Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر کیست تخمدان سمت چپ حاوی سپتاهای اکوژن اندازه ۵۳در۳۸...آیا خطرناکه.؟؟؟
- فیبروم وپولیپ
با سلام، من 34 ساله هستم، 9 ماه ازدواج کردم، میخوام برای بارداری اقدام کنم، در سونوگرافی رحم وتخمدان برام اینجور زده:اکوی میومتر رحم هموژن است ضخامت آندومتر 3mm میباشد در قسمت میانی حفره رحم ضایعه هیپراکویی به ابعاد 11*17 mm مشهود است که مطرح کننده پولیپ است در قدام فوندوس یک میوم به قطر 12mm دیده میشود هردو تخمدان بزرگتر از حد طبیعی است، تصویر کیستهای فولیکولر با حداکثر قطر 8mm در هر در تخمدان به نفع PCOD نشهود است ابعاد تخمدان راست 19*40 mm و تخمدان چپ 17*38 mm میباشد من نگرانم، از عمل و برداشتن پولیپ هم وحشت دارم، اگه اقدام به بارداری کنم، برای جنینم مشکلی پیش میاد?
- سقط
سلام ۴ روز قبل عمل هیتروسکوپی انجام دادم چون بعد از کورتاژ بقایا در سونو احتمال وجود پولیپ جفتی داده شده بود.الان لکه بینی تیره دارم.حالت کشدار و تیره است.آیا طبیعیه؟ واینکه دکتر نمونه رو برای پاتولوژی دادند و گفتند احتمال مول هست!چهار ماه از سقطم گذشته و سطح بتای خونم ۴ هستش، و هیچ علایمی ندارم.ایا ممکنه مول باشه؟
- استفاده همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکلب ابنجاد نمیکنه؟؟؟
قرص راکوتانو استفاده میکنم الان میخوام برم زیارت و از قرص ال دی استفاده کنم مصرف هم زمان این دو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟
- بارداری و ورزش
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر خیلی خیلی عزیز بسیار ممنونم از بابت راه اندازی این سایت و وقت گرانبهایی ک برای بیماران میذارین مدتی پیش به مطب مراجعه کردم و شما بعد از سونوگرافی تشخیص تنبلی تخمدان دادید تصمیم به بارداری دارم و فرمودین که مدتی اقدام کنم اگه نتیجه ای حاصل نشد مجددا خدمت برسم الان اصلا پریود نمیشم آیا باتوجه به اینکه تصمیم به بارداری دارم میتونم از داروهای قاعده آور استفاده کنم یااحتمال بارداری وجود داره و ممنوعه؟ و سوال دومم اینه که آیا میتونم برای ورزش ایروبیک به سالن برم یا خیر مجددا تشکر میکنم.
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- مایع ازاد لگن خفیف
سلام وقت بخیر ببخشید خانم دکتر،من کمر درد بیش از اندازه دارم حتی نمیتونم خم شم دیگه این مشکل باعث شده نزدیکی هم نکنیم، ن میتونم بشینم ن بخوابم میشه جواب بدین بی زحمت
- الهام
سلام من تابستون خدارضایی داشتم و دستم خونی شد رفتم معاینه دکتر گفت خراش خورده به مرور جوش میخوره خواستم بگم واقعا جوش میخوره؟! چه مدت طول میکشه
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰
- پرسش از متخصص زنان
سلام من چندوقت قرص گین اپ مصرف کردم و قطعشون کردم و الان این ماه پریودم ۹روزه ک عقب افتاده،علیتش قرص ها هستن؟
- راهکاری برای قطع پریود طولانی مدتم؟
با سلام من مجردم و 28 سالمه چهار ماه که مدام پریودم وقطع نمیشه ازمایش هورمون و سونو گرای هم انجام دادم فقط تنبلی تخمدان دارم و باعث شد این پریود طولانی مدت دچار کم خونی بشم قبلا سابقه کم خونی نداشتم و دکتر برام چهاده روز که آمپول واریوپپتیل تجویزکرده وخونریزیم کمتر شده این آمپول تا چند روز بعداز تجویز اثر میزاره لطفا جواب بدید؟
- آیاِلقاحبرایپدرومادرتشنجودرددارد
ایازمانخارجشدناسپرموعملتلقیحبدنپدرومادردچارحالتخاصیمیشودواینحالتچیست
- ای وی اف
با سلام.امروز روز ۱۵ انتقالم رود.بتا ۱/۲۵شد.به نظرشما بارم چند روز دیگه بتا بدم.احتمال داره بالا بره
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز دوتا دکتر تشخیص دادن که پرده بکارتم از نوع حلقوی ضخیم گفتن کمی ضخیم و کلفت پردم برای ازدواجم با بار اول دخول انجام نمیشه؟یعنی ممکن اسیب نبینه با چند بار دخول از بین بره؟
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام من ۳ماه هست که قرص نورم اسکین ۲۰ مصرف میکنم و امشب ک شب تخمک گذاریم هم بود رابطه داشتیم و همسرم میگن که شاید یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه من هم سریعا ۴قرص ال دی به صورت اورژانسی مصرف کردم ایا مصرف همزمان نورم اسکین و ال دی تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره؟
- اکوژن
سلام اکوژن به ضخامت دولایه شش میلی متری در رحم دارم.قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده اند که مصرف نکردم.ایا مصرف قرص باعث بهبودی میشود یا نیاز به عمل دارم
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- عفونت
من حدود دو ما ه از قرص متروماکس و زل وازینال استفاده کردم اما با گذشت 4 ماه باز دور وازن احساس سوزش خارش تورم قرمزی دارم کلافه شدم ممکنه از چی باشه خانوم دکتر؟ازمایشم هم عفونت نشون نداده.ممکنه از پودر شست و شو ی لباس زیر باشه؟بهتر است با چی لباس زیرو بشوریم؟ راهنماییم کنین ممنون


