Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- استفاده از کلوتریمازول واژینال در زمان اقدام به بارداری
سلام دکتر وقت بخیر من بخاطر عفونت ۴ روزه که پماد کلوتریمازول مصرف میکنم و امشب نزدیکی داشتیم و در مرحله اقدام ب بارداری هستم متاسفانه دکترم بهم نگفته بود ک هنگام اسنفاده از پماد نزدیکی نداشته باشیم و من اطلاعی نداشتم الان سوالم اینه آیا مشکلی پیش میاد برای اسپرم و بارداری؟!
- سونوگرافی رحم و ضمائم
رحم با ابعاد ۴۱×۹۴ م م و اکوی پارانشییمال هموژن مشاهده میگردد ضخامت اندومتر ۱۲م م میباشد تخمدانها با ابعاد و اکوی استرومال طبیعی مشاهده میگردد در تخمدان راست تعدادی فولیکول ریز مستقر در پریفرال تخمدان مشاهده میگردد .در ادنکس چپ و راست توده فضا گیرCystic و یا solid مشهود نمیباشد. د لگن و کلدو ساک قدامی و خلفی مایع ازاد دیده نمیشود.تو رو خدا دکتر جان بگین که حامله نیستم.ده روز بعد تاخیر پریود هست این سونو
- بارداری
سلام وقت بخیرخانوم دکترمن۲۵سالمه ودکتربرام قرص مدروکسی پرژسترون تجویزکردن شبی۲عددالان ۳شب هست که مصرف میکنم میشه هم زمان باخوردن قرص اقدام به بار داری انجام دادیاخیر.؟خیلی ممنون که وقت میزارید وپاسخ میدید..
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
با سلام و خداقوت من تنبلی تخمدان دارم دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد یک هفته ازمصرف قرص دچار خونریزی شدم باید چکار کنم ممنون میشم جواب بدید
- پریودی
سلام ۲۲سالمع رابطه بدون دخول داشتم پریودم پنج روز عقب افتاد ولی پریود شدم ولی خونریزیم نسبت ب قبل کم بود ماه بعد ب وقتش پریود شدم بازم خونریزیم نسبتا کمه باردارم من ؟ لدفن جواب بدین
- بارداری
سلام تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی من ۹بهمن بوده. فکر کنم الان هفته پنج یا شش هستم.سونو انجام دادم فقط ساک جنین دیده شد. نگرانم نباید الان جنین و قلب تشکیل شده باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- سرکلاژ شکمی
سلام من اوایل مهر امسال دومین زایمان زودرس با وجود سرکلاژ داشتم و جواب نداد حدود ۱۰ روز هست (سه ماه بعد از زایمان)که سرکلاژ شکمی شدم و تصمیم دارم اسفند مجدد اقدام به بارداری کنم به نظرتون زمان مناسبی هست یا برای اقدام زوده.؟
- بارداری
باسلام بنده جمعه گذشته انتقال جنین داشتم و شنبه ۹ روز بعد از انتقال آزمایش خون دادم و عدد بتا زیر ۵ بوده . آیا مجدد آزمایش بدم شاید مثبت باشد
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- رشد جنبن
با سلام من طبق تاریخ پریودی ۲۹هفته تمام و طبق ان تی ۲۹هفته و ۴روز هستم.امروز که سونو برای رشد جنین دادم سن جنین براساسbpdحدود۳۲هفته براساسhcحدود۳۱هفته براساس flحدود۳۰هفته وبراساسacحدود ۳۸هفته بود .سن میانگین رو هم ۳۰هفته و ۵روز زده باوزن ۱۴۵۷گرم.خیلی میترسم این همه اختلاف برای چیه؟من غربالگری هامو انجام دادم مشکلی نداشتم چرا سر بچم بزرگتر از سنش هست؟چرا رشد بچه دو هفته بیشتره؟توروخدا راهنماییم کنین
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- ترمیم ابرو در زمان اقدام
سلام من این ماه میخواستم اقدام کنم برای بارداری ولی همین ماه برای ترمیم ابرو هم باید برم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- پروژسترون در بارداری
باسلام خدمت شما. بنده باردارم دوقلو و تقریبا اوایل هفته ۱۴ هستم. که بدلیل داشتن هماتوم ۲در۱ سانتی دچار خونریزی شدم.پزشکم شیاف سیکلوژست ۴۰۰رو دادن که دوروز به تعداد یک عدد از این شیاف استفاده کردم و بعد بدلیل ادامه خونریزی روزی دوتا شیاف گذاشتم و تا الان بمدت ۶ روز است که روزی دوتا استفاده میکنم.خواستم بپرسم تا کی از این شیاف استفاده کنم و آیا این شیاف با این دوز اختلال جنسیتی برای جنینها ایجاد نمیکند؟؟؟؟
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- سوال از دکتر زنان
سلام من بیماری کوليت روده دارم،روزی2عدد مزالازين و 1عدد لنسوپرازول ميخورم،قصد بارداري دارم،ايا مشکلی پیش نمیاد?نگرانم،
- تیرگی اطراف گردن
سلام خانم دکتر خسته نباشید با عرض شرمندگی 3 تا سوال داشتم . 1)من تو 4 ماه و نیم هستم احساس می کنم دو طرف گردنم داره تیره میشه البته خیلی زیاد نیست آیا این جزعوارض بارداری هست؟ 2) و اینکه حدود 3 ماه و نیم که بودم احساس کردم سینه هام دارن بزرگ میشه و برجسته تر بود اما الان انگار دوباره برگشته به حالت اول . ممکنه لباس زیر تنگ پوشیدن مانع از بزرگ شدن بشه ؟حجیم شدن سینه تو ماه خاصی صورت میگیره یا تا پایان بارداری ممکنه حجیم تر بشه ؟ 3)آیا روشی برای اینکه بعد از زایمان شیر بیشتری داشته باشیم وجود داره؟ مثلا مصرف یه مواد غذایی ممکنه باعث بیشتر شیر افتادن بشه؟ ممنونم که حوصله می کنید سوال ها رو می خونیدو جواب میدید. دنیا دنیا ممنونم.
- بقایای جنین رو چطور دفع کنیم
سلام من دوماه سقط جنین داشتم الان سنوگرافی دادم ۵/. سی سی از بقایاش باقی مونده حالا به نظرتون چه دارویی مصرف کنم
- تاخیر در پریودی و تست منفی
پریود نامنظم دارم کاهی سر دوهفته پریود میشم این سری سر دو ماه علائم پریودی اومد اما نشد دوباره سر سه هفته درد اومد اما نشد سر سه هفته اومد باز نشد سر ۶ هفته هم درد اومد اما پریود نشدم تست بیبی چک بعد گذشت یک ماه از وقتم منفی بود آیا امکان بارداری هست؟
- زایمان
سلام من قرص میخوردم و الان میخام حامله بشم چند روز جلوگیری نکنم حامله میشم میشه جواب بدید بعد اینکه اب منی از واژن بیرون میاد احتمال بارداری کم است؟
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی


