Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص فولیک اسید در بارداری؟
با سلام ببخشین من وقتی فهمیدم باردارم که 6 هفتم بود و از قبل از تاریخ تولد دخترم که سال 1400 بود قرص فولیک اسید تو یخچال داشتیم منم فک کنم 15 یا 20 تا ازش خوردم یعنی حدود یک سال و نیم پیش قرصا تو یخچال بود آیا تاریخ انقضاش گذشته خیلی نگران شدم بعد اون بهداشت داد مصرف کردم خدای نکرده برای جنین مشکلی هست؟
- تکانهای جنین
سلام خسته نباشید من هفته28 بارداری هستم وقتی جنین تکون می خورد احساس ادار می کنم فکر می کنم الان میاد بیرون آیا طبیعیه؟ممنون
- دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم بقایای خاصی نمانده است.. 14 روز گذشته خونریزیم قطع شده سونو رفتم گفت خیلی کم مونده با پریود بعدی دفع میشود میتوانم قرص ال دی را شروع کنم..
- پارگی کیسه اب
سلام خانم دکتر خسته نباشید من زایمان قبلیم 36هفته و۴ روز بود الان باردارم دقیقا ۳۶ هفته ممکنه که تو این چند روز زایمان کنم یا امکانش هست تا نزدیکای زمان تقریبی زایمانم اتفاقی بیوفته خواستم ببیم چون زایمان زودرس به علت پارگی کیسه اب داشتم حتما بازم این اتفاق میوفته
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه
- اکوژن
سلام وقت بخیر. سونو دادم بعد از سقط. Non significant 9mm echogenic lesion is seen at left ovary خواستم ببینم این ۹ میلی متر خطرناکه و نیاز به درمان خاصی داره؟
- سقط جنین
سلام من دو روز پیش ۱۰ عدد قرص سایتوتک مصرف کردم دو ساعت بعد درد تب لرز اسهال چند تا لخته دفع کردم همراه با خونریزی ولی خونریزی کلا چند ساعت طول کشید قطع شد و الان هر از گاهی کمی دل درد دارم ممکنه بچه سقط نشده باشه؟؟
- باردار نشدن
زنم باردار بود ولی بخاطر اینکه بچه مشکل داشت مجبور شدیم سقطش کنیم، ولی الان بعد از شش ماه میشه زنم باردار نمیشه میشه بگید الان چکار کنم
- تعیین جنسیت
براى تعيين جنسيت از چند ماه قبل بايد تحت نظر باشيم؟
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- خیلی مهم بارداری
سلام ایا منظور از اینکه در بارداری ویتامین دی مصرف کنم همون قرص D-vigel50000 هست ایا اونو بخورم هر روز اشکال داره ؟ یا چنتا در هفته بخورم ؟ هفته ۲۷ باردار ام
- پرولاکتین بالا و بارداری
سلام خانوم دكتر من پرولاكتين بالا به علت آدونوم هيپوفيز به اندازه چهار ميليمتر دارم يك سقط هم به همين دليل پرولاكتين بالا داشتم خواستم بدونم در بارداري براي جلوگيري از افزايش شديد پرولاكتين دارويي در دروان بارداري وجود داره ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من در دوران بارداری زود زود سرما میخوردم اواخر تقریبا ماهی یه بار سرما میخوردم بینیم همیشه کیپ بود الان پسرم هشت ماهشه اوایل شیر دهی نوک سینم رخم میشد مجبور بودم به بچم شیر بدم فکر کنم پسرم از شیرم میخورد سینم رخم بود خون از نوک سینم می اومد الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداشته؟ بچم بعد از واکسن 4 ماهگی سرما خورد اذیت شد الان چند تا لنف ریز پشت سر داره استرس دارم میگم مال نوک سینم نبوده ؟یا مال سرما خوردگیه؟لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بارداری
سلام خدمت شما ،سوالی داشتم فلوکسامین مصرف میکنم روزی یک چهارم قرص تا سه ماه دارو دارم مصرف اون در سه ماهه اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- رابطه در زمان هماتوم
سلام دکترم گفته هماتوم دارم نزدیکی نداشته باشم اما من داشتم چیکار باید بکنم درد هم ندارم خونریزی هم ندارم دکتر بهم شیاف دادن فقط
- قرص ویتاگنوس
خسته نباشید.ممنونم که جواب سوال قبلیم رو دادین حالا ی سوال دبگه برام پیش اومد من بخاطر اینکه پریودام نامنظمه قرص ویتاگنوس مصرف میکنم الان ینی ویتاگنوس نتیجه کیت تخمک گذاری رو منفی میکنه چون من امروز که 7م اسفند هست روز 14 سیکلمه ولی کیتهام همش هاله داره ینی بخاطر همین قرصای ویتاگنوسه یا چی .خواهش میکنم جوابمو بدین مرسی از لطفتون
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من هماتوم داشتم ماما بهم زیر هفته ۱۲ ۳ تا امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ دادن اما جایی خوندم سه ماهه اول بارداری جنین رو دوجنسه میکنه نگرانم میشه جواب بدین ممنون
- بارداری
با عرض سلام و ادب میخواستم سوال کنم ایا با ازدواج با دختر 40 ساله این امکان هست که ادم بچه دار نشه راستش یه دختری رو نشان داده لند که سنش 40 هستش و لی من میترسم بچه دار نشیم لطفا جواب این سوال را بفرمایید خیلی خیلی ممنونم و متشکرم
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من برای تعیین جنسیت میخواستم اقدام کنم شما برنامه غذایی میدین یا براساس روز تخمک گذاری میگین اقدام انجام بشه ؟


