Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- سلام جواب آزمایشم میخواستم ببینم چه مشکلی داره
Endometrial curettage:Compatible with weakly proliferative endometrium
- مشکل سینه
سلام من ۲ ساله بچمو از شیر گرفتم روی هردو سینه رگهای برجسته دارم سینه راستم رگها دور تا دور هاله سینه مشخصه سینه چپم که چند تا کیست ریز دارم رگها رو به نوک سینه برجسته اس به نظر شما چیزی هست؟ ممونم
- سونو سینه
سلام ایا سونو گرافی سینه برای معاینه سینه کافیست چون منسونو دادم کیست داشتم به نظر شما درسته یا ممکنه اشتباه باشه مثلا کیست نباشه چیز دیگه ای بتشه
- تفسیر پاتولوژی
Dx: A-Labeled as uterine cervical LEEP: -Low-grade CIN (CIN I/LSIL), Multifocal. -Exocervical and endocervical resected surgical margins are free from CIN involvement. B-Labeled as endocervix, LEEP: -Chronic endocervicitis C-Labeled as uterine cervical LEEP, Anterior margin: -Chronic cervicitis. D-Labeled as uterine cervical LEEP, Posterior margin: -Chronic cervicitis. E-Labeled as endocervical curettage, Pre LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. -Portions of proliferative phase endometrium. F-Labeled as endocervical curettage, Post LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. G&H-Labeled as endometrial curettage and endometrial polyp, Resection: -Hyperplasia without atypia. (Complex hyperplasia without atypia) -Endometrial polyp. Dr.S.Sarmadi M.D-AP CP Out Sample: No responsibility accepted on patient's identity Delay in delivery and improper handling of the sample can cause inaccurate result
- سونوگرافی
سلام بی نهایت ممنون که جواب دادین بله من هیچ دارویی مصرف نمی کنم و فقط با داروی گیاهی پیش می روم می خواستم ببینم در جواب سونو گرافی قبلی من که ابعاد تخمدان راستم ۱۴*۵و تخمدان چپ ۱۲*۶ بوده و حالا بدون قرص خوردن شده ۲۷*۲۷ راستم )و چپم شده ۲۵*۲۴ایا پیشرفتی داشته ودر ضمن من به هر دکتری میرم منو میگن باید به شماتخمک اهدا شود می خواستم ببینم که پیشرفتی داشتم و یانه ؟باز هم ممنونم از شما
- مشکلات جنین
سلام من در هجده هفنتگی بارداری هستم در غربارگری اول ریسک بارداریم یک در هزار بود ودر غربارگری دوم آزمایش غربارگری خوب اومد ولی در سنو بهم گفتن در سرش دو تا کیست داره واکوژن روده هم داره یعنی خیلی خطرناکه
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/ - عفونتهای قارچی
سلام من یه مدت به خاطر کیست دندان و کارهای دندانپزشکی آنتی بیوتیک مصرف کردم و متاسفانه واژنم خیلی حالت چرب و سفیدی پنیرکی شده دارو هم مصرف کردم ولی هنوز خوب نشدم .
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- میگرن
باسلام خانم دکتر با داشتن میگرن بارداری برایم خطری به همراه دارد؟ یا خیر
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- زخم لابیا و فورشت
سلام در اثر معاینه بکارت دچار زخم در لابیا و پارگی فورشت شدم برای ترمیم از چه پمادی استفاده کنم بهبودی پیدا کند؟ آیا تمرینات کگل برای دختران باکره مناسب است و باعث آسیب نمیشود
- سلام ایا بارداری وسزارین پنجم خطر ناک است ،دکتر گفت میتونم باردارشم
- زنان
با سلام من خونریزی منظم داشتم،بعداز به تاخیر افتادن بمدت دو هفته لکه بینی داشتم وبعد ازآن یکهفته که لکه بینی نداشتم.خونریزی با درد در شکم کمر شروع شد.الان سه روز است.به دکتر مراجعه و دکتر سو نو گرافی نوشته بود در تصویر کاندی اکوژن به اندازه 4 در 3.2 در اندومتر رحم مشاهده میشود.دلیل آن چیست .ایا باید عمل کنم با دارو درمان نمیشود؟تشکر
- برای حاملگی
سلام من 40سالمم دو بار باردار شدم یکش چهار ماه دومی شش هفته عمل فیبرم انجام دادم چه دارویی مصرف کنم دوباره عامله بشم
- بقایای بارداری بعدازکورتاژ1سی سی
سلام 9هفته سقط داشتم بقایاش کورتاژ کردم بعدازیه هفته سونوانجام دادم دکترسونوگفت به اندازه 1سی سی مونده خطرناکه بایدچی کارکنم
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن شوهرم ۶ماه زندان بودروزیکشنبه ازادشدوهمون روزسه باربامن رابطه داشت که جلوگیری نداشتیم من بعدرابطه اول قرص اورژانسی خوردم وبعددوباربعدقرص رابطه داشتیم وعصردوقرص ال دی وشب دوتا روزبعدسه باروهرباردوتا ال دی خوردم والانم هرشب میخورمامروزروزسوم بعدرابطسخانم دکترسه تابچه دارم توروخدانمیخوام دوباره بچه دارشم احتمالش هست باردارشم ؟؟؟وسوال بعداینکه من قرص اورژانسی خوردم بعدش نزدیکی داشتم اثرداره جلوگیری میکنه؟؟؟؟ممنون خداخیرتون بده خیلی مشکل دارم نمیخوام باردارشم باسه تابچه
- عقب افتادن پریودی
سلام من 28 سالمه 10 روزی پریودیم عقب افتاده ازمایش دادم باردار نبودم و دکتر برام امپول پروژسترون دو تا باهم نوشت 4 شنبه زدم و 5 شنبه شب یکم لباس زیرم خونی شد و دیگه چیزی نیومد و امروز صبح چشم سمت چپم هم ورم کرده میتونه از عوارض امپول باشه؟؟من کی پریود میشم؟؟ممنون میشم از راهنماییتون


