Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من مجردم و امپول برای فیبروم تزریق کردم اما الان سروقتش پریودشدم چرت
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- لاغری
سلام خانم دکتر خسته نباشید با رژیم غذایی که علاوه بر کاهش وزن با ورزش کم باعث میشود سینه ها هم آب شوند؟
- درد معقد در پریودی
- …
سلام خسته نباشید،من دختر۳۱ ساله و مجردم،از همون سن بلوغ پریودی نامنظم داشتم،سونو دادم فهمیدم مادرزادی تنبلی تخمدان دارم،کم وبیش پریودی م بهم میریخت ولی از اسفند ۹۹ لک بینی مداوم دارم،راستش هم قرص هورمونی خوردم هم روشهای گیاهی رو امتحان کردم مثل خوردندبومادران و رازیانه و قرص گیاهی برای پریودشدن،نتیجه نگرفتم رفتممتخصص زنان،توسونوگرافی منوشته فولیکول های ریز و متعدد که ایشون گفتن تنبلی تخمدان و برای قرص دروسبلا رو تحویز کردن وقتی پریود شدم قرص خوردم اماهمچنان لکبینی دارم
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- خونریزی رحم دارم
۳ تا آمپول واریو پیتل زدم اولی زدم خونریزی تمام شد دومی را زدم نه بعد ۲۰ روز خونریزی شروع شد آمپول ۳ را زدم تا الان خونریزی هست فقط کم و زیاد میشه آمپول سوم را ۱۱ روز پیش زدم و خونریزی به خاطر میومهای زیاد است که داخل رحم توصیه شما برا درمان چیه
- زیگیل تناسلی
باسلام خانم دکتر،من بعداز رابطه جنسی دچار یک خراش کوچک شدم که وقتی به پزشک مراجعه کردم گفتند خود به خود ترمیم میشود،امروز متوجه یک برآمدگی نرم بدون درد و خارش و سوزش،درهمان قسمت شدم که رنگش کمی تیره است،ایا زیگیل تناسلیست؟
- دردمقعدوپهلوی سمت چپ دردوران قاعدگی
سلام دوسه سالی میشه که به این درد دچارشدم پیش دکترزنان رفتم دوبار گفتن از عفونته داروهم مصرف کردم فایده نداره میشه لطفا جواب بدین خیلی درد دارم تا مسکن قوی نخورم دردش کم نمیشه
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- فولوکونازول
سلام وقت بخیر.من باکره هستم و میخواستم بدونم که مصرف قرص فولوکونازول برای من مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- پرده بکارت
سلام من ۳ سال پیش با یکی رابطه داشتم ولی دخول کامل انجام نشد فقط یک لحظه درد شدید داشتم الان ازدواج کردم با همسرم رابطه داشتم ولی هیچ خونی نیومد الان همسرم میخواد منو ببره معاینه زمانی ک پرده پاره شده مشخص میشه؟؟؟درصورتی ک دخول انجان نشده فقط یک لحظه دردم گرفت
- اندومتر
با عرض سلام و خسته نباشید. مادرم 47 ساله هست و قرص بارداری استفاده نكرده است، ضخامت رحم یا همون اندومتر 19 بود و كورتاز درمانی شد، جواب پاتولوزی هم خوش خیم بود، و دكتر قرص دوفاستون برای 6 ماه نوشته. نگران هستم و چون مرد هستم نتونستم برم بیش متخصص زنان. ممنون میشم سریع جواب بدید منو از نگرانی دربیارید. آیا نیاز به آزمایشات دیگری هست؟ یا دكتری دیگر؟ ممنون میشم
- روش مصرف قرص داستینکس
سلام خانم دکتر خسته نباشید..نحوه مصرف قرص داستینکس میخواستم بپرسم.در دوره مصرف وقتی پریود شدیم در اون مدت نباید استفاده کرد؟
- دکتر
سلام چرا وقتی پریودم پشتم دردمیگیره
- کیست بزرگ تخمدان چپ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- چه مکملهایی میتوانم برای رفع عوارض یائسگی مصرف کنم ؟
باسلام وخسته نباشید خدمت پزشک محترم ، من خانمی ۵۱ساله هستم که سال ۹۷ به دلیل فیبروم وخونریزی مقاوم به درمان وچسبندگی وبزرگی رحم و...، هیستروکتومی کامل شدم ورحم وتخمدانها ودهانه رحم همه حذف شدند مشکل بدخیمی وسرطان هم نداشتم .بعدازعمل دچار خشکی وآتروفی واژن شدم وبخاطر سابقه سرطان سینه درنزدیکان، نمیتونم هورمون درمانی کنم باتوجه به سنم وشرایطم ویائسگی وهمه مواردی که گفتم ، چه مکملهایی لازمست که مصرف کنم ؟!(فعلا کلسیم دی پانصد میلی گرم (کربنات کلسیم ) هرروز وپرل ویتامین دی پنجاه هزارواحد ماهانه طبق دستورپزشک معالج مصرف میکنم .) آیا مصرف مکملهای امگاسه وویتامین ای وگلوکزامین یا مکملهای دیگر هم نیازست ؟!باتوجه به مشکل خشکی وآتروفی واژن، مکمل وداروهای خوراکی غیرهورمونی که عوارضی نداشته باشند موجودهستند که بتوانم مصرف کنم ؟ممنون میشم دررابطه بااین مواردی که شرح دادم راهنمایی بفرمایید ودارویامکملهایی که میتوانند کمک کننده باشند معرفی کرده ونحوه مصرف آنهاراهم توضیح دهید. باتشکر وسپاس بسیارفراوان ازلطفتون 🙏🙏🙏🌹🌹🌹
- جراحی سینه
سلام دکتر شرف الدین جراحی کاهش سایز سینه انجام میدن؟


