Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال مهم
سلام خسته نباشین من روز هفتم پریود رابطه بدون دخول داشتم ازپیشاپ ترسیدم قرض اوسیزخوردم بعدچهارروزدوباره پریودشدم پریوداولی حساب کنم یادومی الانم ازپریوددومی یک روزمیگذره بی بی چک گذاشتم منفی بودتوروخداجوابموبدین نگرانم
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید . پریود من نا منظم بود ۴روز که از پریود تموم میشدم مجدا باز پریود میشدم دکترم بهم سونگرافی نوشت تو سوگرافی همه چیز طبیعی بود و هیچ مشکلی نداشتم ودکترم بهم امپول دیفرین ۱۱/۲۵ سه ماه تزریق کرد بعد۱۵ روز پریود شدید داشتم والان ۱ ماه هست که پریود نشدم بیبی چک هم بر میدارم منفی هست ایا باردار هستم یا علایم امپول هست
- سلام خانم دکتر چه کنم ان تی من بالا نره سقط نکنم
- سلامدختر ۲۷ ساله مجرد هستمچند ماه ههکه خونریزی و لکه بینی دارمبه پزشگ زنانمراجعه کردم قرص دروسبلا برایم تجویز کرد و من شروع به مصرف کردم چون مرتب لکه بینی داشتم پریودی ام مشخص نبود حالا بعد از مصرف هفت عدد از قرق پریود شدم و خونریزی دارم نمیدانم باید به مصرف ادامه دهم یا خیر به پزشگم دسترسی ندارم لطفاراهنماییم کنید
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من ۳۵ سالمه ده روز پیش سقط جنین داشتم ت ۱۶هفتهو۳روز بودجنین ولی خونریزیم باز تموم نشده طعبیعی زایمان کردم
- درکاویته اندومتریال ریم مایع حاوی دبری ب دیامتر ۵mmرویت می شود یعنی چ
میشه جواب بدین
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- بارداری
درصورت وجود افتادگی رحم درجه دوم ، آیا میتوان باردار شد ؟ یا احتمال سقط وجود دارد ؟
- پولیپ رحم
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم برای تشخیص پولیپ دهانه رحم چه سونوگرافی باید انجام بدم
- بارداری
سلام دكتر گرامي من باردارم و رحمم دوشاخه و قبل سونو غربالگري دكترم گفت جنينت يكم بزرگ بشه سركلاژ بايد بشي و رفتم سونو طول سيروكسم ٣٢هست به نظرتون لازمه ميتونم ازشون بخوان كه نكنن؟يكم ميترسم از سركلاژ راستش و اخر سونو هم نوشته تصويري به نفع فانلينگ يافت نشد
- منجمد کردن زخم واژن
سلام تقریبا ۳ روز هست زخم دهانه رحم رو فریز کردم الان سوزش واژن دارم آیا علت سوزش طبیعیه ?
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- سقط
سلام من شش هفته باردارم ،ساک حاملگی تشکیل نشده و میخوام سقط کنم با قرص ،،ایا برای سقط باید حتما ساک تشکیل بشه
- واژن
سلام خانم دکتر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی به قسمت خارجی واژن رو هم انجام میدید؟ و اینکه هزینه اینکار چقدر میشه؟
- سلامچراازوقتیاقدامببارداریدارمپریودیمعقبمیوفتهولکهبینیداری
- اقدام
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده در اقدام به بارداری هستم بچه ای هم ندارم ی زایمان ناموفق داشتم ۶ماه پیش سزارین هم شدم سونو و آز دادم اوکی بود حالا این ماه میخوام باردارشم ۱۸دی صبح تاشب لکه بینی داشتم خونریزیم ۱۹دی ازصبح سحرگاه شروع شد۴صبح حالا لتروزول رو چه روزی بخورم سیکلم هم ۲۷روزس
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من دیروز سه بار خودارضایی کردم و امروز از صبح تا الان لخته(مثل اوایل پریودیه) رنگ قهوه ای دیدم این یعنی پرده بکارت از بین رفته؟ و واژنم یکم تیر میکشه
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من به علت ماستیت پستان رنگ سینه ام همون قسمتهایی که عفونت کرده تغییر رنگ داده. ایا راهی هست که این تغییر رنگ که به قهوه ای تبدیل شده به حالت اول برگرده؟
- زگیل
با سلام خانم دکتر من قبل برف خدمت تون امدم و شما آزمایش HPV pCRرا برام نوشتید . ازمایش از هم اوردم اهدهمکاران شما ، داخل اوردند و به من گفتند مشکلی ندارد .می خواستم دوباره حضوری خدمت تان برسم که این جریان کرونا پیش آمد . در معاینه فرمودید که در دهانه واژن حالت زبری وجود دارد .حالا با این ازمایش یعنی زگیل یا تبخال ندارم ؟ ببخشید این ازمایش نشان می دهد که خدای نکرده سرطان نباشد
- درد پریودی
سلام خانم دکتر وقت به خیر
دختری 26 ساله و مجرد هستم. مشکلی که دارم پریودهای دردناکی هست که از ابتدا داشتم و هر از چندگاهی نوع درد تغییر می کنه. یعنی اوایل فقط لحظه ای که پریود می شدم درد شکم داشتم و افت فشار، روزهای بعدی هیچ دردی نداشتم. الان دردم تا 3 روز ادامه داره و بیشتر تورم و نفخ شکم هست تا جایی که حتی در مقعد هم فشار و التهاب رو حس می کنم. مسکن استفاده می کنم و این چند روز به اندازه ای بی حال هستم که کاملا از کار و زندگی می افتم. به پزشک مراجعه کردم، روز 14 ام سونو انجام دادند که ریپورتش به شرح زیر هست: " در بررسی b-mode رحم به ابعد 31*82 میلیمتر و ضخامت اندومتر 5.5 میلیمتر دارای سایز و اکوژنیسیته میومتریال نرمال است. تصویر تعدادی فولیکول پریفرال به قطر تقریبی 2-3 میلیمتر در هر دو تخمدان دیده می شود. بزرگترین فولیکول در تخمدان راست به قطر 9 و 16 میلیمتر اندازه گیری شد. در تخمدان ها کیس و یا ضایعه فضاگیر رویت نشد. مایع آزاد در لگن رویت نشد." آزمایش خون نرمال بود. دوره ها هم منظم و 31-2 روزه هست
می خواستم ببینم دلیل این درد چی هست و چه راهکاری پیشنهاد میدید؟ ممنون


