شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی من امروز رابطه داشتم و بعد دوساعت پریود شدم میخادقرص اورژانسی استفادع کنم
- ماندن بقایا
سلام من 5ماه پیش سقط داشتم الان بعد دوبار پریود سونو دادم گفت نیم سی سی بقایامونده کیست 39میلی هم دارم راهنماییم کنین چیکارکنم میخوام بارداربشم
- غربالگری مرحله دوم
سلام. میخواستم بدونم غربالگری مرحله دوم تو هفته چند باید انجام بشه؟
- آی یو آی
سلام خانم دکتر،درصدموفقیت آی یو آی برای تعیین جنسیت چقدر؟موفقیت درتعیین جنسیت به چه عواملی بستگی دارد
- اقدام به بارداری دوم
سلام و خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و یک پسر ۸ساله دارم اقدام به بارداری دوم دارم در بارداری اول تخمک گذاری ضعیف داشتم و اسپرم شوهرم ضعیف بود که بعد از سه ماه با امپول باردار شدم وزنم هم ۸۶ کیلو است الان برای دومین بارداری هم مشکل خواهم داشت با تشکر
- باسلام من واکسن ۱۸ سالگیم رو یه ساله نزدم والان باردارم
مشکلی ایجادنمیکنه الان بزنم؟توسلامت بچه خدایی نکرده اثربدی نداره اگه نزنم؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقت بخیر دو بسته قرص سیبل دارم بسته اول رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و هنوز سه تا از قرص های سفید آخریش مونده و من پریود شدم الان باید سفیدارو ادامه بدم یا ن بسته دوم رو از روز سوم دوباره شروع کنم ؟ممنون میشم کمکم کنید
- آزمایش بارداری
سلام من پونزده روزه پریود نشدم هروقت ازخواب بیدارمیشم حالت تهوع دارم همیشه هم خسته هستم آزمایش بارداری دادم دکترم گفت آزمایش باید هفته دیگه تکرار بشه ولی این آزمایش منفیه میشه یعنی باردارنباشم
- قرص مدروفم۵
سلام خانم دکتر من مدت ۴ماه میشه این قرص رو برای منظم شدن پریود و بارداری مصرف میکنم من دوره پریودیم دقیق۲۵روز هست البته با خوردن این قرص که از روز ۱۴پریودی به مدت ۱۰روز دو قرص با هم .من روز ۱۰تا ۱۲نزدیکی داشتم و الان زیر شکمم درد میکنه و خیلی کسلم بنظرتون اگر باردار باشم و قرص مدروفم مشکلی نداره بخورم؟ ممنون
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- بارداری
سلام ببخشید من ماه پیش به علت زخم دهانه رحم فریز کردم ودستگاه آیودیم رو برداشتم بعداز ۳ هفته پریود شدم و ۳۱مرداد پریودم تموم شد و از فرداش اقدام به بارداری کردم الان ک ۷ روز میگذره من دوروز زیر شکمم احساس درد داشتم و حالا شکمم بزرگ سده و تغییر سایز در سینه دارم و حتی حالت نافم هم تغییر کرده موقع دراز کشیدن هم احساس میکنم زیرشکمم نبض داره میخواستم ببینم ممکنه اینا علائم بارداری باشه ینی انقدر سریع علائم بردز میده؟؟
- خیلی مهم بارداری تست
سلام برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟ و ازمایش بارداری فقط خون هست یا اینکه ادرار است
- سرکلاژ شکمی
ببخشید خانووم دکتر من خونمون کرمانشاه تهران میخوام عمل کنم یعنی یک هفته نمیتونم برگردم ادارم نمیتونم برم کارم سبک
- بارداری ناخواسته
من ناخواسته باردار شدم و شرایط نگهداری ندارم چگونه سقط مطمئن داشته باشم ممنونم
- پرده بکارت
سلام من چند روز پیش فهمیدم باردارم از نامزدم و الا میخوام سقطش کنم ما دخول نداشتیم رابطمون سطحی بود ب نظرتون اگ بخوام سقط کنم سقط جنین باعث از بین رفتن پرده بکارت میشه
- اقدام به بارداری
من ۴۰ سالمه، ۵ ماهه اقدام کردم برای بارداری رفتم دکتر روز سوم قرص لتروزول تا پنج روز را داد مصرف کردم سونو گرفتن گفتن دوتا تخمک رشد کرده آمپول سینا اف دادن تزریق کردم امروز روز ۹ پریودیم هست چیکار باید کنم چه روزی برم سونو ... گفتن تنبلی تخمدان دارم به علت سن بالا و آزمایش تخمدان ۱.۸ را نشون داد به نظرتون چیکار کنم باردار بشم و کی دوباره برم پیش دکتر سونو؟ ممنون از لطفتون خواهش میکنم کمکم کنید خدا خیرتون بده
- حاملگی
آیا زنی که یه بار حامله شده ودیابت حاملگی گرفته بعد 13سال باوجود داشتن فشار خون با سن 40 سالگی می تواند باز حامله شود
- بارداری خارج رحمی یاپوچ
سلام من پریودم نامنظم مثلا۶شهریور۳۰مهر۲۹آبان ۲۵آذر۲۸دی شدم که از۲۸دی تاالان که۶اسفندهنوزنشدم البته سابقه نداشته یه ماه یااینقدرنشم۱۷بهمن نزدیکی بدون مراقب داشتم ۱اسفندبی بی زدممنفی بودچندروزکمی شکم دردداشتم رفتم سونوشکم ولگن دادم همه چی نرمال بودفقط تصویریک ناحیه اکوژن به ابعاد12*15 mm درتخمدان چپ دیده میشودکه بیشتربه نفع کیست درموئید میباشد.همون شب اومدم به خاطرفشارزیادی که دستگاه سونوگرافی به شکمم آوردلکه قهوای روشن دیدم دیگه ندیدم.فرداش هم سونوروبردم پیش دکترزنان شرایط گفتم آزمایش بارداری اورژانسی نوشت بتا۲۸بودآزمایشگاه گفت دوسه روزدیگه بیاتکراربردم پیش دکترم گفت بارداری امااحتمال خارج رحم داد.دوروزدیگه گفت تکرارکن.به نظرشماخارج رحمی؟واینکه بتادومم بایدچندباشه که خرج رحمی یامشکل دیگه نباشه؟
- ماندن بقایا
سلام وقت بخیردکترمحترم میگم من ۲۲هفته سقط داشتم حالاسنودادم میگن ۵سانتی متربقایامونده چیکارکنم؟


