Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کورتاژ
سلام عمل کورتاژ داشتم الان بعد از دو روز الان سمت چپرو دندهام مثل یه توپ ورم کرده و خیلی درد داره نمتونم دست بذارم مخواستم بدونم ایا چیز خطرناکیه؟
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- احتمال بارداری
- قرص استرادیول
ماه پیش دکتر به من قرض استرادیول داد یه بسته ده تایی،ولی به موقع پریود شدم ولی خیلی کمه،البته قبلش دوفامد۱۰هم استفاده کردم
- لحظه ایی
سلام خانم دکتر ممنونم از شما،من دوقلو باردارم الان چهارماه و دو روزمه،وقتی همسرم ب شکمم دست میزنه طوری اذیت میشم ک میفتم ب گریه کردن نمیدونم دلیلش چیه،یکی از بچه ها هم توی شکمم خیلی تکون میخوره ،سمت چپم حس میکنم الان سوراخ میشه ،دردم میگیره
- راهنمایی
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۲سالمه خانم دکتر من پریود شدنی بخاطر کمردردم قرص مسکن میخورم مثل پروفن یا استامینوفن بعد این قرصا باعث میشه که حجم خونریزی پریودم کم بشه میخواستم ازتون بپرسم راهی هیت که من انجام بدم که هم دردم کم بشه هم خونریزیم رو کم نکنه؟میشه راهنمایی کنین؟ ممنون
- ازمایش بتا
سلام من باردارم ۴ هفته و ۶ روز .آزمایش بتا دادم عددش 4280.6 هست عددش نرمال هست یا چی .ممنون
- آندومتریوزیس
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکی از بیمارهای شما هستم آیا با وجود این کیست اندونتریوزیس د و و نیم و فیبروم البته در سایز کوچیک بدون لاپرا باردار میشم
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- دیفکت 20میلی
سلام من دیفکت 20میلی دارم آیا اون چیه وخطرناکه
- تخمدان پلی کستیک
سلام خانم دکتر وققتون بخیر... من یک ماه لکه بینی داشتم بعد از سونوگرافی فهمیدم تنبلی تخمدان دارم بعد از اتمام مصرف قرص پروژسترون روز بعد پریود شدم حالا روز چهاردهم هستم اما گاهی ترشحم شفاف هسش گاهی قهوه ای روشن..جسارتن چیکار کنم؟
- زیاد شدن خونریزی با مصرف استرادیول
برای انتقال جنین قرص استرادیول میخورم امروز روز نهم اما خونریزی دارم.. علتش چیه
- پرولاکتین بالا باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟
- سقط ناقص
سلام من دو هفته پیش زمانی که شش هفته حامله بودم با قرص سایتوتک سقط کردم الان بعد دو هفته خونریزی رفتم سونوگرافی واژنال گفتن که سقط کامل انجام نشده جنین دیده نشد اما ساک بارداری هست باید کورتاژ بشم اگر ورتاژ انجام ندم چه اتفاقی می افته و می تونم به جای کورتاژ یکبار دیگه قرص سایتوتک بخورم
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- تیرگی واژن لیزر
با مونالیزا تاچ رفع تیرگی کنین قیمت هر جلسش چنده
- وجود دستگاه آیودی در رحم
سلام ببخشید خانم دکتر اگر شخصی با وجود دستگاه آیودی باردار بشه آیا امکانش هست دستگاه آیودی توسط جنین بلعیده بشه یا به جنین آسیب بزنه؟ جوری هست که نمیتونن دستگاه رو خارج کنن.
- زنان
سلام من یکی از مراجعه کننده های شما هسم ک تحت نظر شمام من ۴۰روزه زایمان کردم کلن استخوان های بدنم درد میکنه انگشای دسم رو نمیتونم خوب باز و بسه کنه و مثل موقع حاملگی ک درد استخون واژن داشم هنوزهم دارم خوب نشده نگران این موضوع هسم چیکار باید بکنم بخاطر بیماری کرونا ک نمیشه مزاحم شما شد شرمنده از اینجا مزاحمتون میشم و اینک من هیچ داروی مکملی نمیخورم نمیتونمم قرص بخورم
- سلام جواب سونوگرافی ک انجام دادم ب این شرح..خواستم راهنماییم کنید؟Bothovariesshowenlargedsize….pcod
- لکه بینی
سلام من 18 سالمه مجردم یه هفته قبل پریودیم نگاه فیلم تحریک کننده کردم درح د چند دقیقه بعددوساعت لباسم عوض کردم به یه پیاده روی طوالانی رفتم 5 ساعت بعدش در لباس زیر خون تیره دیدم بعد از پد بهداشتی استفاده کردم در حد دو قطره خون به رنگ سیاه بود تازه نبوداز فرداش قطع شد و به مدت یه هفته لکه های قهوه ای میدیدم یه روز از همی یه هفته یه لکه خون کوچک بازدوباره در لباس زیرم بود بعد قرص میترنیتازول خوردم گفتم شاید عفونی دارم بعد که یه روز خوردم پریود شدم یعنی پریودیم به موقع اومدولی نمیدونم علت این خون ریزی چیه تا به الان اینطوری نشدم برای دفعه بعد هم که پریود شدم همچین اتفاقی نیافتاد میترسم خون برای پرده باشم چون غیر طبیعی بوده من حتتی خود ارضایی هم نکردم و چیزی هم تا الان وارد واژنم نکردم میشه بهم بگید علت این خون ریزی چی بوده ؟؟؟ ممنون


