این دفعه ۱۲ روز. شوکه شدم البته دفعه قبل سفر بودم. علت چی می تونه باشه؟
- لکه بینی در روز ۱۵ سیکل ماهانه
سلام خسته نباشید من معمولا پریودم منظم هست با فاصله ۲۸ روز برای اولین بار در روز ۱۵ سیکل دچار لکه بینی و ترشحات رشته ای قهوه ای رنگ شده ام ۴۴ سال سن دارم مشکل و بیماری خاصی هم ندارم بنظرتون مشکل خطرناکی است؟ لازمه به مطب مراجعه کنم؟
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- هماتوم بعد سزارین
بعد از یکماه سزارین هماتوم موجود در لولا چپ رحم کوچیک نشده چیکار باید کنم
- بیماری زنانه
علت دردامدن مقعد در پریدی ودرمدفوع کردن
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- بلوغ زودرس
آیا مصرف ویتامین دی باعث بلوغ زودرس در دختران میشه؟
- حساب دقیق بارداری
من نمیدونم چند هفتم سونو واژینال ک اوایل انجام دادم دقیق تر یا سونو شکمی
- منقصدبارداریداشتمولیالانپریودشدمسهروزهفقطلکهقهوهایدارمولیخونندارمچرا
- سوال در مورد بارداری
سلام .من برای بارداری2 ماهی اقدام کردم البته موهای سرم یه خورده شوره و ریزش داشت به دکتر پوست مراجعه کردم دکتر گفت اگزما هست به من کپسول فلوکونازول 150 به تعداد 30 عدد داده که هفته ایی 2 بار یعنی فقط پنجشنبه و جمعه روزی 1 عدد مصرف بکنم سوالم این هست آیا این کپسول برای بارداری ضرر دارد یا خیر
- درباره رحم
من ۶۱ سالم هست و فقط برای جماپ سونو انجام دادم که این جمله نکرانم کرده Endometrial thickness is 6mm and it's echogenicity represent secretory phase اکه ممکنه برام توضیح بدین که مشکلی هست یا نه. ممنون از وقتی که میگذارید
- توده هایپواکو
توده هایپواکو با اندازه ۱۵ میل که دوساله تحت کنترله هیچ رشدی نداشته جای نگرانی داره یانه
- هورمون hcg
سلام خانم دکتر، من خارج از ایران زندگی میکنم ممنون میشم جواب سوالمو بدین. من شنبه ۸ اکتبرانتقال داشتم. اگر روز انتقال رو درنظر نگیریم امرپز روز پنجم میشه میدونم زوده برای بیبی چک ولی چون باداری قبلم لکه داشتم و الان ندارم ممنون میشم یه جواب به من بدین. احتمل داره لانه گزینی این سری با لکه بینی نباشه؟روز ششم اندازه هورمون hcg به ۲۵ میرسه که این کیت های بارداری نشون بدن؟خیلی خیلی ممنونم
- درد پریود حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشيد من دو دونه مونده قرص سيپروترونم تموم شه پريود شدم با درد وحشتناك و خونريزي كم چه كنم؟
- حاملگی احتمال
سلام من یکساله قرص سییل (سپیرترون کامپاند) رو منظم مصرف میکنم و رایطه همراه کاندوم داشتم و مایع منی نه در داخل من و نه در اطراف من ریخته نشد (حین رایطه دهانی ارضا صورت گرفت که حتی دست منم مایع منی رو لمس نکرد) ،احتمال حاملگی هستش؟
- سونوگرافی جنین
سلام من تو سونوگراعی ۱۸هفتگی ام نوشته در مغز جنین یک کوروئید پلاکسوس کیست دو طرفه۵/۱و۶/۲میلیمتری مشاهده شده از چند متخصص پرسیم میگن تا یک ماه دیگه تحلیل میرود نظر شما چیسن
- واکسن گارااسیل
سلام وقت بخیر چه زمانی بعد از اولین تزریق واکسن گارداسیل ابمنی ایجاد میشود؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون


