سلام.واریکوسل کمتر باعث سقط مکرر می شود.اما جراحی همسرتان یا مصرف آنتی اکسیدان میتواند کمک کننده باشد.بررسی کامل علت سقط برای شما نیز لازم است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- سوزش زیر دل
سوال ببخشید من بعد از پریودیم بشدت زیر دلم میسوزه عفونت زرد رنگ هم دارم حتی بعضی وقتا سوزش تا ناف همم میکشه
- امپول سینال اف
سلام وقتتون بخیرببخشیددکتردوتاامپول سینال اف داده بهم که هرکدوم رودرجه ۳۶ چهاربارتزریق بشه به دومین روزکه رسیددرمانگاه که رفتم برای تزریق گردونه ی تنظیم درجه هرزشدویاگاهاگیرمیکردبهرحال گویاگردونه خراب شده درحالیکه هنوزاندازه ی سه روزداروداخل سرنگ سینال اف هست من به ناچارازامپول دومی ادامه ی تزریق روانجام دادم که فاصله نیفته بین تزریق هام ورونددرمان اسیب نبینه حالامیخوام بدونم گردونه ی امپول درست میشه؟چیگاربایدبکنم
- سلام خدمت شما خانم دکتر کلیه ام درد میکردقرص پردنیزولون خوردم پریود نمیشم چکارکنم ممنون راهنمای کنید
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- توده هایپواکو
سلام توده هایپواکو با خطوط نامنظم 3 سانت خطرناکه؟؟
- ضخامت نرمال ان تی
با سلام من سونو غربالکری اول ان تی ضخامت ان تی 12هفته و4روز 2.40بوده ایا نرمال هست یا احتیاج به امینیوستتز هست
- سندرم راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- بارداری…
سلام خانم دکتر وقتی آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شش روز بعد حالت تهوع و خستگی و...شروع شد بعد بی بی چک گرفتم تستم مثبت شد ...سوالم اینه که آیا باردارم یا عوارض آمپوله که حالت تهوع و...اینا رو داشتم و تستم مثبت کاذبه یا نه واقعا پنج شش روز بعد از آمپول واقعا باردار شدم ...و سوال دیگه اینکه عوارض آمپول آزاد سازی از روز چندم شروع میشه تا چند روز عوارضش هستش ...چون الان که حدود ده روز هستش میگذره از امپولم دیگه اون حالت تهوع رو ندارم فقط چند شب استفراغ کردم ،ممنون میشم واضح توضیح بدید چون فعلا در شرایطی نیستم که آزمایش خون بگیرم خواهش میکنم راهنماییم کنید ...
- بارداری
با سلام خدمت شما در هفته ۱۱ بارداری و ۳ روز طول سرویکس ۳۴ طبیعی است.من در بارداری قبل سرکلاژ کرده بودم
- سلام من هفته ششم بارداری با آی وی اف هستم لکه بینی ودرد دارم ممکنه مشکلی میش بیلد
- ممنون که جوابمودادید.اما خانم دکتر پریود من که اصلا منظم نیست فرمودین در واقع منظم است.هربار یه تاریخیه اونم روند خاصی نداره.من خیلیارو میشناسم که دقیقا روز خاصی از هر ماه پریود میشن مثلا هرماه 20ام.پس اونا چرا اینقدر دقیق و منظم هستن.سوال دیگه اینکه اگه ازمایش هورمونی انجام بدم میتونم هم زمان با مصرف دارو از لیزر استفاده کنم و اینکه پیش هر پزشکی برم واسه چندوقت دیگه بازم باید مراجعه کنم تا دوزو کم کنه.خانم دکتر ممکنه سطح هورمون به حد نرمال برسه و یا اگه کیست داشتم با دارو واسه همیشه برطرف شه؟اخه هزینه ی لیزر زیاده اگه تا 80درصدم برطرفشه راضیم فقط نگرانیم اینه که اونهمه هزینه کنم یه سال دوسال وقت بزارم واسه جلساتش بعد مدتی بازم موهای بدنم رشد کنه.خانم دکتر به نظرتون با امید به لیزر واسه برطرف شدن همیشگی شما تایید و پیشنهاد میکنین لیزرو شروع کنم؟و اینکه پزشک متخصص پوست ترجیها خانم که لیزر انجام بده و هزینشم خیلی گرون نباشه و کارش خوب باشه میشناسید تو گیلان یا مازندران بهم معرفی کنید؟واقعا ممنونتون میشم
- کیست
سلام به مدت دو ماه متفورمین ویک بارنزدیکی لک ازچهاردهمین روزبه مدت ده روز دوفاستون استفاده میکنم اما پریود نشدم با وجود کیست ممنون میشم کمکم کنید؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من سرکلاژ شکمی شدم ب علت سه بار سقط در ۱۱۸ هفتگی و ۲۳ هفتگی و حالا قصد بارداری دارم ایا سرکلاژ شکمی مشکلی ایجاد نمبکنه برای باردار شونم منظورم اینه الان ک قصد دارم باردار بشم این سرکلاژ میزاره باردار بشم
- اکوی رحم غیر هموژون میباشد یعنی چی؟
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- ای وی اف
خانمی هستم ۳۶ ساله یک فرزند پسر در سن ۲۳ سالگی به دنیا اوردم ایا امکان دارد به روش ای وی اف فرزند دختر دو قلو انجام دهم و هزینه ی این کار چقدر میشود
- سرکلاژ شکمی
سلام سال نو مبارک بنده بعد از، از دست دادن دو فرزند ، سرکلاژ شکمی انجام دادم حدود۳ ماه پیش یک بار اقدام کردم و متاسفانه منجربه بارداری نشد میخواستم بدونم ایا نیاز به عکس رنگی از لوله هام هست؟ و این که ایا یبوست به نخ بخیه های سرکلاژ فشار وارد میکنه؟
- پریود
سلام،بعد ۱۷روز دوباره پریود شدم اشکالی داره یا طبیعی هستش؟یعنی باید ۱۹پریود میشدم چهارم شدم تا الان اینقد زود نشده بودم،خونریزی زیاد نیستش
- بارداری با فیبروم ساب موکوزال؟
سلام وقت بخير من يه فيبروم ساب موكوزال دارم سايز ١٩*٢٥ سانت و قيبروم ساب سروزال كليسيفه شده سايزه ٣*٢ سانت باردار شدم ولي قلب جنينم تشكيل نشده ايا مربوط به اين فيبروم هست؟


