Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام تو جواب سونو گرافی زده ضخامت اندومتر درقسمت میانی به ۱۷ میلی متر و هتروژن می باشد که با توجه به شرح حال به نفع بقایای بارداری می باشد
- بارداری
سلام پود ترومام برای وزن گیری جنین در چند هفتگی یا ماهگی استفاده شود بیشترین تاثیری رو در وزن جنین داره؟
- بقای سقط جنین
سلام من ۳۴سالم ۴اسفندسقط داشتم که خونریزی شروع شداما سقط نشدتا۱۶فروردین سقط شداماهنوزم خونریزی ایم قطع نشده از۴اسفندتاالان بکوب عادتم الانم بخاطراینکه خونریزیم قطع شه ۸روزه قرص ال دی میخورم اما همچنان عادتم ادامه داره چی کنم که قطع شه
- مصرف دارو دربارداری
داروی آمیتریپتلین 10و اس سیتولوپرام10میخورم باردارشدم
- ترک شکم در بارداری
سلام خانوم دکتر میتونم برای ترک شکم بارداری از روعن بایو اوئل استفاده کنم از اشناهامون استفاده کرد راضی بودن. برای بارداری که ضرر نداره؟
- تاخیر پریود
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز5 ساله که ازدواج کردم.حدود 8 ماه هست که پریودی های نامنظم دارم.یعنی هرماه پس از 10 روز عقب افتادن با امپول باید پریود شوم.حدود 3ماه اقدام به بارداری کردم به علت تنبلی تخمدان 3 ماه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم و دقیقا قاعدگی های 28 روزه داشتم.الان که ماه چهارم هست و این ماه قرص نخوردم 8 روزه که پریودم عقب افتاده.تمام علایم رو دارم ترشحاتم زیاد شده ولی متاسفانه پریود نشدم.باردار هم نیستم چون این ماه هیچ اقدامی در روزهای تخمک گزاری نداشتم.چه کار کنم؟؟ پریود های نامنظم مانع بارداری من میشود؟ ایا هرماه باید امپول بزنم؟؟
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام خانم دکتر.من ۲۳ساله هستم ۱بارداری پوچ داشتم کورتاژ شدم.بعد اون ۱بارداری ۲۱هفته داشتم که سزارین شدم و زایمان زودرس شد.وبرای سومین بار باز باردار شدم با وجود سرکلاژ رحمی باز ۲۱هفته زایمان زودرس شد.من تا بحال کلی سونوگرافی واژینال دادم بارداری دومم سزارین شدم تاحالا اصلا گزارش کوچکی رحم یا ناهنجاری نداشتم پریودیامم خداروشکر منظمه.الان میخوام سرکلاژ شکمی بکنم آیا ممکنه رحمم کوچیک باشه و تا الان دکترا نفهمیده باشن طی این همه سونو سزارین؟فقط عکس رنگی ندادم.نظر شما چیه
- رابطه
سلام خانم دکتر من رابطه با شلوار داشتم ک فقد پیشاب اومده بعد ازونم پریود شدم ولی ماه بعدنشدم ک رفدم دکتر و گفت کیست داری قرص مصرف کردم و قطع کردم بازم پریود شدم هنو احتمال بارداری هست؟
- قرص ضد بارداری
سلام وقت بخیر.
سال گذشته من برای ریزش مو به پزشک متخصص مراجعه کردم. تشخیصشون ریزش با الگوی مردانه و ارثی بود، ایشون برای درمان قرص اتیسترون، اسپیرونولاکتون و محلول ماینوکسیدیل تجویز کردن و گفتن قرص اتیسترون تا اولین اقدام به بارداری باید مصرف بشه؛ سوالم این هست که با توجه به تجرد من و امکان طولانی بودن مدت مصرف، مشکلی برای بارداری ایجاد نمیشه؟ - بارداری
لکه بینی بعد از نزدیکی
- بارداری
سلام خانم دکتر خانم دکتر من بیشتر تمایل به داشتن دختر دارم تمامی روزهای پریودی رویداد داشت کردم من معمولا سیکل ۳۰روزه دارم در روز ۱۴سیکل تا ۱۶من ترشح سفید رنگ شفاف دارم و همچنین در روز ۲۰ام سیکل ترشح سفید رنگ مات تقریبا مثل پنیر میخوام بدونم برای دختر دار شدن تو چه روزی از سیکل اقدام کنم راه جلوگیری من کاندوم البته بگما میدونم ۱۰۰در ۱۰۰نیست ولی به صورت تقریبی میخوام بدونم
- کیت تخمک گزاری
خانم دکتر سلام برای نامنظمی پریود که ۷ تا۹روز تاخیر دارم، چه زمانی باید کیت تخمک گزاری انجام بدم؟!. یعنی چند روز بعد از پاک شدن قاعدگی!.
- بارداری
سلام من الان یازده از پری میگذره و پریود نشدم میشه باردتری باشه و تستم یه حاله کمرنگ به زور دیده میشه
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید توی سونو ان تی من نوشته هماتوم ۱۶mm خطرناکه یعنی؟باید چیکار کنم که جذب شه؟
- سلام سونوگرافی گرفتم 10/25بودایاباردارهستم
سلام آزمایش خون دادم توی آزمایش 10/25بودایااین نشانه چیه
- نتیجه سونوگرافی
سلاموقت بخیر، من سه ماهه باردار هستم. واسه غربالگری رفتم سونوگرافی و اینا، جنین سالم و نرمال هست ولی یه کیست با ابعاد mm 66×131 فاقد سپتا و ندول مورال در آندکس راست و با گسترش به میدلاین مشاهده شده. گفتن سایز کیست بزرگه و حتمن باید دکتر زنان برم. من خیلی استرس گرفتم جای نگرانی هستش واقعن چیکار باید بکنم؟؟!! ممنون میشم راهنماییم کنید.
- خودارضایی دربارداری
سلام هفته ۲۵ بارداریم...تودوران بارداریم زیاد خودارضایی کردم..تازه توگوگل خوندم که زایمان زودرس میاره..اگه ازالان انجام ندم اون قبلیایی که انجام دادم میتونه باعث زایمان زودرس بشه؟استرس وجودمو گرفته خواهشا کمکم کنین
- جنین بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره به از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- زایمان زودرس
سلام خسته نباشید من سابقه یک سقط ۵ هفته و زایمان زودرس هفته ۳۲ رو دارم در صورتی که هم سرکلاژ وازن بودم و هم پساری با این وجود هفته ۲۶ دهانه رحم باز شده بود که استراحت مطلق شدم ولی باز هم فایده نداشت من باید چیکار کنم ؟؟؟


