Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انقباض در بارداری
سلام خانوم دکتر من باردار هستم ۲۳ هفته و یک روز ، یک هفته پیش به خاطر انقباض شدید بیمارستان بستری شدم و با تزریق سولفات در چند دوز دردهام کنترل شد الان به من گفتن استراحت مطلق، دارو هم به من ندادن امروز سونو انجام دادم خدا رو شکر جنین نرمال بود و طول سرویکس با سونو شکمی ۳۵ بود با این وضعیت من چه کاری باید انجام بدم تا بارداری موفقی داشته باشم؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر،علت اینکه انگار زیر شکمم عین موتور یخچال کار میکنه چیه؟(رحم).فیبروم خارج از رحم هم دارم،ممکنه از عفونت باشه؟لطف میکنین راهنماییم کنین که چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- آبا بعدازعمل هبستروسکوپی پولیپ عودمیکنه؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیرباشه ،من تقریبا دسال پیش باعمل هیستروسکوپی دوتا پولیپ داشتم جراحی کردم،وخداروشکرخوش خیم بودن،دوباره سونو واژینال دادم میگن رشدکرده یکی به ابعاد۷*۱۰میلیمترویکی دیگه به ابعاد۱۰*۱۲میلیمتردراندومترفوندال رویت شد،ممنون میشم منوازنگرانی دربیارین
- ژل شستشو
سلام من ۲۷ ساله و مجردم.ترشح قارچی بین لابیا دارم که سوزش و خارش ندارم وشما گفتین در این مورد نیاز به اقدام خاصی نیست میخواستم بدونم واسه شستشوی قسمت بیرونی ازچه ژل شستشو میتونم استفاده کنم با چه مارکی؟ممنون
- کیست تخمدان
سلام من هنگام پریودیم روز دوم بسته جدید قرص سیبل را شروع کردم و قرصای سفیدشو تموم نکردم و کیست تخمدان دارم اشکالی نداره ک سفیدارو تموم نکردم یا باید اونهارو تموم کنم اول!؟
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
سلام من یک ماه و خورده ای پیش سقط با قرص داشتم ولخته های شدید ولی هنوز خونریزیم تمام نشده چیکار باید کنم وضعیتم جوری نیست هزینه دکتر بدم
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- خونریزی طولانی مدت
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر منتخمدان پلیکیست دارم.وقرص سپیترون میخوردم برا۲ماه قرص رو گذاشتم کنار ولی پریود نشدم باز برا۱۰روز قرص سپیترون خوردم و ترکش کردم بعد۵روز پریود شدم اما درحدلکه بینی دکترم گف ک از روز سوم باز قرص سپیتردن بخورم. منم شروع کردم ب خوردن ولی بعد از خوردن قرص سپیترون خونریزیم بیشترشد وتاالان ک روز۱۲پریودیم هس تموم نشده البته خونریزم زیاد نیس خیلی کم بیشتر تو رحمم هس هنوزم دارم قرص سپیترون میخورم چیکارکنم خونریزیم قطع بشه ممنون
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- سلام مجدد،سن ۴۵،پریودیها کمی نامرتب شد ۲ماه عقب افتاد درحال حاضر تقریبا مرتب ،زودتر از موعد
- برای حاملگی
سلام من 40سالمم دو بار باردار شدم یکش چهار ماه دومی شش هفته عمل فیبرم انجام دادم چه دارویی مصرف کنم دوباره عامله بشم
- بارداری
سلام من دوروز از تاریخ پریودم م گذشته ولی عادت نشدم...فردا بی بی چک میزارم البته دقیق تر باید بیشتر بگذره.فقط امشب یکم لرز دارم...اگه مثلا سرماخوردگی باشه قرص سرماخوردگی و استامینوفن بخورم ضرر نداره برام؟
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- درد جای بخیه
سلام وقتتون بخیر ۷ سال پیش زایمان سزارین داشتم و الان دوهفته ست قسمت چپ جای عملم میسوزه و موقع نشست و برخاست خیلی درد میگیره لطفا راهنماییم کنید که به خاطر چیه
- قطع کلومیفن و ادامه خونریزی
سلام.من ۳۷ سالمه و یک فرزند دارم.برای بچه دوم یکسال اقدام به بارداری داشتم ولی باردار نشدم دکتر بهم قرص کلومیفن و استروژن دادن مصرف کنم منتها بعد از قطع کلومیفن خونریزی ام قطع نشده و امروز روز دهم پریودیم هست و دکتر گفته بودن روز یازدهم سونو بدم که اگه تخمک خوب داشتم آمپول بزنم می خواستم بدونم با شرایط خونریزی فایده ای داره سونو بدم؟
- واژینیسم
سلام .من مشکل واژینیسم دارم و یکسال ازدواج کردم هنوز دخترم.میخواستم بپرسم ژل یا پمادی نیست که استفاده کنم.لطف میکنید یه راهنماییم کنید
- خونریزی
سلام در روز شانزده چرخه ام لکه بینی از صبح و عصر هم لکه های خون مشاهده کردم روزبعدش روز ۱۷ سیکلم هم ازصبح خونریزی همراه با لخته های بزرگ وکوچک و کمی گرفتگی کمر داشتم تغییرنوسانات خلقی داشتم گیجی داشتم تا شب و من اقدام کرده بودم دلیلش چیه
- سونوگرافی آنومالی
سلام خدمت خانم دکترعزیزبنده درهفته دوازدهم عددNB1.26mmبوده والان درهفته هجدهمNB4mmبوده باتوجه به اینکه غربالگری هام نرمال بوده ودرجنین پیلکتازی دوطرفه باعدد6mmمیلیمتردیده شده ایانیازبه آمینوسنتزدارم؟
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟


