Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - سقط
سلام ببخشید ایا سقط بدون خونریزی و فقط با درد هم داریم من چند روز درد شدید دارم در نواحی شکم و رحم و بدون اینکه بدونم دارچین و زعفران و اویشن زیاد خوردم این مدت ایا احتمال هست این درد درد سقط جنین باشه
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من توی اقدام بارداریم ماه قبل از سوم قاعدگی 2 عدد لتریزیوم استفاده کردم از شب هفتم تا یازدهم هم امپول سینال اف تزریق کردم روز 15 قاعدگی امپول واریوپپتیل تجویز کردن دکترم، الان 10 روز از موعد پریودیم گذشته ایا امکان داره از عوارض امپول باشه؟ 4 روز بعد از موعد پریودیم تست دادم منفی بود.
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام میشه با ماشین مسافرت رفت؟
- شیردهی
سلام ، بعضیا تو بارداری سینشون ترشح یا شیر داره ،من در هفته ۳۸ بارداری هستم ولی هنوز سینم شیر یا ترشح نداره، ایا ممکنه بعداز زایمان شیر بیاد؟ نگرانم بعداز زایمان شیر نداشته باشم .
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- تیتر بارداری
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم تیتر بتام بعد 48 ساعت کمتر از دوبرابر زیاد شد... معنیش چیه؟؟ الان هم یه لک خیلی کمرنگ دیدم
- کیست مغز جنین واکوژن روده
سلام آیا با نرمال بودن همه ی آزمایشات و سونوی غربالگری اول و با نرمال بودن اکوی قلب جنین آیا با داشتن اکوژن روده و کیست مغز در ۱۹ هفته برای جنین خطرناک است یا در سونو های بعدی رفع میشود
- بیماری قلبی
سلام خانم دکتر من مشکل دریچهو فشارریه قلب دارم دارو مصرف میکنم دکتر اجازه نداده باردارشم ایاکسی بوده بااین مشکل باردارشده باشه چه خطراتب داره ایامن به بارداری اقدام کنم یانه
- بارداری
سلام من ماه سوم باردارهستم.به خاطردرد شدیدمعده قرص پنتوپرازول یکی صبح ناشتا استفاده می کنم. و برای تهوع هم صبح و شب قرص دمیترون میخورم ..میخواستم بپرسم تداخل ندارن و اشکالی نداره ک هردوش وباهم میخورم؟
- پریود بعد از مصرف استرادیول والرات
سلام من 6 روز روزی 2 تا والرات استرادیول خوردم الان 18 روزه پریود نشدم آیا با این حال ممکنه تست بتا بدم و منفی دربیاد؟
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر،خسته نباشید،یسوال ازخدمتتون دارم،برای بالابردن شانس جنین پسرآیاقبل اقدام به بارداری بایدازاسیدفولیک استفاده کردیاخیر،یجاخوندم که مصرف اسیدفولیک رحم رواسیدی میکنه وشانس پسردارشدن روپایین میاره،باتشکر
- کم خونی
سلام میشه عکس ازمایشم رو بفرستم خانم دکتر طبق اون برام قرص آهن تحویز کنن بیمار خودشون هستم از راه دور میام
- قدص تنسی
سلام من رابطه جنسی بدون کاندوم داشتم ولی کنترل شده. با این حال تنسی خوددم. در 10 روز دوبار تنسی خوردم. 0/75. یعنی در 10 روز 4 تاشو خوردم. الان یک هفته است پریود نشدم. آیا طلیعیه؟ احتمال بارداری نیست؟ ممنونم ازتون
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- بارداری@
سلام من تازه باردارم .قندخونم قبل بارداری ناشتا ۹۸ بود آیا خوردن کدوسبز رنده شده در ماست برای پایین آوردن قندم ضرر نداره روزانه یک وعده بخورم ممنون
- عرق کاسنی
سلام وقت بخیر،خانم دکتر در دو ماه آخر بارداری خوردن عرق کاسنی مجاز هست؟
- بارداری
سلام دوماهه آی یو آی کردم باردار نشدم این ماه ۸ تا فولی داشتم همسرم تعداد اسپرمش ۳۵ بود امکان بارداری هست
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه


