Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان زود رس
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر...ایا فعالیت بیش از حد و استراحت نکردن و از پله پایین بالا رفتن رابطه داشتن و پیاده روی زیاد باعث زایمان زودرس میشه یا کلا ربطی نداره کسایی که نارسایی دارن اینطوری میشن
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر ❤️به فاصله ی ۲۱ روز از هم دیگه قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از مصرف قرص اول پریود شدم در موعد زمان پریود خودم و بعدش از بیبی چک استفاده کردم ۳ تا که هر ۳ تا منفی شد حدود ۱۴ روز پیش رابطه ی بدون دخول داشتم(نه از پشت نه از جلو) و حتی رابطه لاپایی هم نبود و به هیچ عنوان ناحیه های تناسلی باهم تماس نداشت و منی اطراف واژن و یا کشاله ی ران تخلیه نشد فقط برای پارتنرم رابطه دهانی انجام دادم البته طبق گفته ی خودشون ارضا نشدن اما من شک داشتم شاید منی از ایشون خارج شده باشه و دستشون حاوی مقدار کمی منی بوده باشه و وارد واژن من کرده باشن ۴ ساعت بعد از رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و ۹ روز بعد پریود شدم(۵ روز زودتر از موعد خودم)و ۶ روز مداوم پریود بودم همراه با دفع لخته های خونی بزرگ دیروز که ۱۴ روز از رابطه گذشته بود بیبی چک امتحان کردم و منفی شد و حتی الان بعد از گذشت چندین ساعت نیز منفی هستش میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود دارد ؟!
- کم شدن اب دور جنین
سلام وقتتون بخیر کم شدن اب دور جنین چ خطراتی میتونه داشته باشه؟
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- بارداری
سلام سه ماه پبش زایمان طبیعی بودم قلب بچه پنجاه شدبردنداتاق عمل سزارین شدم نوزادم به خاطرمشکل تنفسی فوت شد بعدچندوقت مبتونم باردارشوم قرص اسپرین 80میخوردم تاسی وشش هفته برای بارداری بعدی بابدبخورم غلظت خونم کمه
- مهم
سلام خوب هستیدمن ۸ماه پیش زایمان ناموفق دوقلویی داشتم در هفته ۲۷.میخواستم بعد از عید اقدام به بارداری کنم .میخواستم سوال کنم لیزر بیکینی و پا الان انجام بدم ضرر داره برام؟ یا بهتره قبل از بچه آوردن انجام ندم؟ ممنون
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر مادری هستم ۴۰ ساله که دو دختر دارم و حالا دو ماه میشه اقدام به بارداری داشتم من ۵ آذر اقدام به بارداری کردم آزمایش و سونو گرافی هیچی نشون نداده ولی خودم احتمال میدم باردارم ۶ بهمن سونو گرافی واژینال انجام دادم که گفت کیست کوپوس لوتئوم داری من اصلا کیست نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید که این کیست برای چه هست یعنی بارداری رخ نداده ؟؟ با سپاس از شما 🙏🙏🌹🌹
- بارداری
با سلام ببخشید شما جواب سوالمو دادین نوشته پاسخ داده شده ولی من پاسخی نمیببینم میشه از اول جواب بدین در مورد قرص ویتاگنوس و منفی شدن کیت تخمک گذاری ممنون میشم نمیخوام این ماهم دورمو از دس بدم
- پریود نشدن
سلام وقتتون بخیر
ممنون بابت اطلاعات خوبتون.
پارتنر بندە ۲۴ سالشە و حدود ۷ ماهه که پریودش عقب افتاده.
تغییرات هورمونیش تغییرات شدیدی تو میزان اشتها، استرس، درد بدن، حالت تحوع و سرگیجە بوجود آورده.
داروهایی که تحت نظر پزشک مصرف میکنە اینا هستن.
استئوکینون، ویتامینD3 1000iu و پونیکا.
سونوگرافی رحم بدون مشکل بودە
کارکرد تیروئید کاملا نرمال
میزان ویتامین D3 مقدارش ۲۰ نانو گرم بر میلیلیتر بودە.
لطفا ما رو راهنمایی بفرمایید.
بعد ۴۰ روز مصرف دارو هنوز خوب نشدە
لطفا بفرمایید چە اقدام باید انجام بدیم؟
توصیتون چی هست؟
بسیار ممنونیم - سونوگرافی رحم
سلام خانم دکتر من یک بار سونوگرافی انجام دادم درسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند و یک بار هم ام آر آی انجام دادم که نوشته شده که رحم long.septate. راستش من گیج شده ام وماندم بالاخره الان رحم من دوشاخ هست یا رحم سپتوم دار وسوال من الان ازشما این هستش که رحم من دو شاخ هستش یا رحم سپتوم دار ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم. یک دنیا ممنون
- سال نو مبارک
با سلام
در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک - راهنمایی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. من خودم چندین سوال از شما پرسیدم و همیشه جوابهای خوب به من داریم و کمکم کردین . این دفعه یه مشکل برای یکی از اعضای خانواده پیش اومده یه دکتر خیلی خوب که تشخیص خوبی داشته باشه در زمینه فوق تخصص گوارش ومعده تو رشت برام معرفی کنید . من شهرستانم اسمشو بگین کافیه من مطبش پیدا میکنم و نوبت میگیرم تو رو خدا خیلی واجبه و من نگران هستم. خدا از شما راضی باشه و همیشه شاد و سلامت و موفق باشین مرسی.
- سلام من سه ماه پیش که رفتم متخصص زنان برای بارداری قرص آهن ویتامین Eداد حالا بعد سه ماه دوباره رفتم برای نامنظمی قاعدگی قرص مدروکسی پروژسترون گفته این ۳۰تا قرص و بخر بعد سه ماه دیگه بیا میخواستم بدونم داره درست پیش میرم یا همین طوری منو هی سه ماه سه ماه میدونه راهنمایی کنید لطفا من هم چندتا کیست تخمدان ریزی دارم هم قاعدگیم زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم آیا با این روش داره درست پیش میرم یا همین طوری منو هی سه ماه سه ماه میدونه راهنمایی کنید لطفا
- سونو بارداری
سلام وقت بخیر توسونو من نوشته فاصله لبه تحتانی جفت ازint.os 6mmاست وهماتوم ساب کوریونیک به ابعاد ۵۸*۴۸*۲۰درمجاورت قدامی فوندال ساک بارداری مشهود است این یعنی چی لطفا جواب بدین
- بارداری
سلام،بنده ٤ماهه براي بارداري اقدام كرده ام كه بارداري صورت نگرفته ،در صورتي كه مشكلي نداريم ولي ميگن تا ١ سال طبيعيه .ميخواستم ببينم چرا همچين حرفي ميزنن؟وقتي ١زوج سالمن چرا بايد تا ١سال صبر كنن؟؟اگه سالمن چرا زود باردار نميشن؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی جواب میده چند درصد جواب مید؟ه من طول دهانه رحم زیر 30 و25میلی با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم حالا دکتر گفته باید سرکلاژ شکمی بشی آیا با وجود سرکلاژ شکمی میشه سقط کرد اگر خدای نکرده یا تشکیل قلب نداد یا مشکلی در جنین باشه ترا خدا جواب منو بدید البته من سونو واژینال دادم ک بچه سقط شد چون یه بارداری باوجود سرکلاژ تا ۳۶هفته بردم وسزاریان شدن آیابخاطر سونوگرافی واژینال ک انجام دادم بچه سقط شد چون. هیچ مشکلی نداشتم و از سونوگرافی واژینال ک در هفته ۱۹انجام دادم کیسه ابم یه چندروز بعدش سوراخ شد
- قرص گین آپ در زمان پریود
سلام من 17سالمه مشکلی هست توی پریودم هم قرص گین آپ رو قطع نکنم؟
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم


